Moet ik nog ff maken van de weekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat een werk nog Hobbek
Volg Topic![]()
Fotootje van de buitenkant?
Jups nieuwe tegels ook al een beginquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
zie ik nu al nieuwe tegels in de badkamer?
Enne een plattegrondje als je tijd hebtkijkt zo leuk mee
nee is gewoon altijd al koop geweest en in prima staat trouwens.quote:
Ja echt bizar hoor..quote:
even schatten dat balkon.. volgens mij iets van 4 a 5 breed ofzo en dan diepte 2? heb echt geen ideequote:Op zondag 25 juli 2010 22:33 schreef Mixende_match het volgende:
Gefeliciteerd !!
Jullie gaan hard joh met die 2 kluspapa's haha
Badkamer is mooooooiii!!!
En de rest van de woning lekker ruim hoor, ben benieuwd wat voor keuken je er in zet
Hoe groot is het balkonnetje??
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mooisjiek en toch gezellig behangetje
en die vloer is ook mooi.
Alleen de plintenkleur is afwijkend?
die plinten vallen idd meteen opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mooisjiek en toch gezellig behangetje
en die vloer is ook mooi.
Alleen de plintenkleur is afwijkend?
je komt maar gezellig eens logeren danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef Peter het volgende:
Ik krijg bijna zin om daar te gaan staan douchenEn hij is nog niet eens af!
Hmm had ik gemist, wel jammer ja dat had de muur in gekund en dit is idd niet heel safe doe het dan met pijpje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef exlurker het volgende:
Mooi hoor, maar ik heb wat gezien waar ik even een opmerking bij plaats.
De wasautomaatschakelaar in de badkamer is bedoeld voor een veilige vaste aansluiting van de wasmachine en niet voor een dubbele wandcontactdoos aan een snoertje.
Voor een veilige je droger en wasmachine aansluiting zijn er speciale wasaut/drogerschakelaars
Wil je toch een wandcontactdoos in de badkamer dan hoort die achter een 30mA aardlekschakelaar
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef MissHobje het volgende:
OMg ik kreeg een net een smsje met fotoot van de badkamerDe was tafel hangt en de mengkraan douche en kop enzo
Zo gaaf
Ik ga uit mijn werk er even naar toe (das pas rond 23uur ) enne dan ff goed kijken!
Zo lekker dit.
Die was automaat verhuist nu naar een nieuw hok waar ook weer zo;n veilige aansluiting is gekomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef exlurker het volgende:
Mooi hoor, maar ik heb wat gezien waar ik even een opmerking bij plaats.
De wasautomaatschakelaar in de badkamer is bedoeld voor een veilige vaste aansluiting van de wasmachine en niet voor een dubbele wandcontactdoos aan een snoertje.
Voor een veilige je droger en wasmachine aansluiting zijn er speciale wasaut/drogerschakelaars
Wil je toch een wandcontactdoos in de badkamer dan hoort die achter een 30mA aardlekschakelaar
Mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die was automaat verhuist nu naar een nieuw hok waar ook weer zo;n veilige aansluiting is gekomen.
en voor de badkamer verder wordt dit allemaal goed aansloten en dat hele punt (wat daar bungelde) gaat weg.
de vorige bewoner had het trouwens allemaal ietwat zorgelijk aangesloten ;o! daar was bij ons al grote verbazing over
Ja gelukkig welquote:
Gelukkig, wij zaten hier echt van wat zoooonde!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die was automaat verhuist nu naar een nieuw hok waar ook weer zo;n veilige aansluiting is gekomen.
en voor de badkamer verder wordt dit allemaal goed aansloten en dat hele punt (wat daar bungelde) gaat weg.
de vorige bewoner had het trouwens allemaal ietwat zorgelijk aangesloten ;o! daar was bij ons al grote verbazing over
haha kan me indenken hoor maar dat zijn gewoon nog dingen wat weggewerkt moet worden en van de oude situatie warenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig, wij zaten hier echt van wat zoooonde!
Dat is van Flexa van de lijn colour locale de nepal lijn en dan puur taupe 5015quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Cyan het volgende:
Mooi! Mag ik vragen welke naam of kleurnummer de taupekleur heeft? Ik vind hem erg mooi!
Ik heb nog een 2,5 liter emmer ervan staan, is wel een gemende want ze hadden ineens toen de blikken versie van flexa niet, maar uiteindelijk hebben we hem niet gebruikt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef Cyan het volgende:
Mooi! Mag ik vragen welke naam of kleurnummer de taupekleur heeft? Ik vind hem erg mooi!
Ja bizar he, 2 van die brede delen en een smalle met alleen maar legquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Beijtje het volgende:
)Mooi hoor die badkamer! En wat een ruimte in die kast!!! Fijn is dat he... Wil ik ook... (Ik moet even doorklussen)
ikea paxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Die kastwat huge!!! Ikea?
En je badkamerkastje handig met die ladesbakjes erin en megaopgeruimd.
Ja geniaal he? die maat is 2,5 breed, 2,36 hoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Die kastwat huge!!! Ikea?
En je badkamerkastje handig met die ladesbakjes erin en megaopgeruimd.
ja kan niet hequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
Net op tijd ook he!
Een CUL-modje zonder keuken. tssk
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja kan niet he
Moet al een week zonder gasstel overbruggen heb mijn fornuis verkocht!
Zo irritant is dat hequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dacht dat ik de enige was die dat deed.
Mja met sommige dingen zoals de bank heb ik moeten soebatten om niet ineens op tuinstoelen te zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo irritant is dat he
ben nu ook al ruim een week afhandelijk van moeders voor de was.
Maar als goed is wordt nieuwe was maschine geleverd deze week
En zondag 22ste eethoek.. en donderdag matras ruilen en dan meteen brengen en gaan we er al slapen, het begint echt vorm te krijgen
Oude bankstel geven we aan de onderbuurmanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja met sommige dingen zoals de bank heb ik moeten soebatten om niet ineens op tuinstoelen te zitten.
Eerst verkoopt het dan niet en dan ineens foetsie.
Ja héquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:08 schreef MissHobje het volgende:
De wastafel is gister gebruiksklaar gemaakt door mijn paps, en vandaag is de oude keuken opgehaald en betaald
Altijd leuk wat je nog kunt verdienen met oude zooi
Zie 'm hobselen van blijdschap ende vreugd'!!quote:
Ja als goed is welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
... met 2 - twee- ovens !
Staat de keuken morgen gebruiksklaar?
Die schakelaar gaat als goed is of naar rechts ( zal het meest handigste uitkomen) of links.. maar dat haalt het waarschijnlijk net niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef exlurker het volgende:
Ziet er al weer afgewerkter uit, nog even en je hebt een complete keuken, jammer dat de schakelaar voor de afzuigkap net achter het fornuis valt en komt daar soms ook nog een wandcontactdoos?
Natuurlijk voor de spruitjeslucht, kan de ventilator op de hoogste stand, maar ik denk dat we hier te maken hebben met een mechanische ventilatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Duderella het volgende:
Waarom zou je een schakelaar voor de afzuigkap hebben. Ik snap het niet?
O aha. Want op de afzuigkap zit toch zelf een aan/uit-knop, wilde ik opperen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef exlurker het volgende:
[..]
Natuurlijk voor de spruitjeslucht, kan de ventilator op de hoogste stand, maar ik denk dat we hier te maken hebben met een mechanische ventilatie
Inderdaad, en dat is wel erg fijn aldaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef exlurker het volgende:
[..]
Natuurlijk voor de spruitjeslucht, kan de ventilator op de hoogste stand, maar ik denk dat we hier te maken hebben met een mechanische ventilatie
Ja bewuste keuze ivm vocht, wordt makkelijk nu opgenomen zeg maar, minder condens vorming op de muren etc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef Prego het volgende:
mooie tegels in badkamer!![]()
jullie hebben niet de hele muurbetegeld boven de wastafel, is dat een bewuste keus geweest?
Maar heb je dat dan nog extra nodig, naast afzuigkap?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat is wel erg fijn aldaar
Nou die mechanische afzuiging daarop wordt die afzuigkap dan zeg maar aangesloten, de afzuigkap zelf is nl motorloos ivm dat dat niet samen mag gaan betreffende de mechanisch afzuiging.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar heb je dat dan nog extra nodig, naast afzuigkap?
Zou best kunnen hoor. Wij hebben alleen een afzuigkap en verder nooit nagedacht eigenlijk.
Aha, dat wist ik allemaal niet. Duidelijk zo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou die mechanische afzuiging daarop wordt die afzuigkap dan zeg maar aangesloten, de afzuigkap zelf is nl motorloos ivm dat dat niet samen mag gaan betreffende de mechanisch afzuiging.
Wel kewl jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef MissHobje het volgende:
Het schiet lekker op, we zijn bijna compleet met de meubels, hebben nog wat wensen maargoed oude zaken zoals een tv kastje bv volstaat wel voor nu.
Afijn gisteravond heeft mijn paps de hoge smalle badkamer kast opgehangen dus eindelijk berg ruimte
Maargoed nu verzinnen wat we met de achterwand van keuken willen.. en nu kwam ik wat euks tegen op deze site!! gaaf! maar dan nu de vraag is dit wel enorm kook/hitte proef, ze zeggen van wel maar zijn er hier mensen die het hebben?? ben er reuze benieuwd naar
waaaauwquote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Mijn lampen voor boven de eettafel zijn er
[ afbeelding ]
Verlopig nog nietquote:
Ik zit even naar die achterwandjes te kijken maar de meeste vind ik over the top heurquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef MissHobje het volgende:
Het schiet lekker op, we zijn bijna compleet met de meubels, hebben nog wat wensen maargoed oude zaken zoals een tv kastje bv volstaat wel voor nu.
Afijn gisteravond heeft mijn paps de hoge smalle badkamer kast opgehangen dus eindelijk berg ruimte
Maargoed nu verzinnen wat we met de achterwand van keuken willen.. en nu kwam ik wat euks tegen op deze site!! gaaf! maar dan nu de vraag is dit wel enorm kook/hitte proef, ze zeggen van wel maar zijn er hier mensen die het hebben?? ben er reuze benieuwd naar
Nou dacht meer aan februari max hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
house warming in de zomer is natuurlijk ook wel handiger
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou dacht meer aan februari max hoor
Dachten eerst aan december maar de pech is dan dat iedereen zo achterlijk druk is bla bla dat gaat niet werken.
Ja dat idee gaat toch niet door omdat je voor het kook gedeelte alsnog een glazen plaat moet plaatsen, onze kookplaat zit redelijk dicht op de achterwand dan is denk ik een goede tegel de beste oplossing.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zit even naar die achterwandjes te kijken maar de meeste vind ik over the top heur![]()
Beetje te druk enzo
Goed dat je quoker eindelijk gefixed is
quote:Ik ben niet zo fan van boren met zo,n zwaar ding in beton muur idd, dat laat ik dus doen (hij boort de gaten, schroef ik alles vast, goed team enzo), mijn vent die werkt overdag en schoonpaps is vrijOp donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef vosss het volgende:
Wacht even, je sluit zelf de hifi aan, maar voor simpelweg een kapstok ophangen moet je schoonpa langs komen?!
Overigens, doet die vent van jou niks ofzo dat jij zelf de hifi aan moet sluiten?
quote:IkeaOp vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Heeft zeker sfeer! Ik wil ook zo graag gaan inrichten, maar kan nog nieeee. Waar heb je die spotjes-set vandaan?
Ik zal einde van de week ff wat daglicht foto's makenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Lekker sfeertje Hobb
Enne ik heb je foto's hier ff eerst maar opgelicht om ze beter te kunnen zien
Thanksquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Hobjeen wat een grote eettafel
Die steentjes in de keuken zijn ook mooi zeg!
Hihi ga ik zien bij het rondje daglicht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks
Met voegen nog mooier heheik vond het eerst wel een gewaagd idee, maar pakt precies zo uit zoals ik wil. En apart zie het bij niemand tot nu toe terug
Ja die liggen er nu heerlijk, ze hebben ook allebei een huisje.. 1 van riet en de andere een stoffen piramide, die is nu favo zal het even op de foto knallen zo.quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig sfeertjeEn die poezelkussens tegen de verwarming
Jullie hebben ook een himalayaceder voor het raam
Super thanks! was echt iets wat we zo graag wilde, redelijk strak maar ook een beetje stoer en je komt het niet gauw tegen bij iemandquote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
gezellig en stijlvol! Ben vooral gecharmeerd van de keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |