Minus die "s". Want Rave_NL is hier die vuilak die de boel zit te verbaggelenquote:
Ja heb het net op de ARD Tagesschau aangekeken en in ondermeer de Bürgerzeitung Duisburg gelezen. 19 doden en 40 zwaar verwonden is niet niks. Men moet zich afvragen waarom de organisatoren het dit jaar op een afgesloten plaats hielden, met maar een toegang (Der gelber Bogen an der Karl-Lehr-Straße).quote:
Ik las dat er een soort gelijke situatie al eerder was gebeurd alleen minder erg als dit. Dat men er niet van leertquote:Op zondag 25 juli 2010 08:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb het net op de ARD Tagesschau aangekeken en in ondermeer de Bürgerzeitung Duisburg gelezen. 19 doden en 40 zwaar verwonden is niet niks. Men moet zich afvragen waarom de organisatoren het dit jaar op een afgesloten plaats hielden, met maar een toegang (Der gelber Bogen an der Karl-Lehr-Straße).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:42 schreef Maitje het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag vertrokken richting Kroatië.. het is echt stil in huis.Dames en heren, de DEF meet is bij dezen verplaatst naar het huis van Maitje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Gehehe, het is wel op een centrale plekquote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dames en heren, de DEF meet is bij dezen verplaatst naar het huis van Maitje!
En kan ik alsnog dineren (A)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe, het is wel op een centrale plek
Ga lekker zelf taco's maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Maitje het volgende:
Nee esses..![]()
Weet iemand nog iets lekkers om te eten? Niet standaard iets ofzo? Mijn zus en ik komen er niet uit!
Ik ben niet zo'n grote vis eter.. dus dat zit er niet in. Wel leuk idee trouwens!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga lekker zelf taco's maken.
Anders maak eens een heerlijke paella zelf. Niet van die voorverpakte troep.
Ja of visstick!quote:
Echt, ik geef zoveel aan, en ze zegt gewoon NEE.... NIET LEKKER... TE DUUR...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote vis eter.. dus dat zit er niet in. Wel leuk idee trouwens!
[..]
Ja of visstick!
ff serieus rave, ook jij hebt een lievelings korstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |