abonnement Unibet Coolblue
pi_93818259
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok, dus de film die hij bedoelt zou dan ouder zijn dan de Japanse Dark Water uit 2002.

Dit lijkt me btw wel een leuke film :P
Rare conclusie van je, waarom zou 'ie ouder dan Dark water moeten zijn? Ten eerste weet hij niet zeker of 'ie ouder dan Open water is, ten tweede weet ik niet uit welk jaar Open water is, dus geen idee. Eerlijkgezegd denk ik ook dat de quote ook over Dark water gaat!
pi_93847928
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef DeHovenier het volgende:
Het verhaal is iets anders, want een groep Amerikaanse twintigers komt terecht op een oude ruïne en dan wordt de ruïne omsingeld door indianen die niet willen dat de Amerikanen ontsnappen. De reden daarvoor zie je in de film :P
Ik ben nu het boek aan het lezen, is toch wat anders dan de film/
En ik weet welke cover je bedoelt, maar ik kan ook niet op de naam komen :')
Och man, ik kon het niet uitstaan! Na lang zoeken heb ik hem net eindelijk gevonden: Eden Log.
http://www.imdb.com/video/imdb/vi417268505/
Niet zozeer het verhaal is goed (valt best mee) maar de beelden waren echt super!!
1 gote vj-trip...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93864048
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 03:17 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Och man, ik kon het niet uitstaan! Na lang zoeken heb ik hem net eindelijk gevonden: Eden Log.
http://www.imdb.com/video/imdb/vi417268505/
Niet zozeer het verhaal is goed (valt best mee) maar de beelden waren echt super!!
1 gote vj-trip...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik de cover zie denk ik dat het een andere film geweest moest zijn, deze kende ik nog niet.

Klinkt wel interessant btw :P
Children of the night. What music they make.
pi_93864486
Pandorum is dan ook het benoemen waard, dat een soort van duurdere versie van Eden Log is. Ik heb zelf Eden Log dan nog niet bekeken.
pi_93866356
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef Smeich het volgende:
Pandorum is dan ook het benoemen waard, dat een soort van duurdere versie van Eden Log is. Ik heb zelf Eden Log dan nog niet bekeken.
Volgens mij lijkt het er niet echt op, maar deze trailer is ook :9~
pi_93866555
Ik vond Pandorum echt een schijtfilm, maar ik ben een van de weinigen hier op FOK geloof ik :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93868429
Wat vinden jullie van Splice?
Children of the night. What music they make.
pi_93868506
Wel geinig om een keertje te kijken.
standaarddrinker
pi_93871547
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Pandorum echt een schijtfilm, maar ik ben een van de weinigen hier op FOK geloof ik :D
nou ik ben het helemaal met je eens, wat een schijtfilm was dat!!!

@dehovenier, ik vond splice erg tof! dikke 7 aanrader!
pi_94349863
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef casper019 het volgende:

[..]

nou ik ben het helemaal met je eens, wat een schijtfilm was dat!!!

@dehovenier, ik vond splice erg tof! dikke 7 aanrader!
Deze week "Pandorum" gekeken. Vond het zeker geen schijtfilm; de 'monsters' waren super vet gemaakt en tja, het verhaal. een beetje een mix van meerdere die we al kennen, dus maakte het voor mij ook geen superfilm, doch leuk amusement. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Cold prey 1 en 2 gekeken, meteen achter elkaar, erg vermakelijk ook. Deze waren zeker erg goed in het slasher/horror-genre ja!! We waren een beetje gedesillusioneerd, want ik was in de veronderstelling dat ik deel 3 ook binnen had gehaald, maar het bleek slechts een trailer... snif.

Nu druppelt deel 3 inmiddels binnen, kan niet wachten om 'm te gaan bekijken...

ps: Splice was best wel actueel ook. Vond alleen de trailer spannender ogen dan de complete film, maar ik vond het inderdaad zeker wel een dikke 7 ja. Ook een mooi monstertje trouwens!
pi_94350001
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
Nu ik de cover zie denk ik dat het een andere film geweest moest zijn, deze kende ik nog niet.
Klinkt wel interessant btw :P
Bedoelde jij misschien Vinyan? Ook met een boom op de voorkant...ook Frans? Keb 'm niet gezien, is het wat? Iemand?

http://www.google.nl/imgr(...)6&ved=1t:429,r:0,s:0

[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 19-03-2011 22:00:52 ]
pi_94351080
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Deze week "Pandorum" gekeken. Vond het zeker geen schijtfilm; de 'monsters' waren super vet gemaakt en tja, het verhaal. een beetje een mix van meerdere die we al kennen, dus maakte het voor mij ook geen superfilm, doch leuk amusement. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Cold prey 1 en 2 gekeken, meteen achter elkaar, erg vermakelijk ook. Deze waren zeker erg goed in het slasher/horror-genre ja!! We waren een beetje gedesillusioneerd, want ik was in de veronderstelling dat ik deel 3 ook binnen had gehaald, maar het bleek slechts een trailer... snif.

Nu druppelt deel 3 inmiddels binnen, kan niet wachten om 'm te gaan bekijken...

ps: Splice was best wel actueel ook. Vond alleen de trailer spannender ogen dan de complete film, maar ik vond het inderdaad zeker wel een dikke 7 ja. Ook een mooi monstertje trouwens!
cold prey 1 & 2 zijn ERG cool!!

deel 3 is goed als horrorfilm, maar heeft niet veel weg meer van de cold prey serie!! dus verwacht geen cold prey film
maarals je hem gaat kijken als gewone horror film ga je je er zeker mee vermaken!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:28:28 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_94351542
Iemand die Amer heeft gezien? Experimentele horror in de stijl van Dario Argento, vond 'm wel de moeite waard.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:34:29 #139
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94351840
Paranormal Activity 2. ^O^
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_94563852

Hele droge korte zombiefilm :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94564271
Ik heb net de volgende horrorfilms gekocht:
- Doghouse
- Dying Breed
- Dance of the Dead
- The Hamiltons
- They
- Eden Lake
- Splinter
- Dread

Zijn die een beetje goed?
Children of the night. What music they make.
pi_94564329
Die bovenste 3 zaten zeker in die boxset? Doghouse is echt fantastisch. Een van mijn favoriete films van de afgelopen jaren. Dance of the dead is wel geinig voor een keertje..lekker fout. Eden Lake is origineel en spannend, de rest ken ik niet/heb ik niet gezien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94564427
Die boxset idd. Voor hoeveel heb jij m gekocht?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:29:03 #144
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_94566399
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Die bovenste 3 zaten zeker in die boxset? Doghouse is echt fantastisch. Een van mijn favoriete films van de afgelopen jaren. Dance of the dead is wel geinig voor een keertje..lekker fout. Eden Lake is origineel en spannend, de rest ken ik niet/heb ik niet gezien.
aanvulling van mijn kant: Splinter vond ik waardeloos, weet al niet eens meer precies waar ie over ging. They is waarschijnlijk het Franse "Ils" en die vond ik erg sterk. me prima vermaakt met die nare film :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_94566412
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net de volgende horrorfilms gekocht:
- Doghouse
- Dying Breed
- Dance of the Dead
- The Hamiltons
- They
- Eden Lake
- Splinter
- Dread

Zijn die een beetje goed?
vooral doghouse en eden lake zijn toppers!
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:00:50 #146
148823 znarch
ondertitel
pi_94571819
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

aanvulling van mijn kant: Splinter vond ik waardeloos, weet al niet eens meer precies waar ie over ging. They is waarschijnlijk het Franse "Ils" en die vond ik erg sterk. me prima vermaakt met die nare film :)
Nope, die heet "Them" in het engels voor zover ik weet.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_94578735
'They' is een hele ouwe toch?
pi_94580921
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Luna3 het volgende:
'They' is een hele ouwe toch?
Valt mee, hij is uit 2002.

Die films waren wel allemaal 2 euro per stuk, dus niet echt een miskoop :P
Children of the night. What music they make.
pi_94581176
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Valt mee, hij is uit 2002.

Die films waren wel allemaal 2 euro per stuk, dus niet echt een miskoop :P
Oja, dan ben ik ook in de war met Them.
http://www.imdb.com/title/tt0047573/
pi_94582235
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Oja, dan ben ik ook in de war met Them.
http://www.imdb.com/title/tt0047573/
Ja dat is wel een leuke film :D
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')