Nee, het is een grote iPod Touch.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:27 schreef junkiexp het volgende:
Dit is toch eigenlijk gewoon een soort netbook, alleen dan van Apple en zonder toetsenbord ?
Ach, tis maar hoe groot je library isquote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Absoluut.
Er wordt aan alle kanten geroepen dat 16 GB 'VEUL TE WEINIG ISCH'. Na drie maanden intensief gebruikt heb ik nog 9 GB over.
Tussenstand op iPad
Muzieknummer: 150
Video's: 4
Foto's: 679
Programma's: 53
Capaciteit: 14,0 GB
Beschikbaar: 8,9 GB
ik heb dan wel 32gb in ipad en iphone maar als ik dan kijk wat er in gebruik is dan is het nog geen 7gb. Dan heb ik er 1500 boeken op staan en 5gb aan muziek.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Absoluut.
Er wordt aan alle kanten geroepen dat 16 GB 'VEUL TE WEINIG ISCH'. Na drie maanden intensief gebruikt heb ik nog 9 GB over.
Tussenstand op iPad
Aha, dank.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet helemaal goed begrepen vrees ik
Er draait geen standaard OS op, iets dat netbooks vaak traag en onhandelbaar maakt. iOS is speciaal ontwikkeld voor touchscreens en is toegespitst op de iPad alsmede de programma's. Hierdoor blijft het snel en geeft het touchscreen je oneindige mogelijkheden. 'Gewoon een netbook' zou ik het niet willen noemen, media-apparaat is een betere benaming.
wel raar dat als ik op de video button druk Apple zegt dat ik het moet downloaden in iTunes.. #Faalquote:Op zondag 25 juli 2010 10:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Emigreren naar de VS of GB. Of een account uit die landen aanmaken. Rechtenmaatschappijen hebben nog niet door dat het concept "landgrenzen" vrij zinloos is op het internet.
Ik snap sowieso niet dat iemand 8 GB (quote:Op zondag 25 juli 2010 12:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, het is een grote iPod Touch.
[..]
Ach, tis maar hoe groot je library is
[ afbeelding ]
Je kan ook je eigen spullen er in slepen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:34 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
wel raar dat als ik op de video button druk Apple zegt dat ik het moet downloaden in iTunes.. #Faal
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb dan wel 32gb in ipad en iphone maar als ik dan kijk wat er in gebruik is dan is het nog geen 7gb. Dan heb ik er 1500 boeken op staan en 5gb aan muziek.
Keuzes he. Als je een flinke bibliotheek al op je ipad heb, hoef je niet meer te syncen. Nieuwe media (strips) kan ik gewoon via iCab of dropbox downloaden en openen in de juiste appquote:Op zondag 25 juli 2010 12:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat iemand 8 GB (___! ) aan films en 29 gb aan overige media op z'n iPad zet. Je bent toch niet maanden van huis dat je dat allemaal nodig hebt?
Ik bedoel mijn iPad ligt dagelijks aan ofwel mijn iMac of macbook waarvan de libraries in sync zijn, ik switch binnen 5 minuten van content. Dat gedoe van 'kijk mij eens een grote muziek/fotocollectie hebben snap ik niet zo.
ja okay via je desktop, dat weet ik.. Maar als je op de ipad zelf video wilt downloaden dan kan dat niet..quote:Op zondag 25 juli 2010 12:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen spullen er in slepen hoor.
[ afbeelding ]
Beide editites van Wired staan er bij mij op, ze worden kleiner gemaakt in volgende edities. Doen ze met behulp van nieuwe technieken etc.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:54 schreef macondo het volgende:
Heb 32gb gekocht, omdat 64 mij overdreven leek en ach, ik wil niet met grenzen geconfronteerd worden in ruimteHet schijnt overigens wel dat bv edities van Wired 500 mb zijn. Dan gaat het best rap natuurlijk.
Heb je geld teveel soms?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Beide editites van Wired staan er bij mij op, ze worden kleiner gemaakt in volgende edities. Doen ze met behulp van nieuwe technieken etc.
Ik koop nu gewoon geen 32 GB meer zodat ik over 8 maanden direct de nieuwe kan kopen. (zelfrechtvaardiging)
Ik vind de nieuwe ibooks juist trager werken. Jij niet? Goodreader is in ieder geval vele malen sneller.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:08 schreef Khadgar het volgende:
Regelmatig lees ik grote PDF tijdschriften, dit gaat de laatste tijd steeds beter met de nieuwe iBooks.
Goed te lezen, dan denk ik dat ik gewoon voor de 16GB versie ga.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Absoluut.
Tussenstand op iPad
Definieer functioneel. Een mp3 speler zou je ook een dure gadget kunnen noemen. Of een tv. Of een console.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, dank.
Maar het is meer een dure gadget dan het echt functioneel is.
Volgens mij niet, ik gebruik Beejive, kost wel ¤7,99 maar werkt echt heel fijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik heb er ook een gekocht, 32GB, omdat de 16 op was
Ik heb nog wat vraagjes:
- is er een Adium voor iPad? ik kan het zo niet vinden, maar misschien hebben ze er een briljante naam aan gegeven.
Zen Bound 2, heel apart puzzelspelletjequote:- wat zijn nu spelletjes die ik moet hebben op de iPad? bekende , maar ook juist de leuke verrassende spelletjes waa rje niets van verwachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |