NoiZe is papa, KiD heeft vriendin geloof ik, Mistig is nog steeds mistig en die anderen wat ouder en nog net zo dwaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe is het tegenwoordig met N!oZe en KiD en de rest?
Mijn electrische?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er nog mensen die een gitaar meenemen?
Neem je keyboard meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er nog mensen die een gitaar meenemen?
Mijn laptop gaat harder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval wel geluid
Ja getver. Alleen een Flying V is mooi.quote:
Heb je al toestemming? Tot 20:00u zal ik op je letten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, dus helaas mag je niet komen.
Ik vroeg 't me af omdat er mensen zijn die weleens hun hond meenemen.quote:
Denk niet dat het de bedoeling is dat honden meegaan... Er staan schapen van de de buurman. Iets met stressige schapen en ziektekiemen, kan ik me zo voorstellen. Q-koorts, blauwtong (via het knut-mugje), MKZ, om maar eens wat veeziekten te noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vroeg 't me af omdat er mensen zijn die weleens hun hond meenemen.
Mijn paarden laat ik gewoon thuis, Wierden is te ver.
Nee nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je al toestemming? Tot 20:00u zal ik op je letten.
Heb nog geen idee hoe het allemaal gaat lopen en hoe laat we arriveren, uiteraard helpen we mee het vlees om te draaien op de BBQ.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Sally het volgende:
Kan je nog meehelpen, sig000, als je met voss meerijdt? Je had het al vroeg ergens aangeboden, en ik heb dat uiteraard genoteerd![]()
Je bent dus 15 en woont in de buurt als ik het goed begrepen heb?quote:
Juicyhil, heb ik begrepen. Als 'ie al komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
is er iemand die uit amsterdam/omstreken gaat met de auto?
Hier een misschiener, als ik mijn pa zover kan krijgen. Ik kom wel voor zeker though.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
en anders kan ik langs Amsterdam rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
Niets mooier dan 2 nachten doorhalen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef sig000 het volgende:
Is het nog een idee om de meet al op vrijdagavond te beginnen?
Jij quote jezelf om te benadrukken hoe tof het is om door te halen (lees; verk*nkerd te zijn de volgende dag)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets mooier dan 2 nachten doorhalen.
Mag ik zo vrij zijn te vragen waar je vandaan moet komen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en anders kan ik langs Amsterdam rijden
GC car doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou super zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Remlof schijnt nogal vol van zichzelf te zijn over hoeveel bier hij kan drinkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom donders en ik ga me terminaal zuipen godverdommeik daag iedereen uit voor een bierwedstrijd!
Dan daag ik hem uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Remlof schijnt nogal vol van zichzelf te zijn over hoeveel bier hij kan drinken
Die staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:56 schreef zquing het volgende:
Als we gaan BBQen dan ga ik voor de winst
Er zijn sloten heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:34 schreef Sally het volgende:
Ik ben verantwoordelijk voor de EHBO, en ik heb geen zin om de ambulance te moeten bellen omdat er 1 in coma ligt hoor!![]()
Daar kun je in verzuipenquote:
Over een kei ken je ook struikelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kun je in verzuipenEn ik heb geen zin in een jarenlang trauma omdat er 1 dood ging
![]()
![]()
voor zover ik weet staan de meeste sloten droog daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kun je in verzuipenEn ik heb geen zin in een jarenlang trauma omdat er 1 dood ging
![]()
![]()
Ik ben in het echt net zo een lompe bokkelul als op fok.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Over een kei ken je ook struikelen.
Het is een meet en de meeste zijn stoerder op internet dan irl, vosss en ik zijn uitzondering.
Ben ik nu een mietje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:58 schreef Oksel het volgende:
Heel goed, grote bek op Fok! = grote bek IRL. Anders ben je een mietje.
Heerhugowaardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen waar je vandaan moet komen?
Zou ik dan eventueel, mocht ik zelf geen auto kunnen regelen, een plekje bij jou kunnen reserveren? Je moet toch langs mijn woonplaats, aangenomen dat je over de A7 richting Amsterdam gaat.quote:
geen probleemquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou ik dan eventueel, mocht ik zelf geen auto kunnen regelen, een plekje bij jou kunnen reserveren? Je moet toch langs mijn woonplaats, aangenomen dat je over de A7 richting Amsterdam gaat.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Sally het volgende:
Nu vernieuwd! Met alfabetische volgorde!![]()
(het nummer dat je nu hebt, kan veranderen als er meer aanmeldingen komen)
Deze FOK!kers hebben zich al aangemeld:
1 Oksel
2 Sally
3 Snuitebolletje
4 Flexoo
5 Mdrop
6 -_Guitarist_-
7 Armageddon
8 Vriendin Oksel
^^^ organisatie, niet alfabetisch ^^^
9 baggerbart
10 boertie
11 Broertie
12 BurnaBoy
13 Captain_Fabulous
14 Daywalk3r
15 Demon_hunter
16 Dr_Flash
17 Ezechielk
18 Graseter
19 JJH (Zwolle, auto (4p), tent (3p))
20 Lotusss (mede_EHBO'er)
21 Maanvis
22 nijnja
23 nikky (Roden, mensen meenemen indien aan de route)
24 omearos (Almelo)
25 Patje1987
26 PluisigNijntje
27 Ratelslangetje
28 RealZeus
29 remlof (Arnhem, auto, kan 4p meenemen)
30 rulerofdeath
32 Sander (rijdt met remlof mee)
31 sig000
32 Socios
33 Stommerik
34 Symphonic (Alkmaar, mensen meenemen)
35 the_legend_killer
36 Tiger-Lilly (vriendin van Stommerik)
37 vosss (Limburg, mensen meenemen? tent?)
38 Vriendin van Patje1987
39 Flippiee
Deze FOK!kers komen misschien:
1 Bosbeetle
2 Boterhamzakje
3 brunette82
4 BurnaBoy
5 Cherrycoke
6 DaDude1987
7 DecoAoreste
8 DevilsWhore (rijdt met remlof mee indien komt)
9 Drizzt_DoUrden
10 Essiejj
11 Floxcie
12 GibsonLesPaul88
13 haakon
14 HeatWave
15 Huppelmuts +
16 Juicyhil (Amsterdam e.o., auto (4p), niet slapen)
17 justmattie
18 liesje1979
19 LovelyLady
20 Mikkie
21 motorbloempje
22 Myraela
23 N.I.M.B.Y. (muziek!)
24 o.us
25 Peter
26 PietjePuk007
27 PP.
28 Psalms (hoort bij Huppelmuts; hangt af van spoedwerk of niet)
29 smegmanus
30 swarmahoer
31 Vriendin van Daywalk3r
32 Wells.p
===========================
De oogst tot 7/8 23:45 uur:
38 39 namen (incl. 8 organisatieleden) die komen & 32 Misschieners
Totaal nu: 70 71 namen.
=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staat
Mag ik hieruit opmaken dat je wel wilt komen?quote:
Je bent in ieder geval positief.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Sally het volgende:
Nou, als alle Misschieners komen, zitten we al aan 71 namen!
[..]
Ik neem sowieso een netbook mee met mobiel internet erop zodat ik ergens in een hoekje kan gaan FOK!ken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef smegmanus het volgende:
BTW, ik kan via mijn werk wel aan wat WLAN apparatuur komen zodat de hele meute voorzien kan worden van draadloos internet. Ik bedoel, FOK! meet zonder FOK! is als neuken zonder orgasme jeweetz.
Tsk, petje...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.Laat die dingen a.u.b. thuis. GOEDE muziek willen we.
Snap wat je bedoelt, ik word hier ook altijd kriegel vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.Laat die dingen a.u.b. thuis. GOEDE muziek willen we.
Ja, verschrikkelijk toch. Dan kun je echt beter een stukje verderop gaat zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Stefan het volgende:
Snap wat je bedoelt, ik word hier ook altijd kriegel van
[ afbeelding ]
Ik ben het zelden met je eens maar hier heb je idd helemaal gelijk in..tenenkrommend altijd..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk toch. Dan kun je echt beter een stukje verderop gaat zitten.
Probleem is dat de meeste mensen gewoon niet kunnen spelen of alleen maar standaard prutsstukjes die 10x fout gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk toch. Dan kun je echt beter een stukje verderop gaat zitten.
En er zijn er ook die echt heel erg goed zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste mensen gewoon niet kunnen spelen of alleen maar standaard prutsstukjes die 10x fout gaan.
Haha, inderdaad, ook dat, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef Stefan het volgende:
Probleem is dat de meeste mensen gewoon niet kunnen spelen of alleen maar standaard prutsstukjes die 10x fout gaan.
Ja, Bruce Springsteen, Willie Nelson of James Taylor. Daar wil ik ook wel naar luisteren bij het haardvuur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En er zijn er ook die echt heel erg goed zijn.
Wat zijn hun usernames? Dan nodig ik ze even uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, Bruce Springsteen, Willie Nelson of James Taylor. Daar wil ik ook wel naar luisteren bij het haardvuur.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat zijn hun usernames? Dan nodig ik ze even uit.
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
bijna Altijdquote:
Dat krijg je gewoonquote:Ik moet woensdag trouwens eerst maar eens even vrij vragen die zaterdag.
Dus naar zekerquote:
Dan 1000 keer liever een gitaar bij het kampvuur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
Misschien een ideetje om lokale zangers ook uit te nodigen?
Jij komt toch nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel gewoon een liedje voor jullie zingen.
maar je gaat afzeggen, dat heb je al gezegdquote:
Dan zing ik wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar je gaat afzeggen, dat heb je al gezegd.
Jij wilt dat er nog meer mensen afzeggen?quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij wilt dat er nog meer mensen afzeggen?
Jij zou goed wegkomen als volkszanger jaquote:
De dikke pens heb ik al en nummers van Hazes krijg ik mijn strot ook wel uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou goed wegkomen als volkszanger ja.
Ik zeg of Utrecht of dit af. 2 meets zo vlak na elkaar word em niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar je gaat afzeggen, dat heb je al gezegd.
Oh, kom dan maar hierheenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg of Utrecht of dit af. 2 meets zo vlak na elkaar word em niet.
Hey, ze verleidt mij de hele tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Laat me raden: ze mag wel bij ome HW in de tent.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Sorry sorry sorry!!
Ik zou ijs regelen voor jullie alleen maar ik wou ook wat hebben voor een familiebbq en ik mag maar 1 x een ijs-aanvraag doen, dus ik moet jullie helaas mededelen dat ik geen b&jtjes kan regelen voor de bbq.
Om het nog zuurder te maken ben ik die dagen hoogst waarschijnlijk ook nog eens in Londen.
Als dat niet zo is, kan ik dan nog op 't eind betalen en langskomen?
Prima, het is een openbare kroeg hè.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef missyB het volgende:
En hoe staan jullie tegenover komst van vreemden?
Dus met weinig fokhistorie?
Wat remmie zegt, iedereen is welkom natuurlijk, het is namelijk gewoon een kroegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef missyB het volgende:
En hoe staan jullie tegenover komst van vreemden?
Dus met weinig fokhistorie?
Oh, dit is het wierdentopicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, het is een openbare kroeg hè.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, het is een openbare kroeg hè.
Schatjes, jullie weten dat die de Wierden meet is?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat remmie zegt, iedereen is welkom natuurlijk, het is namelijk gewoon een kroeg.
En ook newbies zijn gewoon welkom, zodra je elkaar IRL ziet vervalt de fok"status" toch. Ik ken natuurlijk veel mensen wel omdat ik die eerder gezien heb, maar ik praat sowieso met alles en iedereen
.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Schatjes, jullie weten dat die de Wierden meet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |