quote:
Als de datum klopt dan was het zelfs eergisteren al....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De auteur van die tekst verwonderde zich erover dat 1 miljoen mensen door die tunnels werden geleid. Hij geeft aan dat wie in Essen en Dortmund erbij was, weet wat voor een gedrang er is bij de bezoekers en hij vindt dit dan ook erg slecht geregeld. Hij voorspelt dan ook dat deze situatie best eens tot doden zou kunnen leiden (en dat zei hij voordat bekend werd dat er inderdaad doden waren gevallen).
Damn... sterkte ermee. Maar aan de andere kant: What are the odds @ 1.4 miljoen mensenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Komende uren hier maar nieuws in de gaten houden, meerdere vrienden zijn er heen. Telefoonverkeer daar lijkt plat te liggen.
Jij kan ook niemand bereiken? Ik kreeg toen ik mijn broer belde wel een vrouw aan de telefoon, maar de zinnen die zij zei bleven zich herhalen dus ik heb hem weggedrukt. Zal wel een bandje zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Komende uren hier maar nieuws in de gaten houden, meerdere vrienden zijn er heen. Telefoonverkeer daar lijkt plat te liggen.
"zie ik het goed dat je een miljoen mensen door die smalle tunnel straat wil laten gaan. Dat is in mijn ogen een val. Dat kan nooit goed gaan. In Dortmund en Essen was er ... en dat was een katastrofe. En hier willen ze werkelijk de mensen door een éénbaansTUNNEL laten gaan? Ik snap het niet!!!" Ik zie al doden als ze na de afkondiging allen tegelijk het terrein willen verlaten"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verzahling? Ik ben niet zo goed in Duits..
Is een bericht van 2 dagen geleden met daarin de opmerking dat het gekkenwerk is om 1 miljoen mensen door een enkele tunnel te sturen om het terrein op te komen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verzahling? Ik ben niet zo goed in Duits..
Die datum had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de datum klopt dan was het zelfs eergisteren al....
Dat blijf ik mezelf ook voorhouden inderdaad. Zal allemaal wel loslopen, wel veel Nederlanders daar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Damn... sterkte ermee. Maar aan de andere kant: What are the odds @ 1.4 miljoen mensen
Reken er maar wel op.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
Kan het dodental ook niet oplopen juist nu of zie ik dat verkeerd ??
Houd er rekening mee dat ze nu ook alle nooduitgangen hebben geopend, en mensen dus op andere plekken het terrein verlaten dan wanneer er niets was gebeurd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:09 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten klopt de info niet dat alle 1.4 miljoen mensen door 1 tunnel moeten, maar dat juist de mensen die naar een trein willen naar die tunnel moeten etc. Je ziet ze ook aan de andere kant het terrein verlaten etc....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:09 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten klopt de info niet dat alle 1.4 miljoen mensen door 1 tunnel moeten, maar dat juist de mensen die naar een trein willen naar die tunnel moeten etc. Je ziet ze ook aan de andere kant het terrein verlaten etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |