Teveel mensen op dezelfde plek op dezelfde tijd. Dat valt alleen de organisatie te verwijten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die mensen begrijp ik ook. De mensen achteraan die de kettingreactie en de paniek in gang zetten, die zijn fout. Medeplichtig aan doodslag zelfs. De mensen die al middenin de massa zaten konden natuurlijk niet anders dan op het geduw en getrek reageren. Maar dat had nooit gehoeven als er niemand mee begonnen was.
En ook al waren die agressieve lui onder invloed van drugs of alcohol, dat maakt ze nog niet minder fout.
quote:
He's mental.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:59 schreef kL0j00h het volgende:
Mental fucking Theo is helemaal gek man. Die zit paniek te zaaien niet normaal. Wat een kneus zeg.
Bundewehr is het leger. Je ziet inderdaad ook veel militairen rondlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Bundeswehr niet gewoon een woord voor "hulpdiensten"?
Verzahling? Ik ben niet zo goed in Duits.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bundeswehrquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Bundeswehr niet gewoon een woord voor "hulpdiensten"?
Die zijn ook mede verantwoordelijk inderdaad. Als je zo die foto's en dat .gifje bekijkt van een paar pagina's terug hadden ze al lang in moeten grijpen. En beter moeten communiceren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Teveel mensen op dezelfde plek op dezelfde tijd. Dat valt alleen de organisatie te verwijten.
9 vrouwen 6 mannen, thats it.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik lees over een bom, maar daar is compleet geen sprake van toch?
En is er al iets bekend over de identiteit van de slachtoffers, heb het nergens kunnen vinden.
quote:
Nee, ik vermoed dat het verhaal over die bom het gevolg is van de paniek en de snelheid waarmee zo'n verhaal vervolgens gaat, dan krijg je al snel dat soort speculaties die "waarheid" worden door Twitter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik lees over een bom, maar daar is compleet geen sprake van toch?
En is er al iets bekend over de identiteit van de slachtoffers, heb het nergens kunnen vinden.
De auteur van die tekst verwonderde zich erover dat 1 miljoen mensen door die tunnels werden geleid. Hij geeft aan dat wie in Essen en Dortmund erbij was, weet wat voor een gedrang er is bij de bezoekers en hij vindt dit dan ook erg slecht geregeld. Hij voorspelt dan ook dat deze situatie best eens tot doden zou kunnen leiden (en dat zei hij voordat bekend werd dat er inderdaad doden waren gevallen).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verzahling? Ik ben niet zo goed in Duits..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |