Weet niet wat je saai vond aan dark knight?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond de Dark Knight saai.. is het dan verstandig om naar deze film te gaan?
Ja dat weet je dus niet hequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die tol draaide op het einde. Was dat dus weer een droom?!?
hij begon wankel maar herstelde zich.. moet wel droom zijn..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet hehij draaide wel een beetje wankeltjes dus voor hetzelfde geld viel 'ie weer om. Maar ik gok op een droom.
Een soort einde die je btw halverwege de film al aan ziet komen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet hehij draaide wel een beetje wankeltjes dus voor hetzelfde geld viel 'ie weer om. Maar ik gok op een droom.
Ja, het was sowieso iets te mooi om waar te zijn allemaal. Maar hij kon wel weer de gezichten van z'n kinderen zien, wat hij in dromen nooit kon..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
hij begon wankel maar herstelde zich.. moet wel droom zijn..
Dat mag je lekker helemaal zelf weten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die tol draaide op het einde. Was dat dus weer een droom?!?
Bij mij liepen er twee jongens al binnen 10 minuten uit terwijl ze straattaal uitkraamden. Ze konden waarschijnlijk geen Engels.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Gister liepen er mensen weg tijdens de film en ze kwamen niet meer terug. Ze begrepen het niet waarschijnlijk.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:58 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Spoiler enzo vvvvKijk de film nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Mensen die zeggen dat een film onrealistisch is, snappen het principe van een film niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:55 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen die zeiken dat de film onrealistisch was hebben de film dus duidelijk niet begrepen omdat het allemaal een droom kon zijn.
appels met peren vergelijken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond de Dark Knight saai.. is het dan verstandig om naar deze film te gaan?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
hij begon wankel maar herstelde zich.. moet wel droom zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Shrek 4 vergeliken met Inceptionquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef postmortum het volgende:
Wat een baggerfilm is dat zeg , nog nooit zo'n overhypte film gezien waarbij de acteurs alles in het werk stellen om met tenenkrommend acteerwerk een flinterdun verhaallijntje overeind te houden.
Gelukkig ga ik vanavond naar Shrek 4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |