Get your shit straight.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
eerst zien dan geloven dat het iets is.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat de aankondiging beter is dan de film zelf want wat kan dit nou brengen wat wij in allerlei andere zombiefilms al niet gezien hebben? Evil Dead,Walking of the Dead etc etc.![]()
ten eerste het is een serie... ? evil dead bevat geen zombie's en walking of the dead????quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:42 schreef MaxC het volgende:
Vind het wel fijn dat de zombies gewoon lekker origineel langzaam zijn. Beter dan al die snelle en rennende beesten die je laatste tijd veel meer ziet in de films.
In Resident Evil vond ik die snelle zombie-honden altijd het engstquote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Foals het volgende:
[..]
Maar geef toe, sprintende zombies/infected zijn een stuk enger.
Ik dacht al precies hetzelfde, maar ik concludeerde dat ik dat een heel laf einde zou vinden.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Symer het volgende:
Is hier trouwens iemand die de strips kent en mij gerust kan stellen dat Rick aan het einde van het verhaal niet gewoon wakker wordt uit z'n coma en alles dus gedroomd heeft?
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen vanquote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik kan je gerust stellen.het is geen droom.
volgens mij loopt de serie nog. zeker met deze hernieuwde interessequote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
is die strip al afgerond of verschijnen daar nog nieuwe delen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |