Ik voel je leed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef SpecialK het volgende:
Het is kiezersbedrog dat mijn vriendin nu in zweden zit en ik supergeil ben.
DIT IS NIET WAT HET NEDERLANDSE VOLK WIL!
Idd. Wat het nederlandse volk wil, is dat je vriendin hier zit en geil is en jij in Zweden zit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef SpecialK het volgende:
Het is kiezersbedrog dat mijn vriendin nu in zweden zit en ik supergeil ben.
DIT IS NIET WAT HET NEDERLANDSE VOLK WIL!
Sign me up. Kan Ferdo mn berichten tenminste niet meer verwijderenquote:
Moet er niet aan denken dat jij met je onderschrift 'linksmensch' hier mod gaat worden. Kan nooit goed zijn voor de objectiviteit van een forum.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sign me up. Kan Ferdo mn berichten tenminste niet meer verwijderen
Ik hoop het.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op met me he?
toppiequote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je serieuze dingen uit mijn topic.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat jij met je onderschrift 'linksmensch' hier mod gaat worden. Kan nooit goed zijn voor de objectiviteit van een forum.
Nu nog op een serieuze partij stemmen als Groenlinks of D'66 en alles sal reg kom!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:03 schreef Sachertorte het volgende:
Ik wilde een heel betoog neerplempen, maar ik heb het maar gewist. Ik participeer tenslotte alleen in serieuze discussies, en die is hier duidelijk niet te vinden.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Is dat niet saai?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:03 schreef Sachertorte het volgende:
Ik wilde een heel betoog neerplempen, maar ik heb het maar gewist. Ik participeer tenslotte alleen in serieuze discussies, en die is hier duidelijk niet te vinden.
Kortsluiting in mijn hoofd!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:16 schreef Biever het volgende:
[..]
Nu nog op een serieuze partij stemmen als Groenlinks of D'66 en alles sal reg kom!
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:03 schreef Sachertorte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |