Lekker weer.. Gelukkig kom ik daar nooitquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef HPLC het volgende:
Af en toe komt onze stad weer op FOK! terecht:
Man overleden na steekpartij bij coffeeshop Hoorn
Ik ook niet. Dit is toch gewoon die ene coffeeshop die dicht moest en een doorstart maakte? De Boot ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker weer.. Gelukkig kom ik daar nooit
Ja, zoiets. Iets met vergunningen en ze niet hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit is toch gewoon die ene coffeeshop die dicht moest en een doorstart maakte? De Boot ofzo?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:25 schreef HPLC het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf december is het elke zondag koopzondag in Hoorn.
Ja, 52 zondagen per jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ow, wacht... dat is uitgerekend de maand dat het geld al voor zondag op is![]()
Of bedoel je permanent, elke zondag volgend jaar ook?
ow, wouw... niet dat ik persee elke zondag de stad in moet... maar het is wel erg handig als je nog wat nodig hebtquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef HPLC het volgende:
En zijn jullie en jullie eigendommen ongeschonden door de strijd van Moeder Natuur gekomen?
Ik las net iets met een dak afwaaien van D'Ampte, maar kon niet meer terugvinden.
Er was verdomme een stoel omgewaaid in de tuin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef HPLC het volgende:
En zijn jullie en jullie eigendommen ongeschonden door de strijd van Moeder Natuur gekomen?
Ik las net iets met een dak afwaaien van D'Ampte, maar kon niet meer terugvinden.
De metalen vlinder van mijn schutting is em gevlogen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef HPLC het volgende:
Dat mag heul niet van godquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:25 schreef HPLC het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf december is het elke zondag koopzondag in Hoorn.
In de straat is een treurwilg nu extra treurig omdat er een stuk afgescheurd is. Bij de school van de kinderen is een boom geland op twee auto's van leraren, auto's plat... En een stuk dak van het naastgelegen bejaardenhuis is er afgewaaid en op een aantal fietsen in de fietsenrekken geland. In de tuin een paar stoelen heen-en-weer gewaaid, maar geen schade.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef HPLC het volgende:
wat een gekrijs zeg... iedereen staat toch aan de goede kant?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was verdomme een stoel omgewaaid in de tuin.
Never forget dit.
Wij (Lolaquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
De metalen vlinder van mijn schutting is em gevlogen.
Hier ook, een leuk boompje tegen het pand aan (met een paar takkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hier wat bomen om geknakt en gevallen. Voor de rest valt het allemaal wel mee.
Blijkt achteraf een gast bij mij op de basisschool te zijn geweest. Erg vreemd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef HPLC het volgende:
Af en toe komt onze stad weer op FOK! terecht:
Man overleden na steekpartij bij coffeeshop Hoorn
bronquote:Hoorn Kersenboogerd: minder treinen in de spits
Op het traject Enkhuizen – Amsterdam Centraal stoppen in de ochtend de 3 extra spitstreinen richting Amsterdam niet meer in Hoorn Kersenboogerd. In de avond stoppen 4 extra spitstreinen uit Amsterdam richting Enkhuizen niet meer op dit station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |