abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84980765
Foto's Tessie!! *O*

Nog even voor de rammelaars onder ons :D

We gingen net even naar de supermarkt en ze lag gewoon te knorren :D O+
pi_84988556
Orea wat doe je ons toch aan ;) O+ Zo heerlijk, zo'n kleintje wat tegen je aan ligt te snurken! Dat is wel heel wat anders dan die dame van mij die vrolijk op en neer zit te hupsen, continu heen en weer zit te draaien om niks te missen en daarbij geregeld met haar hoofd tegen m'n kin aan beukt :') , haar armen eruit probeert te wurmen om de paraplu / speen / glas drinken / sleutels / whatever te pakken en tegenwoordig hardop naar omstanders gaat zitten lachen.
Voor geen goud dat ik die in een buggy zet dus :s)
pi_85007849
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef WupWup het volgende:
Orea wat doe je ons toch aan ;) O+ Zo heerlijk, zo'n kleintje wat tegen je aan ligt te snurken! Dat is wel heel wat anders dan die dame van mij die vrolijk op en neer zit te hupsen, continu heen en weer zit te draaien om niks te missen en daarbij geregeld met haar hoofd tegen m'n kin aan beukt :') , haar armen eruit probeert te wurmen om de paraplu / speen / glas drinken / sleutels / whatever te pakken en tegenwoordig hardop naar omstanders gaat zitten lachen.
Voor geen goud dat ik die in een buggy zet dus :s)
Dat idd! :Y Daarom knoop ik niet meer al te hoog. Dat koppie draait van links naar rechts en botst anders continu tegen m'n kin.

Wat heerlijk, Orea. O+
pi_85007903
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Foto's Tessie!! *O*

Nog even voor de rammelaars onder ons :D

[ afbeelding ]

We gingen net even naar de supermarkt en ze lag gewoon te knorren :D O+
Lillies O+ Hoe bevaltie Orea?
Lotte!
Noah!
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:42:23 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85014391
Wat een mooie foto's komen hier voorbij O+

Huup, die doek vind ik ook erg mooi! (Dacht niet dat ik dat ooit zou zeggen :o )

Iemand nog behoefte aan een blauwe Storchenwiege sling? Niet veel gebruikt en bij gebruik nu loop ik 2 dagen scheef :'( Niet meer geschikt voor ons dus! Misschien wel voor jullie?
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2010 @ 18:07:13 #106
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_85015279
Draagkring Den Haag is morgen bij mij thuis (ivm vakantie van de gebruikelijke locatie). Dus als je in mijn persoonlijke stash wilt duiken, evt andere draagouders wilt ontmoeten, draagvragen hebt* of Lucie wel eens wil zien, kom dan langs! De deur staat open tussen 10.00 en 14.00 (extra lang dit keer). adres per PM.

*de Draagkring is een vrijetijds initiatief dus ik ga geen consult geven, troubleshooten kan wel

[ Bericht 4% gewijzigd door Macka66 op 08-08-2010 18:24:09 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2010 @ 18:30:00 #107
141844 Macka66
pi_85016086
Jammer dat de ringsling niet meer kan Rocka! Want het is wel een heel fijne :Y
een lekker zachte Storchenwiege Leo, geen streep
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_85016369
Ik heb nog wel draagvragen :D Ik vind de locatie normaal best ver op de fiets maar dit is wel te doen!
pi_85037886
Ik heb gisteren lotte weer in een lange doek gedragen! Heel fijn,van de week wou ze ook al,genieten!
pi_85045930
Net even met pruttel in de doek naar het dorp hier geweest... Paar opgeschoten pubers: oooh kijk dan! Net een aapje! :D Mevrouw, zit ze wel lekker? :? Mag ik even kijken? Hoe oud is ze? Oh zo klein heb ik nog nooit een baby gezien! Bent u niet bang dat ze uit de doek valt?

O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:38:30 #111
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85065019
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Orea het volgende:
Net even met pruttel in de doek naar het dorp hier geweest... Paar opgeschoten pubers: oooh kijk dan! Net een aapje! :D Mevrouw, zit ze wel lekker? :? Mag ik even kijken? Hoe oud is ze? Oh zo klein heb ik nog nooit een baby gezien! Bent u niet bang dat ze uit de doek valt?

O+
:) O+

Ik ga zo nog even oefenen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:59:59 #112
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85066244
orea, wat sta je toch stralend op de foto's! O+ O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85068902
Orea O+
Dat wil ik ook, maar ze wil niet ;(
Gelukkig heb ik een foto waar ze er redelijk blij opstaat :P

Zou een stevigere doek misschien helpen? Ze is per slot van rekening al ruim 6 kilo en ik heb nu zo'n stretch doek...
pi_85071891
Een niet rekkende doek zou altijd kunnen helpen natuurlijk, wat vind ze er niet fijn aan dan ?
Op de foto ziet ze er best tevreden uit toch ;)

Na 2 mislukte bezorgpogingen ga ik morgen maar op het postagentschap hier in de wijk mijn doek ophalen voor de baby, ben erg benieuwd!
pi_85084159
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben hopeloos verliefd geworden op de Zara Pearl ;(
waarom doe ik mezelf dat aan? :') gelukkig is ie LE en vast al uitverkocht enzo, hoef ik me daar niet meer druk om te maken :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en wat heeft deze mevrouw in hemelsnaam op haar hoofd :o :D
ik vind die gele awesom-o

ben blij dat het me niet staat :P en ik snap er ook niets van want geel vind ik atijd lellik
pi_85084262
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef mrien het volgende:
Een niet rekkende doek zou altijd kunnen helpen natuurlijk, wat vind ze er niet fijn aan dan ?
Op de foto ziet ze er best tevreden uit toch ;)

Na 2 mislukte bezorgpogingen ga ik morgen maar op het postagentschap hier in de wijk mijn doek ophalen voor de baby, ben erg benieuwd!
Ze was er snel na het nemen van die foto klaar mee. Krijsen, niet normaal meer :D
Wat er dan precies mis is weet ik niet. Misschien zit het bij d'r beentjes niet goed ofzo? :?
Of misschien wil ze gewoon niet zo tegen m'n borst hangen :{
pi_85084517
ze lijkt wel goed te zitten.. althans, je hand zit er wat voor :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:45:49 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_85084553
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ze was er snel na het nemen van die foto klaar mee. Krijsen, niet normaal meer :D
Wat er dan precies mis is weet ik niet. Misschien zit het bij d'r beentjes niet goed ofzo? :?
Of misschien wil ze gewoon niet zo tegen m'n borst hangen :{
Helpt het als je met d'r gaat lopen dan?
Hannah vond het in het begin ook nooit leuk, vooral niet als ik stilstond of ging zitten. Als ik ging lopen was het meestal vrij snel goed.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_85084970
Oohh die foto's O+ Wat is die lelie-doek mooi zeg!!

Toen Niels zo klein was moest ik ook blijven hupsen en bewegen, anders werd hij boos.
Volgens mij mag de doek wel ietsjes strakker en dan eventjes met je handen onder de voetjes duwen, omhoog en naar achteren (voor jou naar voren) zodat de knietjes wat hoger komen dan het kontje. De voetjes moet je zeg maar in je zij voelen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:11:17 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_85085075
Stomme Ellevill :(
Ik had woensdagavond de Zara Pearl dus besteld, en normaal krijg ik altijd een mailtje wanneer de doek is verzonden en heb ik de doek na een dag of 3-4 binnen. Nu nog steeds niks gehoord, dus maar een mailtje aan gewaagd. Krijg ik een auto-reply dat ze op vakantie zijn :{ Joost mag weten wanneer ik mijn doek nu dus krijg -O-

Lalala, te vroeg geklaagd, toch al antwoord gekregen en hij wordt vandaag verstuurd! *O* Hopelijk is er dan nog voor het weekend :s)

[ Bericht 21% gewijzigd door texelonia op 10-08-2010 12:02:41 ]
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:15:45 #121
141844 Macka66
pi_85085179
CrazyPrincess, probeer eens wat stof van de middelband onder de voetjes van je dochter te trekken. Sommige kinderen willen 'grond' onder de voeten.
pi_85089772
Zo, d'r voetjes in de doek i.p.v. eruit :)

Als ik loop is ze inderdaad wel stil, maar zodra ik stilsta... _O-
Maar als ik het goed begrijp is er nog wel hoop dat ze het ooit leuk gaat vinden? Blijven proberen maar? Ik zal eens een wandelingetje buiten gaan maken met d'r in de doek (kinderwagen mee voor als ze er klaar mee is :D)

Ik smelt wel echt als ik die foto zo zie. Het ziet er zo schattig uit O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02:54 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_85090608
Ze ziet er zo wel heel tevreden uit in elk geval O+
En bij veel kindjes is het zo dat je moet blijven bewegen. Bij Hannah is dat nog steeds zo.. :')
©Dumbo
pi_85097228
Wat zit ze er heerlijk en wat kijkt ze lief O+ O+
Hier ook blijven bewegen als het aan haar ligt. Ik hups me dan wat af.
Als ze heel diep slaapt mag ik wel zitten. En ookal is ze 2jaar als ze moe is dan is ze zo weg O+

Ik ga morgen mijn Boba ophalen *O* *O*
pi_85097482
Toen Graeme klein was, moest ik ook altijd hupsen en bewegen hoor. Zelfs tijdens het knopen mocht ik niet stilstaan anders was het brullen :D Nu vind ie even stilstaan wel acceptabel, als het maar niet te lang duurt haha! Maar hij wordt eigenlijk ook alleen nog gedragen als we op stap gaan, dus dan zijn we toch wel in beweging meestal. In de bus mogen we gelukkig dan wel stilstaan, dan is het voldoende dat de bus beweegt blijkbaar :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')