Dat idd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef WupWup het volgende:
Orea wat doe je ons toch aan![]()
Zo heerlijk, zo'n kleintje wat tegen je aan ligt te snurken! Dat is wel heel wat anders dan die dame van mij die vrolijk op en neer zit te hupsen, continu heen en weer zit te draaien om niks te missen en daarbij geregeld met haar hoofd tegen m'n kin aan beukt :') , haar armen eruit probeert te wurmen om de paraplu / speen / glas drinken / sleutels / whatever te pakken en tegenwoordig hardop naar omstanders gaat zitten lachen.
Voor geen goud dat ik die in een buggy zet dus
Lilliesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Foto's Tessie!!
Nog even voor de rammelaars onder ons
[ afbeelding ]
We gingen net even naar de supermarkt en ze lag gewoon te knorren![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Orea het volgende:
Net even met pruttel in de doek naar het dorp hier geweest... Paar opgeschoten pubers: oooh kijk dan! Net een aapje!Mevrouw, zit ze wel lekker?
Mag ik even kijken? Hoe oud is ze? Oh zo klein heb ik nog nooit een baby gezien! Bent u niet bang dat ze uit de doek valt?
ik vind die gele awesom-oquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben hopeloos verliefd geworden op de Zara Pearl
waarom doe ik mezelf dat aan?gelukkig is ie LE en vast al uitverkocht enzo, hoef ik me daar niet meer druk om te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat heeft deze mevrouw in hemelsnaam op haar hoofd![]()
![]()
Ze was er snel na het nemen van die foto klaar mee. Krijsen, niet normaal meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef mrien het volgende:
Een niet rekkende doek zou altijd kunnen helpen natuurlijk, wat vind ze er niet fijn aan dan ?
Op de foto ziet ze er best tevreden uit toch
Na 2 mislukte bezorgpogingen ga ik morgen maar op het postagentschap hier in de wijk mijn doek ophalen voor de baby, ben erg benieuwd!
Helpt het als je met d'r gaat lopen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ze was er snel na het nemen van die foto klaar mee. Krijsen, niet normaal meer
Wat er dan precies mis is weet ik niet. Misschien zit het bij d'r beentjes niet goed ofzo?
Of misschien wil ze gewoon niet zo tegen m'n borst hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |