Dat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:07 schreef texelonia het volgende:
Sonnetje en OreaIk ga hier ontzettend van rammelen
![]()
Ja!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:07 schreef texelonia het volgende:
Sonnetje en OreaIk ga hier ontzettend van rammelen
![]()
thanks! Ik ga ff denken of m'n portemonnee nog wilt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:01 schreef Orea het volgende:
Wil je hem nieuw?
hier heb ik hem vandaan gewoon bij Hoppediz zelf dus! 4 meter hebben ze deze niet...
ik heb dr nog een maat 6 van liggen??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Die vind ik echt mooi! Alleen kan ik geen geschikte maat meer vinden van deze.
lijkt me een goed idee; vind het zoooo zonde van zo'n mooie doek dat ie ongebruikt ligt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef mrien het volgende:
Die Indio smaragd wil ik nog steeds graag hebben..
Dit weekend denk ik nog even na over het verkopen van mijn petit prince die iemand heel graag wil hebben. Als die weggaat wil ik die van jou nog wel overnemen als je hem nog weg wilt doen
Probeer het eens na een voeding als meneertje goede zin heeft en niet als hij al moe is.quote:
Echt wel!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is een doek waarmee je naar een feestje kunt!bruiloft ofzo
![]()
Die kommahouding wordt toch afgeraden joh, mis je niks aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, die minibabietjes in die doeken!Zo lief!
En dan vind ik het soms echt jammer dat die van mij niet zo mini geweest zijn dus dat die komma-houding nooit echt gelukt is.
Mwah, daar vind ik ze toch te duur voor. Ik zou dan een doek wilen die me echt niets nieuws brengt wat draagcomfort betreft. De Zara is gewoon te veelzijdig, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gewoon voor de leuk/heb is toch ook een reden Claudia
Welke doeken heb je? Ringsling en een lange Zara?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk door jouw foto's zo uit naar het dragen van mijn tweede, Orea!
En die Zara Pearl is zó mooi, Huup! Ik kan alleen voor mezelf echt niet verantwoorden dat ik er één koop, want ik heb al een Zara waar ik erg blij mee ben. Eigenlijk wil ik heel graag nog een doek hebben, maar ik kan geen goede reden bedenken om er een bij te kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |