En dat is synoniem voor 'aan het lijntje houden'?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit verschijnsel wordt in de wetenschap ook wel het 'picardisme' genoemd.
Het erge is, dan ik nog geloof dat ze de waarheid sprak ook toen ze een longontsteking had (maar wel met een vriendin wijn kon drinken in de stad, ondanks antibiotica), ze haar kniebanden had gescheurd en ze door haar rug was gegaan. Mocht dat niet waar zijn, dan is het namelijk wel heel zielig dat ze het zelfs op haar Hyves zettequote:
Het is wel een gammele hoor, die kun je ook nergens mee naar toe nemenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het erge is, dan ik nog geloof dat ze de waarheid sprak ook toen ze een longontsteking had (maar wel met een vriendin wijn kon drinken in de stad, ondanks antibiotica), ze haar kniebanden ahd gescheurd en ze door haar rug was gegaan. Mocht dat niet waar zijn, dan is het namelijk wel heel zielig dat ze het zelfs op haar Hyves zette.
Nee, niet echt gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je haar een mailtje gestuurd met 'he je staat in dit topic en iemand heeft het over je' ofzo?
Na een maand niks gehoord te hebben, sprak ik haar van de week weer aan op MSN, en nog geen minuut later was ze offline (en dat was niet de eerste keerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het is wel een gammele hoor, die kun je ook nergens mee naar toe nemen
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit verschijnsel wordt in de wetenschap ook wel het 'picardisme' genoemd.
Ik snap dat niet he, waarom gooit ze je niet gewoon uit de lijst als ze toch niet wil afspreken? Ik heb wel eens een smoesje gebruikt om een date uit te stellen omdat ik nog twijfelde, maar na 2 keer twijfel weet ik genoeg en gooi ik haar gewoon weg.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een maand niks gehoord te hebben, sprak ik haar van de week weer aan op MSN, en nog geen minuut later was ze offline (en dat was niet de eerste keer). Dus de kans dat ik haar ooit nog eens ergens mee naartoe wil nemen, is wel heel klein nu
.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, waarom gooit ze je niet gewoon uit de lijst als ze toch niet wil afspreken? Ik heb wel eens een smoesje gebruikt om een date uit te stellen omdat ik nog twijfelde, maar na 2 keer twijfel weet ik genoeg en gooi ik haar gewoon weg.
altijd handig toch, als het even niet lekker loopt heeft ze aandacht op bestellingquote:Op zondag 25 juli 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, waarom gooit ze je niet gewoon uit de lijst als ze toch niet wil afspreken? Ik heb wel eens een smoesje gebruikt om een date uit te stellen omdat ik nog twijfelde, maar na 2 keer twijfel weet ik genoeg en gooi ik haar gewoon weg.
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
. Of ze probeert me aan het lijntje te houden en houdt nog wat opties open of zo.
Einde van het weekend. Vrouwen zijn op stap geweest en hebben geen leuke kerel gevonden dus maar weer op het internet kijken. Hou het maar eens in de gatenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:24 schreef Ruudt het volgende:
Damn, nu op knuz weer een leuk bericht. Zo is het een tijd helemaal niets en zo krijg je ineens het ene na het andere leuke bericht.
Haha leuke theorie!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Einde van het weekend. Vrouwen zijn op stap geweest en hebben geen leuke kerel gevonden dus maar weer op het internet kijken. Hou het maar eens in de gaten
Dan zeg je, als ik 15 euro betaal voor een treinretour kun jij best 15 euro betalen voor een prepaid date mobieltje die je kunt gebruiken om met dates af te spreken tot er een keer iemand je op dat nummer gaat stalken (en dan kun je een nieuwe kopen)quote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef Silenus het volgende:
Toen heb ik gezegd dat het er wel om draait dat je elkaar vertrouwt, en dat ze mij vertrouwt, anders hoef ik niet af te spreken. Na een heel verhaal over haar stalkerige vent bleef k bij mn standpunt en spraken we dus gewoon niet af.![]()
Zou ik dus nooit doen he, bij mij of bij hem thuis afspreken voor een date.. Mn ex had ook dat soort verhalen, dat ze gewoon bij hem thuis kwamen meteen. Ik weet het niet, je moet er toch niet aan denken dat het dan niet klikt? Zit je nog bij hem thuis ook, of hij bij jou?! Hoe krijg je hem dan weg?!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik heb wel vaker bij iemand thuis afgesproken. Vrouwen hebben heus wel door of je te vertrouwen bent. Denk ik dan.
Ik ook niet...quote:Op zondag 25 juli 2010 17:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou ik dus nooit doen he, bij mij of bij hem thuis afspreken voor een date.. Mn ex had ook dat soort verhalen, dat ze gewoon bij hem thuis kwamen meteen. Ik weet het niet, je moet er toch niet aan denken dat het dan niet klikt? Zit je nog bij hem thuis ook, of hij bij jou?! Hoe krijg je hem dan weg?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |