Komt waarschijnlijk omdat ik haar heb laten weten dat ze in dit topic staatquote:Op zondag 25 juli 2010 16:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze durft alleen geen mail te sturen lijkt het.
En waarom zou ze dan niets sturen?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:13 schreef right_turn het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ik haar heb laten weten dat ze in dit topic staat
34 views en 0 interesseberichtjes - ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 16:16 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn stats tot nu toe op RP![]()
5 interesseberichtjes en 39 profiel views.
Wie o wie overtreft mij
Mijn profiel is in een half jaar tijd 227 keer bekeken... heb iets van 10 berichtjes in totaal ontvangen, waaronder 3 van fakersquote:Op zondag 25 juli 2010 16:16 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn stats tot nu toe op RP![]()
5 interesseberichtjes en 39 profiel views.
Wie o wie overtreft mij
Nee, hoevaak het bekeken is bedoelen we daarmeequote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef brunette82 het volgende:
wat bedoel je met views? met bekeken of zien jullie andere dingen als je full member bent?
Hoe uit zich dat dan ?quote:
Met hoe vaak het bekeken is, dat bedoel ik ermee.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef brunette82 het volgende:
wat bedoel je met views? met bekeken of zien jullie andere dingen als je full member bent?
En heeft dat minimaal vijf dates opgeleverd?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef brunette82 het volgende:
die van mij is 126 keer bekeken en heb, even zien, 49 interesse gehad en 10 vage mails van onder andere summerbreeze zeg maar en 1 keer geen interesse omdat ik niet bond ben
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:28 schreef Ruudt het volgende:
2 maanden lid, 174 views en 34 berichtjes gehad (waarvan driekwart clowns).
Mooi om dat verschil tussen mannen en vrouwen te zienquote:Op zondag 25 juli 2010 16:32 schreef _Boo_ het volgende:
2 maanden lid geweest, 2757 views en iets van 500 berichten gehad.
Uiteindelijk iemand op vakantie leren kennen
Maar dat wisten we al toch? Dat mannen 10-15x zo actief zijn als vrouwen. 't is zelfs eerder 15-20x... meer dan ik dachtquote:Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef Krullehoofd het volgende:
Mooi om dat verschil tussen mannen en vrouwen te zien
Een berichtje vol taalfouten van een veel te knappe meid, die meteen haar gmailadres gaf. In het bericht gaf ze aan dat ze aan het klussen of verhuizen was, schetste een romantisch beeld van hoe ze ons zag, en vertelde dat ze niet veel online kon zijn (en dus gmail gaf).quote:Op zondag 25 juli 2010 16:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
660 views en 1 interesseberichtjes - ik ook niet![]()
9 maanden lid
[..]
Hoe uit zich dat dan ?
noppes, maar wel eentje, denk ik, nog geen datum afgesproken, wel binnenkort..heb mn rooster van augustus nog niet..die krijgen we dinsdag..dan spreken we wat af..quote:Op zondag 25 juli 2010 16:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
En heeft dat minimaal vijf dates opgeleverd?
15-20x dat verschil is inderdaad gigantisch.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al toch? Dat mannen 10-15x zo actief zijn als vrouwen. 't is zelfs eerder 15-20x... meer dan ik dacht
Een knap uitziende Fokster had in een ander topic een tijdje terug vermeld dat ze 5000 page views per maand kreeg en zeker de eerste week tientallen reakties per dag.
Heb je haar een mailtje gestuurd met 'he je staat in dit topic en iemand heeft het over je' ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:13 schreef right_turn het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ik haar heb laten weten dat ze in dit topic staat
Iemand goede tips ?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
Als ik het zo lees hier, dan is mijn profiel op RP wel aan een grondige renovatie toe om wat meer bezoeksters te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |