Het was de Paus die de kruistochten initieerde. Behalve het nieuws en de politiek heb je dus blijkbaar ook de geschiedenislessen overgeslagenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:51 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Katholieken zijn toch anti-semitisch? Van islam-aversie heb ik nog nooit gehoord.
Tja die discussie is nu eenmaal al tot in den treure gevoerd. En de conclusie dat het voor het CDA zeer lastig wordt om het aan de achterban te verkopen en dat de VVD hiermee haar laatste restje van een liberale partij overboord gooit lijkt ook vrij breed gedragen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:36 schreef Giem het volgende:
In plaats een zinnige discussie over de mogelijkheiden van een CDA/PVV/VVD..
Kan mij geen reet schelen wat voor stempel je wel of niet op de PVV kan drukken, het is gewoon een smerige nazi-partij. Punt.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:45 schreef Scorpie het volgende:
De PVV is geen extreem-rechtse partij, hoe hard je het ook roept. Dat het partijpunten heeft die men als rechts kan bestempelen maakt het geen extreem rechtse partij. Maar ook die discussie is al tot in den treure gevoerd, dus lets not go there.
Bedankt voor je genuanceerde mening, dat levert een mooie bijdrage aan deze discussie. Ga je nu weer verder aan het werk lieve schat?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan mij geen reet schelen wat voor stempel je wel of niet op de PVV kan drukken, het is gewoon een smerige nazi-partij. Punt.
Sorry, dat is mijn maandag-humeurtjequote:Op maandag 26 juli 2010 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt voor je genuanceerde mening, dat levert een mooie bijdrage aan deze discussie. Ga je nu weer verder aan het werk lieve schat?
Altijd kut he, als je weer dat kantoor in moet lopen. Monday Morning Blues......quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, dat is mijn maandag-humeurtje
Juist, en dan weer tegen die zure kop van je oudste collega aankijken. Eerst maar eens koffie.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd kut he, als je weer dat kantoor in moet lopen. Monday Morning Blues......
Hopenloze bijdragequote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef Linkerrijtje het volgende:
De PVV is de enige partij die Nederland weer op de rails kan brengen. Alle andere partijen - met name de PvdA - hebben hopeloos gefaald.
Tot zo ver mijn constructieve bijdrage.
Jouw spelling. Het is hopeloos.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Wat is hopenloos? Jij bent in ieder geval hopeloos.
Het orakel heeft gesproken.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
15% wordt straks 30-40%.
Het lachen zal je vergaan. Je zal je verbijsterd afvragen 'wiens schuld dit is'.
Begin er nu niet weer over, heb eergisteren ook al een hele discussie hierover gevoerd...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:45 schreef Scorpie het volgende:
De PVV is geen extreem-rechtse partij, hoe hard je het ook roept. Dat het partijpunten heeft die men als rechts kan bestempelen maakt het geen extreem rechtse partij. Maar ook die discussie is al tot in den treure gevoerd, dus lets not go there.
Bij ons is zeker twee derde van de mensen momenteel op vakantie. Dan is er ook geen zak anquote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist, en dan weer tegen die zure kop van je oudste collega aankijken. Eerst maar eens koffie.
Nee wat de PVV tot extreem-rechts maakt zijn de punten die men als extreem-rechts moet bestempelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:45 schreef Scorpie het volgende:
De PVV is geen extreem-rechtse partij, hoe hard je het ook roept. Dat het partijpunten heeft die men als rechts kan bestempelen maakt het geen extreem rechtse partij.
Blijkbaar was het je nog niet duidelijk dus ik heb het toch maar even geduid.quote:Maar ook die discussie is al tot in den treure gevoerd, dus lets not go there.
Het zit je hoog, arme vent.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien moeten ze eens in Munchen gaan zoeken. De Bürgerbraukeller of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |