quote:Gabor's husband Prince Frederic von Anhalt tells TMZ ... Zsa Zsa is on her way to UCLA Medical Center.
Anhalt says there was "lots of blood coming out of her mouth" and he's worried.
UPDATE: The Prince tells us Zsa Zsa's temperature is up and her leg is infected again. There is also blood and water in her lungs.
UPDATE 2: The Prince also tells us she has an infection in her lungs as well.
quote:Zsa Zsa heeft weer een infectieFrederic von Anhalt, de echtgenoot van Zsa Zsa Gabor heeft zich uitgelaten over de toestand van de actrice. Ze ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een infectie aan haar been en vocht in haar longen.De dokter heeft me verteld dat ze weer een infectie aan haar been heeft. Ze moeten haar nu gelijk behandelen. Hopelijk kunnen ze haar in een paar uur stabiel krijgen, aldus Von Anhalt.
Zsa Zsa heeft zelf geen idee wat er allemaal gebeurt. Anhalt: Ze kan zich niets herinneren. Het kan terugkomen, maar de dokter kan daar nu nog niets over zeggen. Ze is een klein beetje bij. Volgens de artsen is de enige verklaring voor het geheugenverlies dat de actrice een kleine beroert heeft gehad gedurende de amputatie van haar been, halverwege januari.
quote:zo 06 feb 2011, 11:53
Zsa Zsa Gabor viert verjaardag thuis van onze redactie
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor is weer ontslagen uit het ziekenhuis en mag vandaag haar 94e verjaardag thuis vieren.
Prins Frederic von Anhalt, de echtgenoot van Zsa Zsa, heeft aan de Amerikaanse website TMZ verteld dat hij een verjaardagstaart heeft gekocht en dat hij een verjaardagsliedje voor haar gaat zingen.
Of zijn doodzieke echtgenote ervan kan genieten, is nog maar de vraag. Haar toestand is namelijk nog slechter dan de artsen hadden verwacht. "De kans dat ze het haalt, is erg klein", vertelt hij.
wel schattige fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Meer: http://photos.tmz.com/galleries/zsa_zsas_birthday#tab=most_recent
quote:Zsa Zsa Gabor bijna blut.
Prins Frederic von Anhalt, de man van Zsa Zsa Gabor gaat bontjassen van zijn doodzieke echtgenote veilen. Het stel zit namelijk nogal krap bij kas en kan haar medische verzorging maar met moeite betalen.
Frederic hoopt dat de veiling van de veertien bontjassen meer dan 70.000 euro opbrengt. Op die manier zou het stel de kosten van de Zsa Zsa's medische zorg kunnen betalen. Dat schrijft de Amerikaanse website Aceshowbiz.com.
Dierenorganisaties zullen niet bepaald blij zijn met de veiling van de bontjassen. Maar dat houdt Frederic niet tegen. "We hebben het geld hard nodig", vertelt hij. "En wat moet ik anders met die jassen? Zsa Zsa is ook een dierenliefhebber, dus het verbaasde me dat ze die jassen ooit heeft gekocht."
Omdat ze momenteel financieel in zwaar weer zitten, overweegt de negende man van Zsa Zsa ook hun riante villa in Bel Air te koop te zetten.
Is het nou eindelijk klaar? Mag ze eindelijk rustig gaan nu? Heeft ze onderhand wel verdient dacht ik zo...quote:Zsa Zsa Gabor weer naar ziekenhuis
Uitgegeven: 2 maart 2011 21:54
Laatst gewijzigd: 2 maart 2011 21:54
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor is woensdag wederom naar het ziekenhuis afgevoerd. De 94-jarige Hollywoodlegende heeft geen doorbloeding meer in haar linkerbeen.
© Wenn.comIn januari werd haar rechterbeen al deels geamputeerd, omdat het lichaamsdeel begon af te sterven wegens een gebrekkige bloedsomloop.
Vorige maand werd Gabor nog met spoed opgenomen omdat ze bloed en slijm ophoestte. De woordvoerder van de diva laat weten dat ze nu opnieuw door haar artsen naar het ziekenhuis is gestuurd vanwege de kwaal aan haar linkerbeen.
Volgens de woordvoerder leek Gabor's toestand de laatste tijd juist weer te verbeteren. Afgelopen weekend had zij nog samen met haar echtgenoot genoten van de Oscaruitreiking.
verschrikkelijk als je zo moet levenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is het nou eindelijk klaar? Mag ze eindelijk rustig gaan nu? Heeft ze onderhand wel verdient dacht ik zo...
quote:'Zsa Zsa Gabor spuugt bloed'
AMSTERDAM - Actrice Zsa Zsa Gabor is wederom naar het ziekenhuis gesneld omdat ze bloed zou hebben opgespuugd.
Dit meldt TMZ. Zsa Zsa's echtgenoot prins Frederic von Anhalt vertelt dat hij alarm sloeg toen zijn vrouw nauwelijks nog kon ademhalen in haar villa in Beverly Hills. "Ik ben echt bang dat ik haar deze keer kwijt raak", zou Frederic de entertainmentsite hebben toevertrouwd.
De 94-jarige actrice worstelt al sinds de zomer van 2010 met haar gezondheid. Het overijden van haar collega Elizabeth Taylor vorige week schokte haar bovendien diep. Ze zou er van overtuigd zijn dat zij de volgende ster is die gaat.
ja he, hoeveel kan een lijf nog aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Ole het volgende:
Het is toch vreselijk. Gaat dus al bijna een jaar zo
veel mensen zouden tekenen voor de leeftijd, maar het einde jeetje, dat gun je niemandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Copycat het volgende:
94. Tijd om los te laten. Het is mooi geweest, nu is het enkel een lijdensweg.
Bronquote:AMSTERDAM - De 94-jarige Zsa Zsa Gabor en haar echtgenoot willen graag een kindje. De 67-jarige Fréderic Prinz von Anhalt is daarom woensdag naar een vruchtbaarheidskliniek gegaan om zijn sperma te geven, zodat ze met behulp van een draagmoeder een telg mogen verwelkomen.
Ondanks de kinderwens van Gabor, weet ze niets af van de actie van haar echtgenoot. Toch heeft hij er vertrouwen in dat zijn bezoek aan de kliniek een welkome verrassing is.
"Ze zal echt dolenthousiast zijn als ze erachter komt dat ik hiermee door ben gegaan", vertelt Von Anhalt aan de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
De echtgenoot van de met haar gezondheid sukkelende actrice is zelf in de wolken. "Ik ben zo enthousiast. Ik hoop dat Zsa Zsa nog een tijdje op de wereld blijft", zegt Von Anhalt. "Ik wil dat ze de baby ziet en het handje vast kan houden. Het was haar wens om een jongetje te krijgen."
© Novum
Assholequote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Felixa het volgende:
TMZ heeft een leuke bijnaam voor die man: Prince von Ahole.
datquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij is het dr vent hoor die aan kinderen denkt, volgens mij denkt zsazsa niet meer zoveel
en datquote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou hij niet per ongeluk/stiekem een dame zwanger hebben gemaakt en er nu deze draagmoederdraai aan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |