abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:33:08 #26
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_84433875
Ik herken dit wel.Ik was/ben ook raar.
Ook ik heb een tijd gehad dat ik probeerde te zijn zoals ik dacht dat ik voor anderen moest zijn.
Om goedkeuring te krijgen, of om ergens bij te horen.
Ik werd er gek van.....de hele tijd toneel spelen, en het dan toch niet goed doen.

Op een gegeven moment dacht ik : Ik stop ermee.Ik ben zoals ik ben, dan maar raar.
Heeft m'n leven misschien niet makkelijker gemaakt, maar wel een stuk interessanter .
Enne toen ik werd wie ik echt was, kwamen ook de echte vriendschappen, mensen die mij waarderen om hoe ik ben.
( misschien heb je hier iets aan)
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_84433920
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Roxasect het volgende:

[..]

ik vind sowieso dat je met je vriend zou kunnen overleggen of hij het ermee eens is als je je haren gaat kortwieken. In mijn ogen staan lange haren nu eenmaal veel leuker bij vrouwen.
Mijn vriend vindt het juist leuk! Het is de rest van de omgeving die zuur doet.
pi_84433941
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:35 schreef Fiskesang het volgende:

[..]

Waar heb je meer mee te maken, met je vriend of de omgeving ?
-
pi_84433990
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:33 schreef KarinJ. het volgende:
Ik herken dit wel.Ik was/ben ook raar.
Ook ik heb een tijd gehad dat ik probeerde te zijn zoals ik dacht dat ik voor anderen moest zijn.
Om goedkeuring te krijgen, of om ergens bij te horen.
Ik werd er gek van.....de hele tijd toneel spelen, en het dan toch niet goed doen.

Op een gegeven moment dacht ik : Ik stop ermee.Ik ben zoals ik ben, dan maar raar.
Heeft m'n leven misschien niet makkelijker gemaakt, maar wel een stuk interessanter .
Enne toen ik werd wie ik echt was, kwamen ook de echte vriendschappen, mensen die mij waarderen om hoe ik ben.
( misschien heb je hier iets aan)

Dat herken ik juist ook wel, de echte mensen die om je geven , die geven om hoe je bent niet hoe je voordoet.
Ten tweede over dat kapsel , hoe vind je het zelf. Ikzelf vind het namelijk veel belangrijker om te dragen wat ik wil en wat ik lekker vind , en ja dat kan kritiek krijgen, maar ga mezelf niet veranderen omdat 1 iemand het minder vind.
Als ik een kapsel leuk vind en daarvoor gekozen heb en me prettig voel ga ik dat niet veranderen vanwege de kritiek van een ander. Ze nemen me maar zoals ik ben.
pi_84434004
Wil je vrienden die je liefhebben om wie je bent, of vrienden die enkel de persoon leuk vinden die jij niet echt bent?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:17:53 #31
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_84435070
Je moet leren om je niks aan te trekken van je omgeving maar doen wat jij wil.
Ik herken me wel wat in je verhaal, alleen in ben gaan inzien dat je toch niet ieders zin kan doen.
Ik doe en draag wat ik wil en als mensen mij daar raar op aankijken (wat regelmatig gebeurd :P) dan is dat jammer voor hun :)
Ja, behalve soms.
pi_84436244
Ik vind het kapselzelf niet zo leuk maar het groeit toch heel snel, dus straks is het alweer beter. Maar ik ben bang voor de omgeving, bang om over geroddeld, nagepraat etc te worden.
pi_84436356
nee

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 25-07-2010 23:20:20 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_84436436
En nog iets serieus: Het is maar haar. Je moet gewoon schijt hebben aan mensen die je op je uiterlijk beoordelen. Innerlijk is veel belangrijker. ^O^ Als ik het zo hoor heb je misschien wat gebrek aan zelfvertrouwen. Als je gewoon tevreden met jezelf bent, maakt de buitenwereld niet uit.

Ow en kijk eens hier:
Mijn haar is nu veel te kort geknipt:(
pi_84436527
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Fiskesang het volgende:
Ik vind het kapselzelf niet zo leuk maar het groeit toch heel snel, dus straks is het alweer beter. Maar ik ben bang voor de omgeving, bang om over geroddeld, nagepraat etc te worden.

Iedereen maakt modeblunders, maar boeiend. Het is wat je uitstraalt, je kunt nog de allerduurste, mooiste kleding dragen, maar dan nog niet perfect zijn. Het gaat er om wat je zelf uitstraalt wie je bent, dat je trots bent, je zult alleen leuk en mooi gevonden worden als je zelf tevreden bent met wie je bent.

Ik ben altijd onzeker geweest over mezelf en liet dat merken, juist dan word je nagepraat en uitgescholden. Maar sinds ik een zekere uitstraling heb, gebeurd dit niet meer.
-
pi_84436542
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik ben altijd onzeker geweest over mezelf en liet dat merken, juist dan word je nagepraat en uitgescholden. Maar sinds ik een zekere uitstraling heb, gebeurd dit niet meer.

Behalve op fok dan.
pi_84436626
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Behalve op fok dan.

Daar lig ik niet van wakker *O*
-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13:18 #38
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_84436693
Onzekerheid is erg vervelend. En niet om je in de put te praten, maar het extra vervelende is dat het bijna nooit helemaal weg gaat. Het kan wel wat slijten, zeker als je ouder wordt, maar het laten verdwijnen is heel erg moeilijk.
Vrienden die je opeens niet meer leuk vinden vanwege een ander kapsel zijn geen echte vrienden. Hou je vast aan degenen die wel van je houden. Je hebt een vriend die van je houdt, en er zijn er vast nog wel meer die van je houden. Sterkte ermee!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_84436782
Maak je nou maar geen zorgen joh, die onzekerheid stamt uit een periode die lang vervlogen is, je bent nu volwassen, dat gelul en geroddel zou je niets uit moeten maken, je hebt een leuke vriend en een select vriendengroepje. Ben blij met wat je hebt en trek je geen fuck aan van de mensen die er niet toe doen, het is maar je haar, niet je persoonlijkheid waar ze over roddelen, vet boeiend. De mensen die er toe doen zullen eerlijk tegen je zijn en dat zijn de mensen waar je om moet geven.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juli 2010 @ 15:38:42 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84437275
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:03 schreef rijsttafel het volgende:
En nog iets serieus: Het is maar haar. Je moet gewoon schijt hebben aan mensen die je op je uiterlijk beoordelen. Innerlijk is veel belangrijker. ^O^ Als ik het zo hoor heb je misschien wat gebrek aan zelfvertrouwen. Als je gewoon tevreden met jezelf bent, maakt de buitenwereld niet uit.

Ow en kijk eens hier:
Mijn haar is nu veel te kort geknipt:(
Lijkt haast dezelfde, :') .

Dit topic:

quote:
Tot ik een opmerking kreeg van iemand die zei dat ik geen hoofd had voor kort haar. Een ander zei dat het me niet stond.

Andere topic:

quote:
Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_84437904
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:35 schreef Fiskesang het volgende:

[..]

En je vriend is objectief in deze situatie?

Loop voor de grap eens naar de buurtsuper, je moet eens zien hoeveel rare mensen er rondlopen.. zijn niet moeders mooiste en aan mode hebben ze nog nooit gedacht.. denk je echt dat al die mensen zich bezig houden met wat andere van hem of haar vinden?

Zelfverzekerdheid is "the key too succes"... als je al niet tevreden bent met je eigen kapsel, hoe kan een ander er dan wél tevreden over zijn? Iedereen kan het aan je zien dat je het zelf niet leuk/mooi vindt.

Dus chill out, niet te veel nadenken en enjoy life.. life is way too short to mis the fun!
pi_84437942
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Lijkt haast dezelfde, :') .

Dit topic:
[..]

Andere topic:
[..]

Nu je het zegt. Kans dat dat ook zo is, ja. :')

En zo niet kunnen ze gezellig samen treuren net zolang tot het haar gegroeid is..
pi_84441401
Denk dat het dezelfde is met andere naam ze is vandaag ook pas geregistreerd.

Denk inderdaad het is gewoon een levensles om je niet druk te maken over wat anderen denken, en ten tweede als een kapsel voor roddels dan hebben ze wel een erg saai leven hoor, er zijn schokkender dingen dan een kapsel.
pi_84495395
Ga maar eens in een grote stad op zaterdag ergens op een bankje zitten mensen kijken. Zul je zien dat er heel veel verschillende types rondlopen.
Mensen praten toch wel over alles en iedereen, doe je zelf misschien ook wel?
Andere mensen gaan ook gewoon naar de wc. Hebben ook hun eigen problemen die je misschien op het eerste gezicht niet ziet.
Als je trouwens van die foute grappen kunt maken, waarom heb je dan geen zelfspot? Dan maakt het toch helemaal niet uit als je een keer een kapsel probeert dat je zelf eigenlijk niet zo mooi vindt? Lachen toch?
pi_84495511
quote:
Ik MOET zijn zoals ieder ander, MOET perfect zijn.
Belastingen betalen uitgezonderd, moet je helemaal niets natuurlijk.
pi_84495515
Hehe een heel verhaal en de kernvraag is of je je haar kort moet houden of dat je het lang moet laten groeien :D _O- _O_

Voor de rest moet je je niet zo druk maken; iedereen denkt zoals jij denkt; al lijkt dat vanaf de buitenkant niet zo! ^O^

En als mensen zeggen dat ze lang haar leuker bij je vinden staan, dan bedoelen ze dat ze lang haar leuker vinden staan. Netzoals de een beter rood kan dragen dan de ander, de een beter hakken kan hebben dan de ander enzovoorts.
pi_84495549
dit klinkt lulliger dan het bedoeld is
maar je gaat er dus vanuit dat het veel mensen kan schelen hoe en wie je bent?
dat is niet zo
het kan maar een paar mensen schelen en dat zijn ook precies de mensen die je nemen zoals je bent (je lief, je vrienden en familie... Zoals je zelf al zei, je lief houd van je om je 'rare' kanten en niet ondanks)
Verder gaan mensen echt niet naar huis en zeggen jeetje die Fiskesang!?!?!?!
hooguit dat ze eens :? denken maar wat maakt dat nou weer uit?
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook wel eens denk over mensen, maar dat zijn vaak de mensen die zo perfect zijn dat het lijkt alsof er iets niet klopt ;)

mensen zullen meer om je geven en je omgang met mensen zal veel makkelijker zijn als ze de ware jou kennen
vaak voelen mensen toch wel aan (zo van hmmm ik kan er mijn vinger niet op leggen maar...) dat je maar toneel speelt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_84526357
Ik ken veel, heel veel, vrouwen die hun haar radicaal laten veranderen tijdens-na een periode waarin grote gebeurtenissen/veranderingen voorkwamen.
Na de dood van ouders, tijdens het ziekbed van hun kinderen, na lange heftige relaties enzovoorts.

Misschien begint er van binnen een periode van verandering?

Het is maar een idee...
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_84531525
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Leonoire het volgende:
Ik ken veel, heel veel, vrouwen die hun haar radicaal laten veranderen tijdens-na een periode waarin grote gebeurtenissen/veranderingen voorkwamen.
Na de dood van ouders, tijdens het ziekbed van hun kinderen, na lange heftige relaties enzovoorts.

Misschien begint er van binnen een periode van verandering?

Het is maar een idee...
Foto's bronnen etc. want het slaat nergens op. Ojee paps is dood nu verf ik mijn haar rood, zoiets?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:59:50 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84537033
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef boekenplank het volgende:
Foto's bronnen etc. want het slaat nergens op. Ojee paps is dood nu verf ik mijn haar rood, zoiets?
Toch gebeurt het vaak. als een soort afscheids- en nieuwe startritueel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')