Mijn vriend vindt het juist leuk! Het is de rest van de omgeving die zuur doet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Roxasect het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat je met je vriend zou kunnen overleggen of hij het ermee eens is als je je haren gaat kortwieken. In mijn ogen staan lange haren nu eenmaal veel leuker bij vrouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:35 schreef Fiskesang het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het juist leuk! Het is de rest van de omgeving die zuur doet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:33 schreef KarinJ. het volgende:
Ik herken dit wel.Ik was/ben ook raar.
Ook ik heb een tijd gehad dat ik probeerde te zijn zoals ik dacht dat ik voor anderen moest zijn.
Om goedkeuring te krijgen, of om ergens bij te horen.
Ik werd er gek van.....de hele tijd toneel spelen, en het dan toch niet goed doen.
Op een gegeven moment dacht ik : Ik stop ermee.Ik ben zoals ik ben, dan maar raar.
Heeft m'n leven misschien niet makkelijker gemaakt, maar wel een stuk interessanter .
Enne toen ik werd wie ik echt was, kwamen ook de echte vriendschappen, mensen die mij waarderen om hoe ik ben.
( misschien heb je hier iets aan)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Fiskesang het volgende:
Ik vind het kapselzelf niet zo leuk maar het groeit toch heel snel, dus straks is het alweer beter. Maar ik ben bang voor de omgeving, bang om over geroddeld, nagepraat etc te worden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben altijd onzeker geweest over mezelf en liet dat merken, juist dan word je nagepraat en uitgescholden. Maar sinds ik een zekere uitstraling heb, gebeurd dit niet meer.
Lijkt haast dezelfde,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:03 schreef rijsttafel het volgende:
En nog iets serieus: Het is maar haar. Je moet gewoon schijt hebben aan mensen die je op je uiterlijk beoordelen. Innerlijk is veel belangrijker.Als ik het zo hoor heb je misschien wat gebrek aan zelfvertrouwen. Als je gewoon tevreden met jezelf bent, maakt de buitenwereld niet uit.
Ow en kijk eens hier:
Mijn haar is nu veel te kort geknipt:(
quote:Tot ik een opmerking kreeg van iemand die zei dat ik geen hoofd had voor kort haar. Een ander zei dat het me niet stond.
quote:Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:35 schreef Fiskesang het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het juist leuk! Het is de rest van de omgeving die zuur doet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt haast dezelfde,.
Dit topic:
[..]
Andere topic:
[..]
Belastingen betalen uitgezonderd, moet je helemaal niets natuurlijk.quote:Ik MOET zijn zoals ieder ander, MOET perfect zijn.
Foto's bronnen etc. want het slaat nergens op. Ojee paps is dood nu verf ik mijn haar rood, zoiets?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Leonoire het volgende:
Ik ken veel, heel veel, vrouwen die hun haar radicaal laten veranderen tijdens-na een periode waarin grote gebeurtenissen/veranderingen voorkwamen.
Na de dood van ouders, tijdens het ziekbed van hun kinderen, na lange heftige relaties enzovoorts.
Misschien begint er van binnen een periode van verandering?
Het is maar een idee...
Toch gebeurt het vaak. als een soort afscheids- en nieuwe startritueel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef boekenplank het volgende:
Foto's bronnen etc. want het slaat nergens op. Ojee paps is dood nu verf ik mijn haar rood, zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |