Even een vraagje voor de experts

Het lijkt erop dat ik een luie dochter heb gebaard

in de avond en de nacht lijkt ze flink wat weg te klokken, ze drinkt soms wel een uur en als ze de tepel loslaat heeft ze ook echt melkdruppels. Dus ze haalt er dan voldoende uit. Toch komt ze nog niet lekker aan. En 's morgens en 's middags is het vaak zo dat ze heel gretig begint, wat klokt en na 10 minuten (soms zelfs al eerder) met een tevreden grijns in slaap dondert. Tepel krijg je er dan met geen mogelijkheid meer in.
Nog tips? Morgen is de laatste ochtend van de kraam en we willen toch ook wel zien dat ze nu weer wat aankomt. Nou komt de boel pas sinds 2 dagen goed op gang, dus ik kan me ook voorstellen dat alles nu pas goed gaat werken, vannacht had ze ook voor het eerst borstvoedingspoep ipv de overgangspoep (spuitluiers, arm kind

)
Ik heb in elk geval genoeg melk, en probeer al zo min mogelijk af te kolven nu, want ik haalde net uit 1 borst 150 ml, in 10 minuten. Gaat wat hard. (Maar die kant blijft pijnlijk als ze drinkt, staat zoveel spanning op.. geen kloven ze hapt prima verder.. maar het blijft vrij pijnlijk.. Andere kant geen probleem)
Verder is ze gewoon super tevreden, dus ik heb ook niet het gevoel dat ze tekort komt.
(even voor het beeld: bij geboorte 3675, 2 dagen later thuis (andere weegschaal) 3400, dag daarna 3370 (maar weinig gedronken ivm kloven) toen gaan bijvoeden met gekolfte melk en zat ze weer richting 3450. Vanmorgen zat ze weer rond de 3400 grens, maar dan hebben we vannacht ook flink wat luiers kunnen verschonen. Plassen doet ze sowieso erg goed...) Slim idee om misschien toch een lactatiekundige in te schakelen? Ze is verder super tevreden, ik maak goed melk aan. En ik heb het gevoel dat ze gewoon even moet bijtanken en weer naar geboortegewicht moet gaan en dat het dan vanzelf wel loopt.... Ik maak me dus op zich geen zorgen, maar is dat terecht?
(kraam is een schat met veel ervaring op gebied van borstvoeding, maar soms wat tegenstrijdig.. vandaar de vraag even hier

)