Je bent lekker bij de tijd. Sinds gisteravond onder een steen geleefd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:08 schreef Outlined het volgende:
Een blanke heeft het goud op de 100 m.
http://www.nusport.nl/atl(...)ansman-lemaitre.html
gisteren nota benequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent lekker bij de tijd. Sinds gisteravond onder een steen geleefd?
Ik heb het gisteren ook niet gezien en wist het ook niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent lekker bij de tijd. Sinds gisteravond onder een steen geleefd?
400m met hekjes is nog lastigerquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het hordenlopen is ook veel moeilijker dan het lijkt. 110 centimeter hoog en dan snelheid houden.
Er is inmiddels ook al een Fin ingestort. Waarom doe je jezelf überhaupt dit aan vraag ik me af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef DeeBee het volgende:
Keizer had al een start die he-le-maal nergens op leek en had denk echt sowieso boven de 15 seconden gelopen, maar ze ging ook nog onderuit ja.
Zonde, want had niet direct super verwachtingen van d'r, maar ze is eindelijk weer terug en gebeurt er dit helaas. Dobrynska liep flink hard voor haar doen trouwens!
Die 50 kilometer snelwandelen ziet er trouwens echt té pijnlijk uit momenteel, holy shit hoe erg afzien is dat. En ook 50 rondjes op dit stomme 1 kilometer parcours.
Ze heeft ook nog eens een DSQ gekregen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:02 schreef chufi het volgende:
Nou Jolanda Keizer kan de 7-kamp wel vergeten na een val op de 100m horden
Volgens mij zou Ennis op het WK ook meedoen met de horde. Alleen zat ze toen nog stuk van haar wereldtitelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef rajknier het volgende:
Ennis zou makkelijk doorgaan bij het reguliere hordenonderdeel
Ik heb wel idee dat bij de vrouwen het verschil kleiner is tussen de zevenkampsters en de "normale" atleten, dan bij de mannen. Ennis kan gewoon mee met hoogspringen, horden en de 200m..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef DeeBee het volgende:
Ennis heeft wel een paar zieke PR's enzo, 1m95 op hoog zou je ook gewoon dik in de finale staan.
Dat is bij de tienkampers toch wel anders, daar zie je zelden dat ze op losse onderdelen zich ook hadden kunnen plaatsen. Hoewel, Sintnicolaas kwam gister op polsstok in de buurt.
Het zijn wandelaars.. lopen mogen ze nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef StephanL het volgende:
Die hardloperssowieso 50 km snelwandelen.
ja ok wandelaars. Lopers, wandelaars wat is het verschil vraag je je dan afquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zijn wandelaars.. lopen mogen ze niet
Daar kwalificeer je je niet eens mee bij de Nederlandse kampioenschappenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Voor de echte liefhebbers: op Eurosport 2 zijn momenteel de Afrikaanse kampioenschappen atletiek te zien in Nairobi!
Geniale onderdelen als hoogspringen vrouwen met 5 deelneemsters, waarvan de winnaar 1m75 sprong en ook iemand 1m55.![]()
En kogelstoten vrouwen bij de zevenkamp waar er zo 9 meter wordt gestoten of zo.![]()
Ben wel benieuwd naar wat loopnummers alleen, zullen vast wel series met 40 man zijn op de 5000 meter of zo.
Open er een ander apart topic over i.p.v. het EK topic ermee te vervuilen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef DeeBee het volgende:
Damn, Rudisha wint de 800 meter in 1:42.84, Nairobi wordt gek, 1, 2, 3 Kenia.
niet zo zuurpruimen, golfertje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Open er een ander apart topic over i.p.v. het EK topic ermee te vervuilen.
Maak jij hem vol?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |