Pinguinquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij loopt daar nu zijn spul op te dweilen?
Goedemiddag overigens.
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
Stom leeglopend luchtbed..
* suikertaartje wrijft over haar bovenbeen
Dat zeg ik, zijn cadeau was een dweilbeurt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was een Marijke-verjaardag-mini-meet
Dan heeft hij vast gewacht tot iedereen weg was, want Marijke moest zelf de gemorste koffie opdweilenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zijn cadeau was een dweilbeurt.
Limbo'squote:Op zondag 25 juli 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast gewacht tot iedereen weg was, want Marijke moest zelf de gemorste koffie opdweilen
Het feest was niet bij gf hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was helemaal niet mijn koffiequote:
Nee, jij zou het met een rietje op zuigen!quote:
het was wel ook gedeeltelijk via een been gegaan en het lag ook half onder de tafel..quote:
MPG kennende, dat deert hem niet, koffie is koffie.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was wel ook gedeeltelijk via een been gegaan en het lag ook half onder de tafel..
ik weet niet of het dan nog wel zo slim is om het met een rietje op te zuigen
Misschien was hij nog niet wakker genoeg danquote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
MPG kennende, dat deert hem niet, koffie is koffie.
ik ben daar helemaal niet geweestquote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zou wat zijn geweest zegquote:
Helemaal in mijn huisquote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was wel ook gedeeltelijk via een been gegaan en het lag ook half onder de tafel..
ik weet niet of het dan nog wel zo slim is om het met een rietje op te zuigen
quote:
Giertjequote:
quote:
Gfquote:
Lovelyquote:
duiken doe je in het waterquote:Op zondag 25 juli 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is wakker![]()
Zometeen maar weer lekker een park in duiken..
Of je doet zoals de hond van mijn tante, en je verwart het eendenkroos met het parkgras... beest zag een konijn aan de andere kant van een vijver, en dacht er wel even naartoe te rennen. Die nam dus onbedoeld een duikquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
duiken doe je in het water
quote:
JMquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
duiken doe je in het water
| Forum Opties | |
|---|---|