Hij is hartstikke veranderd. Er kwamen steeds stukken langs waarbij is dacht "zo doet Moss helemaal niet". Lang niet zo leuk als vroegerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:01 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Hoe hebben ze Moss verneukt precies?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Lod het volgende:
Overigens, kan iemand mij uitleggen wat nou precies de grap van de melk in wijnglazen was? Die heb ik een beetje gemist geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, ik maak er wel even een spoiler van
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 01-08-2010 00:02:16 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Kvind het juist wel kloppen dat Moss en Roy alletwee wat meer naar buiten treden. Ze komen ook gewoon vaker in dat soort absurde situaties terecht sinds Jen erbij is gekomen. In hun vertrouwde omgeving waren ze al behoorlijk wereldvreemd, als ze dan losgelaten worden in die wereld dan gaan ze helemaal los in hun weirdness :pquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is hartstikke veranderd. Er kwamen steeds stukken langs waarbij is dacht "zo doet Moss helemaal niet". Lang niet zo leuk als vroeger
Dat ook nog eens ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef plakkert- het volgende:
Erg matig seizoen tbh. Te weinig computer nerd gehalte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |