quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef TitusPullo het volgende:
Zij heette vast niet Camilla Collett.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:46 schreef Gellius het volgende:
Dat is Michelle Mona... Miegha... Mone... Megho... Monaghan, Titus. Eigenlijk is ze van Z, maar hij waardeert haar intrinsieke schoonheid onvoldoende. Lief is ze hè?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is zij zeker. Mijn voorkeur gaat uit naar brunettes van wat steviger bouw, maar gratie gaat voor al het andere.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is zij zeker. Mijn voorkeur gaat uit naar brunettes van wat steviger bouw, maar gratie gaat voor al het andere.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar valt ook veel voor te zeggen. Niettemin is het niemand minder dan Michelle die al enige jaren de verantwoordelijkheid van 'beschermvrouwe van RJP' op haar frêle schouders torst. In zalige onwetendheid ook nog.
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
Zou men Clovis echt naakt hebben afgebeeld?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar valt ook veel voor te zeggen. Niettemin is het niemand minder dan Michelle die al enige jaren de verantwoordelijkheid van 'beschermvrouwe van RJP' op haar frêle schouders torst. In zalige onwetendheid ook nog.
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is niet Clovis.
Van hem zouden de doping zelf eerder in kaart brengen, niet het voorafgaande, dunkt me.
Het is niet verboden hoor om door te raden wanneer ik er een post.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef DeParo het volgende:
Keej, dit keer een makkelijke, neem ik tenminste aan voor iedereen.
Maar goed, het gaat om de naakte man, veel succes.
[ afbeelding ]
'Geniaal' en 'verraad' hebben anders ook recht op die status.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef Gellius het volgende:
'Respect' is het meest aan inflatie onderhevige begrip van de 21 eeuw. Vind ik hoor. Flauw, bedoel je misschien.
De vraag is niet wanneer meneer het licht heeft gezien, de vraag is of meneer het licht heeft gezien,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef Gellius het volgende:
O. Mijnheer had niet op eigen kracht het Licht gezien?
Het eerste min of meer, maar of meneer ooit echt bekeerd was blijft de vraag,quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef TitusPullo het volgende:
Een strikplaat. Dat is wel een beetje respectloos.
Gaat het hier om een terugkrabbelende bekeerling, of om een grappenmaker?
Grmbl.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:46 schreef Gellius het volgende:
Dat is Michelle Mona... Miegha... Mone... Megho... Monaghan, Titus. Eigenlijk is ze van Z, maar hij waardeert haar intrinsieke schoonheid onvoldoende. Lief is ze hè?
Correct.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:18 schreef pyl het volgende:
Excuses voor deze onverhoedse schending van de hiatus.
Zoiets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Gellius het volgende:
We zien hier 'katholicisme met een menselijk gezicht' in praxis?
'terram de Sceveninghe'quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Gellius het volgende:
Een sanatorium in een oerhollandse - zij het katholieke - arbeiderswijk, zo te zien. Noviomagus?
Scherp.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef TitusPullo het volgende:
Op meneer, overduidelijk. Het is moeilijk om te bepalen wanneer deze foto werd genomen, maar ik gis in een tijdperk waarin een dergelijke omgang tussen blank en zwart nog algemeen verafschuwd werd. Mevrouw durfde dus.
Zo mogelijk nog scherper.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Gellius het volgende:
Dat knulletje overtuigt niet geheel als neger, maar ook niet als room(s)blank straatschoffie: de zoete vrucht van deze onwaarschijnlijke liefde, dus?
Voorwaar. Ik vrees wel dat het jongetje een moeilijke levensloop heeft gekend.quote:
Je zou er een mooi boek over kunnen schrijven.quote:
Wat betreft de herkomst van meneer, bedoel je? Nu, ik heb de Oost en de West genoemd, ik moet het dus misschien in het Zuiden zoeken. Dat doe ik dan ook met verve: kwam meneer uit Zuid-Afrika?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef pyl het volgende:
Het ware beter in een enigszins andere richting te denken, Titus.
Allicht. Als je ouders zò lichtzinning met de natuurlijke orde der dingen omspringen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorwaar. Ik vrees wel dat het jongetje een moeilijke levensloop heeft gekend.
Dat is maar al te waar ....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorwaar. Ik vrees wel dat het jongetje een moeilijke levensloop heeft gekend.
Go West, young man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat betreft de herkomst van meneer, bedoel je? Nu, ik heb de Oost en de West genoemd, ik moet het dus misschien in het Zuiden zoeken. Dat doe ik dan ook met verve: kwam meneer uit Zuid-Afrika?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Allicht. Als je ouders zò lichtzinning met de natuurlijke orde der dingen omspringen.
Ik zeur niet jij zeurt, en post eens een plaatje, kennelijk kan het dan wel.quote:
Whehehe ... neen, toch niet. Sterker, meneer was nogal visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me zo'n schrijver van boeken met heel weinig plaatjes.
Daar is mij niets van bekend, maar ik vermoed dat hij niet in de schoot van de wereldkerk is geboren.quote:
Dat weerspreek ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Gellius het volgende:
Hm. Meissonier had een veel weelderiger baard.
Jawel hoor, onder meer in Amsterdam - dat je dat niet weet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
Heeft die kerel überhaupt iets nuttigs bijgedragen danwel achtergelaten?
Zo ongeveer wel ja.quote:
Nee, hij zou de ontwikkeling van de frenologie door de jaren heen wel mooi inzichtelijk kunnen maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef TitusPullo het volgende:
Meneer had dus niet de hand in de wording van de frenologie?
Helaas, geen Rotterdammer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef TitusPullo het volgende:
Meneer bezon zich op de hei nog op de scheepsbouw. Rotterdammer?
Inderdaad. We kijken gewoon naar een ordinair Jutlands duinenlandschapje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef TitusPullo het volgende:
Je moet inderdaad wel in een woonkazerne opgesloten zitten om die armetierige vegetatie Iberisch natuurschoon te noemen.
Da's zo ongeveer het enige wat ik daar niet koop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Gellius het volgende:
Dat ligt toch iets minder voor de hand, pyl. Of koop jij ook wel eens prefab casco-secties op vakantie in Italië?
Hmmmmmmmmm ... ja, daar zit wat in.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:08 schreef Gellius het volgende:
Als het al een Deen zou zijn, waar is dan zijn korte baardje?
Kader Abdollah?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef TitusPullo het volgende:
Van iemand die weliswaar uitstekend Nederlands schrijft, maar wel van buitenlandse afkomst is.
Nee, een veel mooiere man:quote:
Voor zover ik weet was meneer geen scheepsbouwkundige, maar heeft hij weleens wat ontworpen/ontwikkelt. Meneer had overigens wel wat met water.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:38 schreef Gellius het volgende:
Ik meen in de foto op de achtergrond overigens een scheepje te ontwaren. En ook het hm, ...tsja: object op zijn bureau lijkt wel iets van een schip te hebben. Mijnheer was wellicht dan scheepsbouwkundige?
Van Tsjechovv blijkbaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Gellius het volgende:
Van wie is Tsjechov eigenlijk een kloon?
Hm hm hm ....... tsja ....... van wie zou dát nu toch een kloon kunnen zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Gellius het volgende:
Van wie is Tsjechov eigenlijk een kloon?
Dat lijkt me uitgesloten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij zijn die AryaMehr en kom-hoe-heet-ie .... DieParo, een en dezelfde heetgebakerde user.
Nog veel dieper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Gellius het volgende:
Ah kijk, de verloren zoon is terug. Of althans, een incarnatie daarvan.
Dieper? Nou ja, de LHC ligt toch enkele tientallen meters onder de oppervlakte. Dieper nog?
Helaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:15 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer ontwierp de Deepwater Horizon?
Hihi.quote:
Hm als het zo is, zegt dat wel iets over hoe laf AR wel niet is, maar goed.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef pyl het volgende:
Ik houd het, net als Sports denk ik, op AryaMehr.
Afijn, het heerschap op de foto is een Zwitsers uitbater van witte steenkool. Of zoiets.
Voor zover ik weet is er geen tijdsbestek aan mijn ban gegeven. Enfin, laten we ontopic blijven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
De reden waarom AR dat niet zal toegeven is omdat z'n ban er nog helemaal niet op zit.
Ach ach wat een toeval maar niet heus de Iranese nep-vluchteling is weer terug.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:40 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen tijdsbestek aan mijn ban gegeven. Blijf jij overigens maar met je pseudo-intellectuele nonsense in NWS zitten, dan vermaken wij hier onszelf wel.
Tjechov, AR, hoe je ook genoemd wilt worden, het interesseert me echt geen (piep) of jij mij wel of niet intellectueel vindt. Maar kennelijk, als je het eerste gedeelte van de post niet zo goed gelezen hebt van NJ, zal je het tweede gedeelte waar men verwacht dat je een nette brief zou sturen,quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NJ het volgende:
AryaMehr en DeParo hebben volgens mij niets geleerd van hun vorige ban. Na de zomer mag er een goede mail komen.
Een andere richting moet je het proberen op te zoeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:17 schreef pyl het volgende:
Maar goed, Z, ze zijn (volgens Tokay: hij is) eruit, da's het belangrijkste.
Wat het plaatje betreft:mijn gedachten schommelen tussen Anaïs Nin en Marga Minco, en al wat daar tussen zit, hetgeen niet weinig is. Ook denk ik onwillekeurig aan een van de muzen van Picasso (maar dat doe ik wel vaker ...). Afijn, ik weet het niet.
Zo zo, ik dacht altijd dat jij meer een persoonvan de boeken was Pyl, niet iemand van, hoe zal ik het zeggen, de buitenwereldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:15 schreef pyl het volgende:
Londen is natuurlijk een schitterende, uitgestrekte stad, waar enorm veel te doen en te zien is. Zoveel, dat het bijna wonderlijk is dat DeParo er toch maar in slaagt ook nog een plaatje te plaatsen.
Nee, Londen heeft er tenminste niet iets mee te maken zo ver ik kan dat zien,quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat mevrouw iets met Londen te maken heeft.
Welk een verwrongen wereldbeeld moet aan zo'n opmerking wel niet ten grondslag liggen ...? Ik sluit mij - uiteraard en als zo vaak - van harte aan bij Gellius' repliek.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef DeParo het volgende:
Zo zo, ik dacht altijd dat jij meer een persoonvan de boeken was Pyl, niet iemand van, hoe zal ik het zeggen, de buitenwereld.
Soms sluiten die elkaar inderdaad wel eens uit ja, het schijnt voor te komen,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:20 schreef Gellius het volgende:
De buitenwereld en de boeken sluiten elkaar uit? Dat wist ik niet. De juffrouw bewoog zich in dadakringen?
Een verwrongen wereldbeeld? Hoe denk je dat vroeger en zelfs nu wel eens de monniken te werk gingen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Welk een verwrongen wereldbeeld moet aan zo'n opmerking wel niet ten grondslag liggen ...? Ik sluit mij - uiteraard en als zo vaak - van harte aan bij Gellius' repliek.
Goed, inmiddels associeer ik mevrouw met de Tweede Wereldoorlog. Da's nogal ruim, inderdaad, maar je moet nu eenmaal ergens aanvangen, nietwaar?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiernaast bij de buren zijn ze nog steeds druk doende om Hannah Höch te raden.
Dat is correctquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:35 schreef pyl het volgende:
Omdat Gellius blijkbaar met zijn hoofd in de boeken zit, zal ík dan maar Hannah Höch zeggen.
Dat is correctquote:
Meneer is een Amerikaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat meneer er veel conservatiever denkbeelden op nahoudt dan Chomsky. Hij is ook, in tegenstelling tot Chomsky, voornamelijk nog bekend omdat-ie in z'n vak niet tot de uitblinkers behoorde.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat meneer er veel conservatiever denkbeelden op nahoudt dan Chomsky. Hij is (...) voornamelijk nog bekend omdat-ie in z'n vak niet tot de uitblinkers behoorde.
Een morsig, behoudzuchtig Brits archivaris van bedenkelijk niveau?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, geen Amerikaan. (...) meneer vertrouwelijke informatie beheert.
Nee, maar wel in Belgie. Ik betwijfel of-i nog steeds werkt: hoe dan ook is-i vooral bekend geworden door gebeurtenissen uit een ver verleden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef pyl het volgende:
Een niet-Nederlandse niet-uitblinkende topambtenaar die het wellicht bij het juiste eind heeft. Werkt-ie in Brussel bij de EU?
Kunt u iets specifieker zijn? "Een ver verleden" ... tja ... dat klinkt vlot, maar is toch geen tijdsaanduiding waar we iets aan hebben? Moeten we het bijvoorbeeld zoeken bij Tongeren in de Romeinse tijd, of bij de Bende van Nijvel ...?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:56 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, maar wel in Belgie. Ik betwijfel of-i nog steeds werkt: hoe dan ook is-i vooral bekend geworden door gebeurtenissen uit een ver verleden.
Het zijn de dames die ons in de steek laten: Diaan heeft een nieuwe keuken, wyccie is weer aan het studeren geslagen en Wickedangel .... nou ja... die zal wel niet van mannen houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef pyl het volgende:
Dank voor het oppassen, Scrutinizer. Beter een goede buur, en zo verder. Bij jullie is het trouwens he-le-maal niets meer, hè?![]()
[..]
Het laatstet deel van uw laatste vraag is wonderlijk accuraat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef pyl het volgende:
Dank voor het oppassen, Scrutinizer. Beter een goede buur, en zo verder. Bij jullie is het trouwens he-le-maal niets meer, hè?![]()
[..]
Kunt u iets specifieker zijn? "Een ver verleden" ... tja ... dat klinkt vlot, maar is toch geen tijdsaanduiding waar we iets aan hebben? Moeten we het bijvoorbeeld zoeken bij Tongeren in de Romeinse tijd, of bij de Bende van Nijvel ...?
Uw vermoeden is juist, doch uw gissing heb ik niet als zodanig verstaan en bij gevolg evenmin ontzenuwd.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef TitusPullo het volgende:
Maar u noemde hem ''van hetzelfde laken een pak'', wat mij deed vermoeden dat meneer gelijkenis vertoonde met de gisteren geraden Belgische gezagsdrager. Mijn gissing werd echter volledig ontzenuwd.
Je bent rijkelijk laat met je verzoek ...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef Tokay het volgende:
Ik wauwel even mee, met uw permissie. M'neer de econoom was bankier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |