quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
word hiermee bedoeld laatste gereleaste of echt laatste album in the planning?
bytheway krijg je hier ook een melkweg lidmaatschap bij?
quote:
Echt? Hier doet ie het gewoon als ik er op klik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hij geeft steeds error als ik wil meedoen
Meegedaan!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Hier doet ie het gewoon als ik er op klik.
Probeer morgen nog ff, als hij het dan nog niet doet bij je, PM me dan even
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:11 schreef tong80 het volgende:
Mag ik googlen?
Spannend anders. Wie weet dit nou.
Let it be ?
*TROMMELGEROFFEL*quote:
Er is privé even iets tussen gekomen bij Dizer, dus de winnaars worden later vandaag bekend gemaakt. Soms kan je niet alles voorzienquote:Op zondag 1 augustus 2010 07:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Vanavond werd de volgende dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Woooooohooooooo!!!! Eindelijk wat gewonnen!! Maar nog steeds geen antwoord of we hier de lidmaatschappen bijkrijgen =Pquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef Dizer het volgende:van harte gefeliciteerd
BOKA
Shedfire
SpankmasterC
FreshPrince
Gatenkaas
Maringo
IJsdraakje
QuincydeKoster
Quadrophenia1
Grand_Skye
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Woooooohooooooo!!!! Eindelijk wat gewonnen!! Maar nog steeds geen antwoord of we hier de lidmaatschappen bijkrijgen =P
Speciale gastenlijst? Ik ruik een afterparty voor mij en mijn beste maat (A)quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je komt op de speciale gastenlijst, dus volgens mij heb je dat lidmaatschap niet nodig
Als er afterparties etc. bij zouden zitten had Dizer dat al wel gezegd in de omschrijving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Speciale gastenlijst? Ik ruik een afterparty voor mij en mijn beste maat (A)
Ghaha ja, zowiezo is ieder concert bij Melkweg wel leuk al is het alleen door de venue =D Maar ik neem aan dat de tickets worden toegezonden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er afterparties etc. bij zouden zitten had Dizer dat al wel gezegd in de omschrijving.
Maar dit is toch al een hartstikke leuke prijs?
Gefeliciteerd en veel plezier, in elk geval
Nee, zoals gezegd kom je op de gastenlijstquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ghaha ja, zowiezo is ieder concert bij Melkweg wel leuk al is het alleen door de venue =D Maar ik neem aan dat de tickets worden toegezonden?
Gezellie! En hoe zit dat dan met ticket nr 2? Staat die ook op mijn naam?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik sta sowieso al op de gastenlijst. Zie jullie daar wel
.
Ik heb geen idee, ik heb niets met de prijsvraag te makenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gezellie! En hoe zit dat dan met ticket nr 2? Staat die ook op mijn naam?
Okee :p Danke Jeune (Sorry ben net een dag terug uit duitslandquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb niets met de prijsvraag te maken.
Maar het zal wel jouw naam +1 zijn, das bij mij ook altijd zo.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef Dizer het volgende:
van harte gefeliciteerd
BOKA
Shedfire
SpankmasterC
FreshPrince
Gatenkaas
Maringo
IJsdraakje
QuincydeKoster
Quadrophenia1
Grand_Skye
Oh, als je op de gastenlijst staat hoef je idd geen lidmaatschap te kopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee :p Danke Jeune (Sorry ben net een dag terug uit duitsland)
Scheelt, das toch 3,50 meer voor drankjes =3 en verder om niet egoistisch te lijken, de rest ook gefeli!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, als je op de gastenlijst staat hoef je idd geen lidmaatschap te kopen.
Dat is leuk thuis komen van vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef Dizer het volgende:
van harte gefeliciteerd
BOKA
Shedfire
SpankmasterC
FreshPrince
Gatenkaas
Maringo
IJsdraakje
QuincydeKoster
Quadrophenia1
Grand_Skye
Heel veel plezierquote:Prijswinnaars staan vermeld onder Voornaam & Achternaam +1. Prijswinnaars hoeven geen lidmaatschap te betalen en kunnen dus zonder kosten naar binnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |