Ik mis alleen de onderwatertijgers.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:56 schreef TUFKAL het volgende:
Ria schuitmaker, wat een heerlijk zwoele stem
Dat is de PVV ook. Rechtse oplichters zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Bob Offenberg bestormt Deense hitlijsten
door van onze redactie
Bob Offenberg (14) scoort op dit moment een grote hit in Denemarken met zijn Nederlandstalige single Lied voor alle moeders.
De jonge zanger staat momenteel op de tiende plek in de Deense hitparade en dit succes smaakt naar meer. Het management van Bob laat weten dat er inmiddels ook veel aanvragen voor het nummer en interviews uit Duitsland binnenkomen.
Lied voor alle moeders werd geproduceerd door Emile Hartkamp en Noris Padidar.
"Blasen"quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef tho_Omas het volgende:
Hier nog een product van Frank te Hennepe, slechts 3 dagen oud.
Had zij niet ooit een clip over 2 hondjes?quote:
spannend he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik heb een boze pm gekregen van Frank te Hennepe.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |