Die grijns op het begin blijft te mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Deze klassieker had ik al weken niet gehoord, hij moet maar weer eens gepost worden:
* heiden6 spuugt water over bureau van het lachenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Rectum het volgende:
En de Silverlady die op mijn hoofd gaat zitten zou ik geen straf vinden.![]()
alleen met veevervoer mocht hij mee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef raptorix het volgende:
Ik kreeg trouwens insiders info that Peter zou optreden op de bruiloft van Wes en Yo, maar dat ie het vliegtuig niet in mocht, iemand info?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alleen met veevervoer mocht hij mee.
Goede interventie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Beense fans maken maar een eigen topic, die is al lang bekend. Hier staat nieuwe helden.
Oh nee, ik zat bij deze gast op school.quote:
Zelfs het playbacken lukt hem niet ;-9quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef leRomein het volgende:
[..]
Oh nee, ik zat bij deze gast op school.
Briljant stukje vanaf 1:28.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Peter Bresil. Weer van die mooie bewegingen.
Goed nummer weer van ons Peterquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Peter Bresil. Weer van die mooie bewegingen.
Echte liefhebbers hebben Lorenzo in hun hart gesloten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef luckass het volgende:
Ik luister toevallig net Zanger Lorenzo. Jammer dat die jongen alweer in de vergetelheid is geraakt.
Hoort die er nu bij??? Of wilt ze gewoon in beeld lopenquote:
Ik heb hem in mijn hart gestolen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echte liefhebbers hebben Lorenzo in hun hart gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |