Nog even wachten dan ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef intoxicated het volgende:
Binnenkort mag ik hier ook postenOf naja, als allochtoon, want ik woon niet in Den Haag, maar ga er wel weer aan de slag
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand van jullie een leuke goedkope sportschool (waar je niet meteen een jaar lid hoeft te worden) liefst in omgeving leyenburg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie leuk is en hoe lang je er lid moet zijn, maar je kunt eens kijken bij die sportschool onder de oude zusterflat bij het ziekenhuis!
Leuke vakantie gehad?
quote:
Gelukkig maar, daar zijn ze voor!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh mijn vakantie was trouwens leuk!!!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Lovechild het volgende:
Zo, goeiemorgen
Net even heel hard gezwoegd in mijn huis terwijl de rest allemaal slaapt. Best fijn. Nu even een ijsje eten om af te koelen en daarna eens richting bed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet nog ff wat verzinnen voor zaterdagavond en zondagavond....GotC heeft avonddienst
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
Mhehehe, zit ik even in een ander forum te lezen; zie ik daar user Oksel en die heeft in zijn onderschrift staan dat er 11 september een grote Fok!meet isBBQ en kamperen. In Drent(h?)e
quote:Klopt. Maar anders dan A_A zie ik daar eigenlijk niemand heen gaan...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:56 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! Ik heb net voor het eerst in een paar weken (verkouden/griep loopt niet lekker) weer eens een rondje gelopen en ik had iets liever moeten zijn voor mezelfDoseren is the magic word! Maar wel lekker om weer on the run te zijn!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:05 schreef nectarientje het volgende:
Dat is best een fijn idee! Volgende week gaat me niet echt lukken, geloof dat ik niet echt thuis ga zijnVolgend weekend?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat gaat snel!
Nog wat van de woningbouwvereniging gehoord?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
Summer29: Hier zijn wij erg druk bezig, overal teringzooi!Mijn beste vriendin en ik zijn hier druk aan het inpakken. Bedankt Barretje80!! Veel dozen zijn al ingepakt.. En hopen dat we vanavond in nieuwe huis slapen zodat we niet meer op en neer hoeven reizen met scooter.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Maar daar heb jij dan weer niets aan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:15 schreef Carmw het volgende:
Hallo![]()
Ik kom in september in Den Haag wonen, tenminste, dat is het idee, als ik een kamer heb gevonden, hopen dat het lukt! Ik ga komend jaar aan de hogeschool studeren. En ik vroeg me af, ik ben wel van plan om een sport te gaan doen, maar ik heb afgelopen jaar in Groningen gewoond, en daar kon je je bij een hoop verenigingen alleen maar tijdens de introductie week inschrijven. Is daar in Den Haag ook zo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer29: o god!Hoe lang woon je in Den Haag?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:35 schreef tuintegel het volgende:
Boehoe , ik ben drie tot zes weken laptoploos ... Toetsenbord is defect , ach het is zomer !!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:35 schreef tuintegel het volgende:
Boehoe , ik ben drie tot zes weken laptoploos ... Toetsenbord is defect , ach het is zomer !!
Want de regels zeggen wel dat alles netjes wit opgeleverd moet worden?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer29: Ja, as dinsdag komen ze pas de grote gaten op muren en plafond repareren... We zijn echt niet tevreden met woningbouw, hoe ze met klanten zoals wij omgaan... Vooral dat we regels volgens boekjes van hun moet navolgen en dat vorige bewoners paars/ zeepgroen plafond hebben geverfd vind ik nog schandalig dat ze zeggen dat onze problemen zijn. Zij hebben regels gemaakt en vind dat ze mogen oplossen en niet wij. Maar wij gaan in ieder geval huurcommissie inschakelen.![]()
En morgen komt een vriend van mijn beste vriendin behangen.
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Want de regels zeggen wel dat alles netjes wit opgeleverd moet worden?
Waar beweer ik dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ff lekker bij ouders gegeten. zo naar huis, heel misschien ga ik nog wat actiefs doen
ja, wat gaan we doen???quote:
Ik denk niet dat deze bestaan? Misschien sportcity?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand een sportschool (vanaf leyenburg) richting centrum die abbonementen per maand aangaat...
Het is hopeloos deze zoektocht
Ik niet, ik zit een beetje te pokeren en te denken dat ik me verveel...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik lig languit op de bank voor de 10000000000000ste keer james bond te kijken.
En jij?
ik lig ook op de bank.... maar geen james bond!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik lig languit op de bank voor de 10000000000000ste keer james bond te kijken.
En jij?
Over bank gesproken.. auto al verkocht?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik lig ook op de bank.... maar geen james bond!
Wij mogen geen debiele kleuren maken hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.
Muldersportquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand een sportschool (vanaf leyenburg) richting centrum die abbonementen per maand aangaat...
Het is hopeloos deze zoektocht
Welkom bij de club.......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH
ik kan zooo slecht alleen thuis zijn..
alle dingen die ik beloofd had om te doen heb ik niet gedaan
en ik kan alleen maar glazig voor me uit kijken naar de tv.
( nee ik ben echt geen psycho!!!)
Nee, nog niet... heb ook geen haast! maarja... hij kan maar weg zijn! kan ik harder sparen voor een andere autoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Over bank gesproken.. auto al verkocht?
Kwikfitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Auto gehaald. Man was echt te enthousiast over mijn kapotte remmen. Helemaal laten zien hoe ze er normaal zitten en er uit horen te zien, daarna mijn blokken laten zien. Uiteraard ook de foto's. Het was schijnbaar een beetje het Loch Ness monster onder de kapotte remmen ofzo. Was iets final afgebroken waardoor mn ene remblok helemaal los naar achterhing en die balanceerde daar gewoon een beetje rond tot ie een keer dacht van bye bye-zwaai zwaai.
Wow die klinkt echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Muldersport
op de loevensteijnlaan
Niet helemaal op de weg, maargoed
Hey ik ken dat! Hoewel ik gisteren toch wel bezig geweest ben (kapper, boodschappen, huisje aan kant) heb ik toch geen letter gelezen..... vandaag weer een dagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH
ik kan zooo slecht alleen thuis zijn..
alle dingen die ik beloofd had om te doen heb ik niet gedaan
en ik kan alleen maar glazig voor me uit kijken naar de tv.
( nee ik ben echt geen psycho!!!)
I know...maarja vind maar eens een garage op zaterdag die open is en je wil helpen. Weer alles op de laatste 5 minuten he, wordt je meteen voor gestraft. Voortaan weer lief naar mn eigen mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwikfit![]()
![]()
_!
Serieus, had iedere andere garage genomen die je kon vinden ....... maar Kwikfit kan je niet serieus nemen. Een buurman (is inmiddels verhuist) werkt daar en de verhalen zijn echt niet verzonnen zo triest zijn ze......![]()
![]()
-edit 2-quote:
17:16:47 25-07-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Escamplaan Buitenbrand 7730
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
quote:17:20:19 25-07-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Escamplaan Binnenbrand 7752 7733 9091 mogelijk woonwagen
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
Ja, klopt... een vriend van mij was daar de buurman van (heeft net zijn appartement verkocht)quote:Op zondag 25 juli 2010 17:31 schreef tuintegel het volgende:
Woonwagen mogelijk... dat is dat hele kleine kampje naast de Gamma in Kerketuinen...
Ze willen de bewoners daar toch al jaren weghebben? Het ziet er niet uit ook daar ...en nu waarschijnlijk helemaal niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, klopt... een vriend van mij was daar de buurman van (heeft net zijn appartement verkocht)
Dat kamp is nagenoeg leeg, staan nog maar een paar wagens op en veel hoog gras!
Eenschquote:
Is het al bijna december dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eensch
* gaat nu maar d'r kruidnoten uit de oven halen*
het is al de 7e maand!!quote:
Die dingen gaan er altijd wel inquote:Op zondag 25 juli 2010 18:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mmmmmmm verse kruidnoten... ook al is het geen december...jammie.
Nu al!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eensch
* gaat nu maar d'r kruidnoten uit de oven halen*
Ach met een beetje sporten is het er zo afquote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu al!
Ik lust geen kruidnoten gelukkig , anders zou ik dichtgroeien als ze zo vroeg al verkrijgbaar zijn
Oja!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach met een beetje sporten is het er zo af
Jij stelt goede vragenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja!
Tuintegel, wanneer gaan we nou eindelijk eens sporten?
R_B, wanneer gaan we nou eindelijk eens lopen?
Daarom gaan we juist sporten, om wat aan die conditie te doenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb echt geen conditie!!! Dus ik durf niet haha ... nee ik ga deze week even zoeken waar mijn pasje is gebleven en mijn sportspullen en dan volgende week maar eens gaan?
en geestelijke voorbereiding...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom gaan we juist sporten, om wat aan die conditie te doen
Heb je een week nodig om je pasje en sportspullen te vinden?
Van Regio15: Escamplaan betreft een oude (verlaten?) woonwagen. Die is volledig uitgebrand inmiddels.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:31 schreef tuintegel het volgende:
Woonwagen mogelijk... dat is dat hele kleine kampje naast de Gamma in Kerketuinen...
Ik heb de laatste maand maar 2 keer gelopenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga dus wel echt zelf eerst weer even op adem komen voordat ik achter jou ga aanhobbelen![]()
Dan kun je toch net zo goed nu alvast gaan slapen?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef nectarientje het volgende:
mezelf nog even een paar uur wakker houden en dan op tijd naar bed
Afgelopen nacht was er eentje van 12 uur, denk niet dat ik het ga redden om er nu nog een van 11 achteraan te plakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:27 schreef Flappekz het volgende:
Dan kun je toch net zo goed nu alvast gaan slapen?
Ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was er eentje van 12 uur, denk niet dat ik het ga redden om er nu nog een van 11 achteraan te plakkenHoewel dat wel heel lekker zou zijn
mja, ik heb de hele dag geen steek gedaan. Ja, boodschappen, lezen en dvds kijken maar daar houdt het ook wel op. Zou eigenlijk even moeten gaan rolschaatsen ofzo om nog iets te doen.. (en om de klussende onderbuurman en de buurman verderop met veel te harde Turkse muziek te ontwijken)quote:Op zondag 25 juli 2010 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben![]()
al viel ik vanmiddag op de bank al in slaap
Als ik skates had gehad, had ik nu al aan je deur gestaan!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik heb de hele dag geen steek gedaan. Ja, boodschappen, lezen en dvds kijken maar daar houdt het ook wel op. Zou eigenlijk even moeten gaan rolschaatsen ofzo om nog iets te doen.. (en om de klussende onderbuurman en de buurman verderop met veel te harde Turkse muziek te ontwijken)
Klein rondje hardlopen dan? Ik ben gister voor het eerst sinds 2 weken weer geweest maar ik vind dat ik wel even naar buiten moet. Of doelloos overgooien met de frisbee even in het park?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Flappekz het volgende:
Als ik skates had gehad, had ik nu al aan je deur gestaan!
GMTAquote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Klein rondje hardlopen dan? Ik ben gister voor het eerst sinds 2 weken weer geweest maar ik vind dat ik wel even naar buiten moet. Of doelloos overgooien met de frisbee even in het park?
En nu? Ga Met necTarientje Anaal?quote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je dat toch spijtig vindt.quote:
We hebben wel gezweet samenquote:
Wie weet....maar we hebben samen heerlijk gezweet dankzij lichamelijke arbeidquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je dat toch spijtig vindt.
Lui zweet is ook zweet.quote:
quote:
Vrouwen met lage standaarden.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef nectarientje het volgende:
Soms hoef je niet veel moeite te doen om iets lekker te laten zijn
Je kent me tochquote:
Dat zweten we er wel uit de eerstvolgende keer gaan lopen.quote:
Dat laatste weet ik wel zeker, geen trouwe loper meer lately dus ik geef mezelf weinig kans.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
Dat zweten we er wel uit de eerstvolgende keer gaan lopen.
En dan hoop ik maar dat je langzamer loopt dan ik.
Ik had vandaag 6 kilometer in 31 minuten!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
Dat laatste weet ik wel zeker, geen trouwe loper meer lately dus ik geef mezelf weinig kans.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had vandaag 6 kilometer in 31 minuten!
Ik was stiekem ook best een beetje trots. Niet in de laatste plaats vanwege die vele heuveltjes op in de duinen.quote:
Ik ben nu al moequote:
En terechtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was stiekem ook best een beetje trots. Niet in de laatste plaats vanwege die vele heuveltjes op in de duinen.
[Evy] Het is geen wedstrijd. Het is belangrijker dat je het loopstuk uitloopt. [/Evy]quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben nu al moe(maar stiekem hoop ik dat ik me aan je kan 'optrekken' waardoor het een stuk lekkerder loopt en ik dat ook kan)
Ik ben met negen weken Start to run negen kilo lichter geworden. Als je last van je rug hebt, veel borst- en buikspieroefeningen doen. Daar ontlast je je rug weer mee.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
En terecht
Ik ben al blij als ik een kwartier achter elkaar kan rennen. Conditioneel trek ik het prima, alleen mn rug wil niet lang. Daarom hoop ik dat het beter gaat als ik de nodige kilo's kwijt ben
Hard aan het werkquote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben met negen weken Start to run negen kilo lichter geworden. Als je last van je rug hebt, veel borst- en buikspieroefeningen doen. Daar ontlast je je rug weer mee.
Ik zeg ook niet dat ik je wil inhalen, ik wil het ook kunnen uitlopenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[Evy] Het is geen wedstrijd. Het is belangrijker dat je het loopstuk uitloopt. [/Evy]
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je wil inhalen, ik wil het ook kunnen uitlopen
Nu slapen
G'nite!![]()
Een eitje weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
Hard aan het werk![]()
De spieren worden getraind, en ik ben nog 9 kilo verwijderd van mn doel
Dat!quote:
Dat het een eitje is durf ik niet zo te stellen, maar ik ben al eens eerder 13 kilo afgevallen op deze manier.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een eitje weet ik uit ervaring.Gezond eten, minder snoepen en drie keer in de week goed sporten was voor mij voldoende. Je bent een man, dus gezegend met een goede stofwisseling, dus dat zou voor jou ook moeten werken.
een kwartier achter elkaar... ik kom momenteel niet verder als vijf minuten hahaha dan moet ik echt een minuut wandelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En terecht
Ik ben al blij als ik een kwartier achter elkaar kan rennen. Conditioneel trek ik het prima, alleen mn rug wil niet lang. Daarom hoop ik dat het beter gaat als ik de nodige kilo's kwijt ben
Dat gebeurt mij ook regelmatig, dankzij mn rugquote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
een kwartier achter elkaar... ik kom momenteel niet verder als vijf minuten hahaha dan moet ik echt een minuut wandelen.
Summer29: Ja Solid heeft aan zijn ex collega gevraagd omdat hij een grote auto heeft. Gister hebben ze 3 a 4 keer heen en weer gereden. En vandaag 3x! Mijn beste vriendin en ik hebben de spullen in dozen ingepakt en 's avonds de spullen van de keuken weer uitgepakt. De rest moet nog wachten, het is teringzooiquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef tuintegel het volgende:
Zo snel al !!!! Ik had werkelijk verwacht dat jullie pas zo ongeveer volgende week echt zouden beginnen met spullen verhuizen. Jullie hebben in amper een week tijd wel veel werk verricht!
Ga ook Start to Run doen!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
een kwartier achter elkaar... ik kom momenteel niet verder als vijf minuten hahaha dan moet ik echt een minuut wandelen.
Zou eens tijd worden, fatsoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen is het dan toch echt zo ver![]()
dan ga ik mij 100% zeker inschrijven bij de sportschool
Je mag het geld ook aan mij overmaken. Dan beloof ik drie keer per week met je vriendin het bed in te duiken op een moment dat zeker is dat je mij betrapt. Vervolgens kom jij dan wel met de honkbalknuppel achter mij aan als ik wegvlucht. Voilà, alle lichaamsbeweging die je nodig hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen is het dan toch echt zo ver![]()
dan ga ik mij 100% zeker inschrijven bij de sportschool
Daar was ik al een tijdje mee bezig, was bij les 21 maar ben al anderhalve maand aan het bankhangen.quote:
Ook niet verkeerd met Evy Gruyaert!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar was ik al een tijdje mee bezig, was bij les 21 maar ben al anderhalve maand aan het bankhangen.
quote:
Ik wil ook wel ruilen van meisje , heb ik ook genoeg sport erbijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag het geld ook aan mij overmaken. Dan beloof ik drie keer per week met je vriendin het bed in te duiken op een moment dat zeker is dat je mij betrapt. Vervolgens kom jij dan wel met de honkbalknuppel achter mij aan als ik wegvlucht. Voilà, alle lichaamsbeweging die je nodig hebt.
waar kan ik dat mens downloaden??quote:
Vast nog wel ergens te vinden op internet, afhankelijk van hoe handig je bent. En anders kan ik het wel voor je uploaden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
waar kan ik dat mens downloaden??
misschien dat het gaat helpen op de crosstrainer ..
Pics van je zusje meisje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil ook wel ruilen van meisje , heb ik ook genoeg sport erbij
http://www.torrentz.com/9d506400ee961784172ec393fc850b0131805afcquote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar kan ik dat mens downloaden??
misschien dat het gaat helpen op de crosstrainer ..
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://www.torrentz.com/9d506400ee961784172ec393fc850b0131805afc
Graag gedaan
Tis toch jammer dat je niet zo'n manneke met een zweep kan downloaden, die dan achter je gaat staan als je op de crosstrainer staat.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://www.torrentz.com/9d506400ee961784172ec393fc850b0131805afc
Graag gedaan
ohh maar zo'n mannetje heb ik wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat je niet zo'n manneke met een zweep kan downloaden, die dan achter je gaat staan als je op de crosstrainer staat."Doorgaan!!"
Als je wil kom ik achter je staan met een zweepquote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat je niet zo'n manneke met een zweep kan downloaden, die dan achter je gaat staan als je op de crosstrainer staat."Doorgaan!!"
Geen enkele man wordt gelukkig om een vrouw die dat nodig heeft van achteren te zien bij het sporten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen worden heel gelukkig van mijn achterwerkquote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen enkele man wordt gelukkig om een vrouw die dat nodig heeft van achteren te zien bij het sporten.
Bij het zien van jouw achterwerk realiseren ze zich dat ze het toch nog niet zo slecht hebben getroffen met hun vriendin / vrouw?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen worden heel gelukkig van mijn achterwerk![]()
je bent lekker bezig vandaag..quote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw achterwerk realiseren ze zich dat ze het toch nog niet zo slecht hebben getroffen met hun vriendin / vrouw?
Ze weten niet wat ze missenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw achterwerk realiseren ze zich dat ze het toch nog niet zo slecht hebben getroffen met hun vriendin / vrouw?
Niet erger dan anders hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
je bent lekker bezig vandaag..
is je lief met vakantie??
Mag ik achter je komen staan tijdens het sporten?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen worden heel gelukkig van mijn achterwerk![]()
If you can't find the hole, just pick a roll!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze weten niet wat ze missen
[ afbeelding ]
Ik zou me meer zorgen maken als ze levensverzekeringen zou uitzoekenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet erger dan anders hoor.En nee, ze zit tegenover mij, druk bezig met allerlei dingen aan het uitzoeken over uitvaartverzekeringen. Zou dat een hint zijn denk je?
Die heb ik al!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken als ze levensverzekeringen zou uitzoeken
Dat was ik , met mijn vorige nickname! Dat waren de goede tijdenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen
[ afbeelding ]
Ik heb een deal met een Joegoslaaf. Als ik onder verdachte omstandigheden om het leven kom, is zij de pineut.quote:
Gezien het formaat van je billen ben je niet te missen. Daar moet je vast korting voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Goede deal. Zijn die Joegoslaven nog een beetje te betalen tegenwoordig?![]()
Gaan we samen sporten bij mulder?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil ook wel ruilen van meisje , heb ik ook genoeg sport erbij
Dat is vervelend....quote:Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
God wat heb ik het zwaar zeg...pfffff veel te vast geslapen.
quote:
Wat heb jij in je ava staan? Ik zit er nu een tijdje met zinnig verstand naar te kijken maar ik zie het nietquote:
Met mouwdekens!! Ik zie daar echt wel het voordeel van stiekemquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met mouwdekens!! Ik zie daar echt wel het voordeel van stiekem
Ik ging ook pas om half vier slapen... al die tijd wakker in bed geweest... "kutvoetbaltransfers"quote:Op maandag 26 juli 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is vervelend....
Ik ben verrassend wakker
Die kan ik niet lekker over mijn benen trekken en daar kan ik niet lekker inkruipenquote:
idd..quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die kan ik niet lekker over mijn benen trekken en daar kan ik niet lekker inkruipen
ik heb zo'n enorme "plaid" van de ikea .. ook erg lekker om in/tussen/onder te kruipen als je je even niet zo lekker voelt..quote:
precies, dat mannen dat niet snappen zegquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
idd..
daarmee kan je niet languit op de bank liggen!
gister niet.. ik zal het proberen als ik weer terug ben.. vanavond richting Den Helder en heb lekker geen sport kleding meegenomenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
precies, dat mannen dat niet snappen zeg![]()
is 't nog gelukt met die bestanden?
Ik heb ook een Ikea fleece dekentjequote:Op maandag 26 juli 2010 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb zo'n enorme "plaid" van de ikea .. ook erg lekker om in/tussen/onder te kruipen als je je even niet zo lekker voelt..
Met mijn harige schapen verandert zo'n deken direct in hun persoonlijke knuffelbeer met eigen haarquote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook een Ikea fleece dekentje. Ligt eigenlijk altijd over m'n benen/voeten
. Het voelt gewoon zo.. knuffelig
mja das bij ons ook zo...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met mijn harige schapen verandert zo'n deken direct in hun persoonlijke knuffelbeer met eigen haarGeen eer aan te behalen voor mij helaas.
Fleece is zo rot wat dat betreft.. zelfs pantykousjes in de droger winnen het daar niet van. Ik heb een zwart-witte en een grijze kat, ook driewerf bingoquote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Barretje80 het volgende:
mja das bij ons ook zo...
en dan hebben we 1 witte en 1 zwarte kat, dus je kan er niet met fatsoen op zitten met je zwarte broek
ach.. af en toe de dekentjes in de was, en klaar is klara!
Ja toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Weer lekker naar de sportschool?![]()
En goedemorgen!
Ik heb zo`n dekentje van de action (1,50x2,00), daar pas je ook met z`n tweeen onderquote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ikea fleece dekentje. Ligt eigenlijk altijd over m'n benen/voeten
. Het voelt gewoon zo.. knuffelig
Gebak afslaan!??quote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Het is rustig hier op de zaak. Alleen nog allemaal "rest"klusjes, je weet wel....van die klusjes die helemaal niet leuk zijn om te doen en die je daarom al maanden voor je uitschuift![]()
Zometeen ook maar weer gebak afslaan
Tja, je moet wat als je kilo's kwijt wiltquote:
Held, mijn laatste biertje; 9 uur geleden...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je kilo's kwijt wilt
kan mn laatste biertje ook al niet meer herinneren
Ik weet het weer! Vorige week maandagavond, tijdens etentje met schoonoudersquote:Op maandag 26 juli 2010 14:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Held, mijn laatste biertje; 9 uur geleden...
quote:
Precies! Gewoon je dekbed naar de bank slepen!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is dit het Viva forum? Mannen onder een fleece dekentje.....
Of gewoon tv kijken in bed?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies! Gewoon je dekbed naar de bank slepen!
Eten dat overigens verder wel erg lekker wasquote:Op maandag 26 juli 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gecardio'd totdat mn eten omhoog kwam
Alleen de eerste keer jaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Eten dat overigens verder wel erg lekker was
Dat onderscheidt je toch van een koe moet je maar denken.quote:
Thanks, voel me meteen een stuk minder slechtquote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat onderscheidt je toch van een koe moet je maar denken.
Mja maar het is toch niet zo handig om elke keer heen en weer te slepenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Fleecedekens? Daar hebben wij een dekbed voor. Ook handig met de katten
Je hebt daarentegen wel een soort van gereïncarneerde koe, wel herkauwen, maar het niet lekker vinden.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt daarentegen wel een soort van gereïncarneerde koe, wel herkauwen, maar het niet lekker vinden.
Als je die van mij af wilt snijden, is de kans redelijk groot dat je voornamelijk vet krijgtquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je die van mij af wilt snijden, is de kans redelijk groot dat je voornamelijk vet krijgt
Wil je een automaat ? 6000 euro is wel veel inderdaad , voor dat bedrag is wel wat meer te vinden toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:19 schreef GotC het volgende:
Zag net een hele leuke auto voor mij.. Yaris, 101.000 gereden, uit 2001, automaat.. Mja, 6000 euro he
Hee waar zijn KZ en Civ trouwens?
Mwah, hoeft niet, maar ik rij al sinds m'n rijbewijs praktisch alleen maar in automatenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wil je een automaat ? 6000 euro is wel veel inderdaad , voor dat bedrag is wel wat meer te vinden toch?
Ah zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, hoeft niet, maar ik rij al sinds m'n rijbewijs praktisch alleen maar in automaten.
En zoek ook geen autoZag m toevallig staan..en stiekem vond ik m heel erg leuk
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ah zo. Dat heb je weleens , dan zie je iets en denk je.. Die is leuk!
Ja ik ben een beetje een nachtbrakerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja preciesAlleen was dit de 1e auto waarvan ik dacht, hee, dat is echt iets voor mij!
Ook nog wakker?
Dat is mij vandaag niet geluktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje een nachtbraker. Aangezien de laptop op het moment in reparatie is heb ik ook niets te kijken
.
Gelukkig kan ik wel vroeg mijn bed uitkomen als ik dat wil
qua mail zijn ze niet de snelste, gaat vaak 48 uur overheen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Grrr, ik wilde vandaag beginnen bij muldersport maar ze mailen me niet terug
Ik vind mijzelf al stoer genoeg dat ik heb gemailed hihihihi ik vind sportscholen engquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
qua mail zijn ze niet de snelste, gaat vaak 48 uur overheen.
Waarom bel je ze niet of ga je even langs? Kan je meteen een afspraak maken.
Ja, zo werkt het niet he :pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf al stoer genoeg dat ik heb gemailed hihihihi ik vind sportscholen engdus ik wacht wel
Niets ik krijg zo een dagkaart en dan neem ik een abonnement.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
Goedemorgen! Wat heb je gevraagd in de mail wat je in het echt niet durft te stellen?
Goed bezig melquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Niets ik krijg zo een dagkaart en dan neem ik een abonnement.
Houten banden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss voelt zich wel erg aangemoedigd
lekke banden grrrr ik heb er van die speciale banden op laten zetten, geen last meer van!
Ohja, mooi spul is datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
http://www.schwalbe.com/n(...)pe=36&ID_Produkt=241
zoiets
hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb natuurlijk gekke kleine bandjes
Tuurlijk ga je dat volhouden, ik geloof in je .....TJAKKKAAA!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik 900 euro uit ga geven aan een fiets, waarmee het de bedoeling is dat ik zo'n 3 keer per week naar mn werk ga (18km enkele reis).
Ik weet niet of ik dat vol ga houden namelijk
Er staat bij hans struik bij HS een 2e handsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik 900 euro uit ga geven aan een fiets, waarmee het de bedoeling is dat ik zo'n 3 keer per week naar mn werk ga (18km enkele reis).
Dat is nou niet het type fiets dat ik graag wil....dacht meer aan zoiets:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Er staat bij hans struik bij HS een 2e hands [ afbeelding ]
met dichte ketingkast (MUST!) voor 650
Dat is een geniale fiets...
Mijn vriend heeft m
so...
Koop je toch eerst een goedkopere?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft besloten alleen nog kwaliteit te kopen ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Koop je toch eerst een goedkopere?
Je hebt als MTB's voor 200 euro, vriend van me heeft deze gekocht (http://www.matrabike.nl/F(...)vering/Tonus-SF.aspx)
Natuurlijk geen superfiets, maar toch goed genoeg om de komende maanden door te komen![]()
@M2M dat is een vrij debiele fiets
Ik heb er nu een die wel redelijk is, en als ik weer van het fietsplan gebruik kan maken. Dan koop ik een goedequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz heeft besloten alleen nog kwaliteit te kopen ...
Ik kan dus van fietsplan gebruik maken, krijg dan zo'n 250 euro korting zeg maar....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb er nu een die wel redelijk is, en als ik weer van het fietsplan gebruik kan maken. Dan koop ik een goede
Kijk dit is een fiets, .... ik hou niet van die spacemobielenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is nou niet het type fiets dat ik graag wil....dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Korting erbovenop? of is dat het bruto/netto verhaal?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan dus van fietsplan gebruik maken, krijg dan zo'n 250 euro korting zeg maar....
Bruto/Netto-verhaal dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Korting erbovenop? of is dat het bruto/netto verhaal?
Je kan natuurlijk altijd kijken welke fiets je wil, en dan even rondbellen en kijken of er wat aan de prijsgedaan kan worden. Of zit je aan een paar winkels vast dan?
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef CaLeX het volgende:
En als je niet aan winkels vast zit, kan je kijken waar je de meeste korting krijgt, misschien kan je er dan 10% vanaf lullen (of wat associares erbij)
Als het hele plafond naar beneden komt, kan dat nooit jullie probleem zijn. Toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
Hier summer29:Groene plafond stort ook nog neer!!!
![]()
Solid is net terug van woningbouw en de opzichteren dan nog zeggen dat ze niet gaat verven. Maar Solid heeft niet eens over verven maar over plafond! En hij zegt ook nog dat onze problemen zijn.
Hij gaat weer terug naar woningbouw met bewijs van plafond die neer viel! Die opzichter is ongelooflijk klootzak
en .... hoe vindt de bovenbuurman het bij jullie in huis?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
Hier summer29:Groene plafond stort ook nog neer!!!
![]()
Solid is net terug van woningbouw en de opzichteren dan nog zeggen dat ze niet gaat verven. Maar Solid heeft niet eens over verven maar over plafond! En hij zegt ook nog dat onze problemen zijn.
Hij gaat weer terug naar woningbouw met bewijs van plafond die neer viel! Die opzichter is ongelooflijk klootzak
Die piemelhoofd zegt dat hij nog steeds niet is overtuigd terwijl ik hem een stukje plafond van half meter bij half meter overhandigt plus tas met meerdere grote stukken plafond. Tis leerachtig taai witsel of zo. Lijkt me voor vochtige ruimtes geschikt of zo. Morgen komt ie zelf kijken. Het duurt alleen maar langer en langer voor ik aan muren en vloeren kan beginnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in![]()
[..]
Als het hele plafond naar beneden komt, kan dat nooit jullie probleem zijn. Toch?
ik heb geen ervaring met huurhuizen enzo
Een iPad? Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mijn ereader verkocht en een Ipad teruggekocht.. Nu maar eens spelen
Ja leek mij wel leukquote:
Ahoiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaait even naar het vaste land![]()
Andere missquote:
Het is aan de beterende hand!quote:
Hey hallo daar op zee, hoe zijn de golven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaait even naar het vaste land![]()
Natquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hey hallo daar op zee, hoe zijn de golven?
En hoe lang ga je dan nietsdoen? Tot je je verveelt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het is aan de beterende hand!
Besloten ok even te stoppen met rijles en het advies van de dokter op te volgen.
Helemaal niets doen en/of moeten.
Groeit de kleine hard?
niet al te hoog.. er is vrij weinig wind..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hey hallo daar op zee, hoe zijn de golven?
Hoever zit je uit de kust eigenlijk? Mag je coordinaten van je locatie posten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet al te hoog.. er is vrij weinig wind..
wat er weer voor zorgt dat het errug mistig is..
iets wat niet fijn is hier, aangezien er dan geen heli's vliegen..
Ach.. ik was toch niet van plan hier weg te gaan!
grtz!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |