Nog even wachten dan ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef intoxicated het volgende:
Binnenkort mag ik hier ook postenOf naja, als allochtoon, want ik woon niet in Den Haag, maar ga er wel weer aan de slag
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand van jullie een leuke goedkope sportschool (waar je niet meteen een jaar lid hoeft te worden) liefst in omgeving leyenburg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie leuk is en hoe lang je er lid moet zijn, maar je kunt eens kijken bij die sportschool onder de oude zusterflat bij het ziekenhuis!
Leuke vakantie gehad?
quote:
Gelukkig maar, daar zijn ze voor!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh mijn vakantie was trouwens leuk!!!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Lovechild het volgende:
Zo, goeiemorgen
Net even heel hard gezwoegd in mijn huis terwijl de rest allemaal slaapt. Best fijn. Nu even een ijsje eten om af te koelen en daarna eens richting bed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet nog ff wat verzinnen voor zaterdagavond en zondagavond....GotC heeft avonddienst
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
Mhehehe, zit ik even in een ander forum te lezen; zie ik daar user Oksel en die heeft in zijn onderschrift staan dat er 11 september een grote Fok!meet isBBQ en kamperen. In Drent(h?)e
quote:Klopt. Maar anders dan A_A zie ik daar eigenlijk niemand heen gaan...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:56 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! Ik heb net voor het eerst in een paar weken (verkouden/griep loopt niet lekker) weer eens een rondje gelopen en ik had iets liever moeten zijn voor mezelfDoseren is the magic word! Maar wel lekker om weer on the run te zijn!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:05 schreef nectarientje het volgende:
Dat is best een fijn idee! Volgende week gaat me niet echt lukken, geloof dat ik niet echt thuis ga zijnVolgend weekend?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat gaat snel!
Nog wat van de woningbouwvereniging gehoord?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
Summer29: Hier zijn wij erg druk bezig, overal teringzooi!Mijn beste vriendin en ik zijn hier druk aan het inpakken. Bedankt Barretje80!! Veel dozen zijn al ingepakt.. En hopen dat we vanavond in nieuwe huis slapen zodat we niet meer op en neer hoeven reizen met scooter.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Maar daar heb jij dan weer niets aan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:15 schreef Carmw het volgende:
Hallo![]()
Ik kom in september in Den Haag wonen, tenminste, dat is het idee, als ik een kamer heb gevonden, hopen dat het lukt! Ik ga komend jaar aan de hogeschool studeren. En ik vroeg me af, ik ben wel van plan om een sport te gaan doen, maar ik heb afgelopen jaar in Groningen gewoond, en daar kon je je bij een hoop verenigingen alleen maar tijdens de introductie week inschrijven. Is daar in Den Haag ook zo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer29: o god!Hoe lang woon je in Den Haag?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:35 schreef tuintegel het volgende:
Boehoe , ik ben drie tot zes weken laptoploos ... Toetsenbord is defect , ach het is zomer !!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:35 schreef tuintegel het volgende:
Boehoe , ik ben drie tot zes weken laptoploos ... Toetsenbord is defect , ach het is zomer !!
Want de regels zeggen wel dat alles netjes wit opgeleverd moet worden?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Summer29: Ja, as dinsdag komen ze pas de grote gaten op muren en plafond repareren... We zijn echt niet tevreden met woningbouw, hoe ze met klanten zoals wij omgaan... Vooral dat we regels volgens boekjes van hun moet navolgen en dat vorige bewoners paars/ zeepgroen plafond hebben geverfd vind ik nog schandalig dat ze zeggen dat onze problemen zijn. Zij hebben regels gemaakt en vind dat ze mogen oplossen en niet wij. Maar wij gaan in ieder geval huurcommissie inschakelen.![]()
En morgen komt een vriend van mijn beste vriendin behangen.
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Want de regels zeggen wel dat alles netjes wit opgeleverd moet worden?
Waar beweer ik dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ff lekker bij ouders gegeten. zo naar huis, heel misschien ga ik nog wat actiefs doen
ja, wat gaan we doen???quote:
Ik denk niet dat deze bestaan? Misschien sportcity?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand een sportschool (vanaf leyenburg) richting centrum die abbonementen per maand aangaat...
Het is hopeloos deze zoektocht
Ik niet, ik zit een beetje te pokeren en te denken dat ik me verveel...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik lig languit op de bank voor de 10000000000000ste keer james bond te kijken.
En jij?
ik lig ook op de bank.... maar geen james bond!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik lig languit op de bank voor de 10000000000000ste keer james bond te kijken.
En jij?
Over bank gesproken.. auto al verkocht?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik lig ook op de bank.... maar geen james bond!
Wij mogen geen debiele kleuren maken hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof een paars geverfd plafond niet netjes kan zijn.
Muldersportquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand een sportschool (vanaf leyenburg) richting centrum die abbonementen per maand aangaat...
Het is hopeloos deze zoektocht
Welkom bij de club.......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH
ik kan zooo slecht alleen thuis zijn..
alle dingen die ik beloofd had om te doen heb ik niet gedaan
en ik kan alleen maar glazig voor me uit kijken naar de tv.
( nee ik ben echt geen psycho!!!)
Nee, nog niet... heb ook geen haast! maarja... hij kan maar weg zijn! kan ik harder sparen voor een andere autoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Over bank gesproken.. auto al verkocht?
Kwikfitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Auto gehaald. Man was echt te enthousiast over mijn kapotte remmen. Helemaal laten zien hoe ze er normaal zitten en er uit horen te zien, daarna mijn blokken laten zien. Uiteraard ook de foto's. Het was schijnbaar een beetje het Loch Ness monster onder de kapotte remmen ofzo. Was iets final afgebroken waardoor mn ene remblok helemaal los naar achterhing en die balanceerde daar gewoon een beetje rond tot ie een keer dacht van bye bye-zwaai zwaai.
Wow die klinkt echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Muldersport
op de loevensteijnlaan
Niet helemaal op de weg, maargoed
Hey ik ken dat! Hoewel ik gisteren toch wel bezig geweest ben (kapper, boodschappen, huisje aan kant) heb ik toch geen letter gelezen..... vandaag weer een dagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
ARRGGHH
ik kan zooo slecht alleen thuis zijn..
alle dingen die ik beloofd had om te doen heb ik niet gedaan
en ik kan alleen maar glazig voor me uit kijken naar de tv.
( nee ik ben echt geen psycho!!!)
I know...maarja vind maar eens een garage op zaterdag die open is en je wil helpen. Weer alles op de laatste 5 minuten he, wordt je meteen voor gestraft. Voortaan weer lief naar mn eigen mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwikfit![]()
![]()
_!
Serieus, had iedere andere garage genomen die je kon vinden ....... maar Kwikfit kan je niet serieus nemen. Een buurman (is inmiddels verhuist) werkt daar en de verhalen zijn echt niet verzonnen zo triest zijn ze......![]()
![]()
-edit 2-quote:
17:16:47 25-07-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Escamplaan Buitenbrand 7730
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
quote:17:20:19 25-07-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Escamplaan Binnenbrand 7752 7733 9091 mogelijk woonwagen
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
Ja, klopt... een vriend van mij was daar de buurman van (heeft net zijn appartement verkocht)quote:Op zondag 25 juli 2010 17:31 schreef tuintegel het volgende:
Woonwagen mogelijk... dat is dat hele kleine kampje naast de Gamma in Kerketuinen...
Ze willen de bewoners daar toch al jaren weghebben? Het ziet er niet uit ook daar ...en nu waarschijnlijk helemaal niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, klopt... een vriend van mij was daar de buurman van (heeft net zijn appartement verkocht)
Dat kamp is nagenoeg leeg, staan nog maar een paar wagens op en veel hoog gras!
Eenschquote:
Is het al bijna december dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eensch
* gaat nu maar d'r kruidnoten uit de oven halen*
het is al de 7e maand!!quote:
Die dingen gaan er altijd wel inquote:Op zondag 25 juli 2010 18:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mmmmmmm verse kruidnoten... ook al is het geen december...jammie.
Nu al!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eensch
* gaat nu maar d'r kruidnoten uit de oven halen*
Ach met een beetje sporten is het er zo afquote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu al!
Ik lust geen kruidnoten gelukkig , anders zou ik dichtgroeien als ze zo vroeg al verkrijgbaar zijn
Oja!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach met een beetje sporten is het er zo af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |