Hoezo een act?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:37 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoelang jullie deze hele act van Silverlady-aanbidden gaan volhouden.
Als jullie serieus fans waren dan had ik er geen probleem mee maar dit is toch gewoon allemaal een act_!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
Denken dat het een act is.Je moet gewoon leren te accepteren dat er mensen zijn met een andere smaak dan de jouwe.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:38 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Mijn hele leven draait om de Silverlady. Hoe kan dat nu een act zijn?
Tja, dan hoor je ze niet meer. Jammer.quote:
Zo commercieel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:48 schreef ZangerPetroFan het volgende:
WTF de Silverlady draait eerst Marco Borsato en daarna Rihanna ft. Eminem.Het gaat totaal de verkeerde kant op met Marijke.
Zeg het in je moedertaal, dat verstaan we allemaal, zeg ik altijd maar.quote:
Jij bent gek en onwies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:55 schreef Hyundai het volgende:
Ik was even het topic kwijtgeraakt hoor.
Over die act;
Ik kan gewoon moeilijk geloven dat jullie dit nou echt 'mooi' vinden. Niet zozeer omdat het kutmuziek is maar wie heet er nou Silverlady.
Dat kun je toch geen DJ noemen dit
Nee, die nummers van Marco Borsato en Rihanna die net gedraaid werden zijn erg slecht, daar heb je gelijk in. Veel te mainstream.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb nu net dat Piratenland opgezet. Dit is toch geen muziek_!!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb nu net dat Piratenland opgezet. Dit is toch geen muziek_!!
Ja díe wil ik horen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:57 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Nee, die nummers van Marco Borsato en Rihanna die net gedraaid werden zijn erg slecht, daar heb je gelijk in. Veel te mainstream.
En Django Wagner is ook een beetje te commercieel geworden.quote:
Dit moet wel een act zijn...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef Hyundai het volgende:
Heb nu maar even een playlist van Rihanna op YouTube aan geslingerd.
Rude Boy
Want?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dit moet wel een act zijn...
Waarom heb jij een tattoo op je lichaam?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:06 schreef EMCioran het volgende:
Dezen topic doet me denken aan de tijd dat ik Zanger Petro ontmoette!!1
[ afbeelding ]
Ja, want zanger Petro is die andere mongoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Waarom heb jij een tattoo op je lichaam?
Kloptquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:13 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Ja, want zanger Petro is die andere mongool
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Want?
Jij vind Piratenland leuk (_!! )
Ik vind Top40-muziek, pop, hiphop, dance leuk.![]()
Dat jou mening dan nergens op slaat laat ik hier even buiten![]()
Ik vind de Silverlady leuk, jij vindt top-40 bagger leuk.quote:Ik snap echt niet hoelang jullie deze hele act van Silverlady-aanbidden gaan volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |