* Crazy-M veegt huppel opquote:
Je SouthPark poppetje lijkt er ook al opquote:
Een hyvende herman? Waar kan je die kopen?quote:
pakt de slingers afquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je SouthPark poppetje lijkt er ook al op![]()
Vooral die uberblije uitstraling
Ja, had ik begrepen. Maar Tong is ook een Hermanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lijk blijkbaar op Herman van Idols
Mijn slingers, afblijvenquote:
Wa het maar zo'n feest. Nee, ik was bij de Mediamarkt en zag een iPad. Blijf er mee spelen. En ja hoor. Ik typ nu op een touchscreen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een hyvende herman? Waar kan je die kopen?
*proestquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kim v/feenstra is dus niet getrouwd afgelopen woensdag![]()
Ze zijn vergeten om de handtekening in het drukke schema in te plannen en zonder krabbel geen huwelijk
Omg, hoe dom is dat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn vergeten om de handtekening in het drukke schema in te plannen en zonder krabbel geen huwelijk
niet slaanquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een dag zeg. Kreeg ik zomaar plotsklaps om half 12 te horen dat het m'n laatste werkdag was en ik maandag niet meer terug hoef te komen. Ok, het is maar vakantiewerk, maar toch...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
omg, ook lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een dag zeg. Kreeg ik zomaar plotsklaps om half 12 te horen dat het m'n laatste werkdag was en ik maandag niet meer terug hoef te komen. Ok, het is maar vakantiewerk, maar toch...
Ja sorry hoor, maar zag er zomaar iemand vandoor gaan met mijn slingers.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
jammer, wat deed je voor werk?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
pffft, zal het onthoudequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zag er zomaar iemand vandoor gaan met mijn slingers.
Wie wilde er in hemelsnaam mee trouwen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
ls ze niet praat: ik zou d'r theoretisch geven. Niet dat een vrouw mij snel aantrekkelijk vindtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie wilde er in hemelsnaam mee trouwen?
Dat eerste. Ik zou te weinig productie draaien. Ik heb er echter mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat is kut
Niet tevreden of financiele crisis?
Kan ik het nog goedmaken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie wilde er in hemelsnaam mee trouwen?
Picsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
ls ze niet praat: ik zou d'r theoretisch geven. Niet dat een vrouw mij snel aantrekkelijk vindt
Daar staat heel wat anders dan wat jij zegt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)etrouwd__.html?p=8,2
tjah, ik ga natuurlijk niks verklapen met betrekking tot goedmakenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik zou te weinig productie draaien. Ik heb er echter mijn twijfels bij.
En geband worden voor het posten van viessssssss plaatjes zeker.quote:
idd, dat ze gepland later de handtekening zettenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar staat heel wat anders dan wat jij zegt.
Ik irriteer me altijd aan dat stemmetje van Kim, moet op een of andere manier altijd aan Katrien Duck denken danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een man die op een kleuter lijkt
Ze stonden bij elkaar en het waren net 2 kleine kinderen
Daar staat ook iets heel anders dan ze op boulevard zeidenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar staat heel wat anders dan wat jij zegt.
een mens gelooft altijd wat ze willen gelovenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat ook iets heel anders dan ze op boulevard zeiden![]()
Dat maakt het minder leuk, ik wil liever boulevard geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |