It's a gift.quote:
Heb je de clip afgekeken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[HOMO] 2837 Hou op! Ik krijg een stijve!
Mooi:
I concur.quote:
Ja nu welquote:
quote:
Ja. Best. Maar ook wel mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis ook wel erg Joshua Radin achtig naast Garneau.
Ik ga Jónsi zien (de zanger van Sigur Ros)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Best. Maar ook wel mooi. Alleen soms wil ik ook wel eens wat meer oomph.
.
nee die eer heb ik aan zijn moeder gelaten. Zijn telefoon is leeg dus helaas geen actueel nieuwsquote:
je leest niet goed.. geeft niks da's hier een common problem.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de kans is dan wel groter he
Dus nu ga je hem veroordelen en bitchy sms-en over 248x sex.... maar je hebt hem zelf ook gehad terwijl je dat al wist? Toen vond je 't blijkbaar niet ergNu wel? Beetje krom
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vond "Hou op! Ik krijg een stijve!" eigenlijk wel een hele goede TT. Kunnen we die niet altijd blijven gebruiken, en alleen het nummer aanpassen?
Die met die "tokkie" familie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef creno het volgende:
[..]
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).
Die wat stevige jongen, Michael, uit popstars net die is toch gewoon lid van ons cluppie ? Of is m'n gaydar kapot ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die met die "tokkie" familie?
Volgens mij ook!
Ik kijk HGTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
die ja.
En die gast die met veel lucht zong en bij spartacus de musical speelde, zit dus bij de vereniging waar ik ook ooit bij heb gespeeld.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef creno het volgende:
[..]
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).
Die wat stevige jongen, Michael, uit popstars net die is toch gewoon lid van ons cluppie ? Of is m'n gaydar kapot ?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef creno het volgende:mijn bazin vroeg gewoon of ik op 7 augustus kon werken....
Ik was eigenwijs en ging op de fiets boodschappen doen.quote:
Samsung N150-11 (150 plus).quote:
Wat is er 7 augustus dan waardoor het zo vreemd is dat ze dat vraagt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef creno het volgende:mijn bazin vroeg gewoon of ik op 7 augustus kon werken....
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Dit was de standaard installatie. Ik wilde wel eens zien wat de gratis versie van Office deed, die moest ik eerst installerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:38 schreef Xiance het volgende:
eigenwijs zijn is goed.
fietsen niet.
je netbook is een goeie keus, een van mijn freelance collega's heeft er ook een.
windows 7 loopt ansich prima op 1GB, maar je moet het wel even snoeien
Canal Pride.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er 7 augustus dan waardoor het zo vreemd is dat ze dat vraagt?
Och gut... ja... tja... vervelend?quote:
windows 7 starter is een verminkte windows 7 home premiumquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Dit was de standaard installatie. Ik wilde wel eens zien wat de gratis versie van Office deed, die moest ik eerst installerenNet als Microsoft Works op de Toshiba (en geen van beide hebben het ene dingetje dat ik zo ontzettend keihandig vind in Word 2007 dus kut, moet ik toch office kopen
).
't Is wel Windows 7 Starter, ik weet niet hoeveel je daar uit kunt slopen.
Ik heb Ubuntu (Wubi) en Windows 7 naast elkaar geïnstalleerd, dat werkt prima. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dingen direct bewerken op het netwerk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zou heel graag linux willen gebruiken, maar voor zover ik weet, kun je dan niet bestanden op het netwerk direct bewerken. En dan heeft het voor mij geen zin, aangezien ik vrijwel alles centraal opsla.
Ubuntu Netbook Remix was echt super op mijn Acer, maar ja, het werkt niet als je aan je boek wil werken en dan eerst alle bestanden (en aangezien ik met yWriter werk, zijn dat er veel) naar je HDD kopieren, een alinea tikken en dan alles weer terugzetten...
De optie in Word die ik zo goed vind, is twee documenten naast elkaar open en tegelijk laten scrollen. Geniaal als je een bestand met aanwijzingen open hebt en die wijzigingen eventueel wel of niet wil overnemen in het origineel (redactieaanwijzingen van proeflezers, bijvoorbeeld).
een document bewerken op \\SRV\Wonderer\book\hoofdstuk1.docx zonder m op te hoeven slaan op de lokale computerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb Ubuntu (Wubi) en Windows 7 naast elkaar geïnstalleerd, dat werkt prima. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met dingen direct bewerken op het netwerk.
Acer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
D'r komen trouwens een aantal tablets uit de komende maanden, als je nog geinteresseerd bent. Oa. Acer.
Ja, Samba heb ik destijds geprobeerd, maar dat ging niet. Hij wilde bestanden niet openen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:54 schreef Xiance het volgende:
euh.. wonderer?
ik sla ook alles centraal op..
Samba is the key
en bovendien, als je al een linux server draaid, kun je middels NFS je externe shares aankoppelen alsof het folders zijn
zo heb ik op alle computers hier in huis mijn home directory via NFS gekoppeld, daardoor heb ik dus altijd hetzelfde bureaublad enz. enz. enz.
het zelfde idee als Windows Roaming Profiles
Ik ben echt heel blij met mijn Acer Aspire One 110quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Acer.
En tablets, ik weet het niet. Ik mis dan toch een toetsenbord, en het scherm is niet geschikt om op te tekenen. En als ereader zijn ze ook niet fijn.
Ik heb nu ook 6 weken niks.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat moet ik nu straks een maand lang doen in plaats van zwemmen?
Hardlopen? Fietsen? Gewoon thuis spieroefeningen doen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Zegt een meisje van vroeger ineens: Jee, wat ben je afgevallen. Nog steeds een mooie man, maar wta ben je afgevallen. Dat weet je he? Jeeeeetje!
MENS IK BEN 4KG AANGEKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1. Les krijgen van je ex --> Weird
2. Ex van je ex-collega en vriendin (HOERRRRRRRRR... lang verhaal) tegenkomen en dus het hele verhaal weer horen
3. Meisje van vroeger tegengekomen
Ze was zatquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu ook 6 weken niks.
Gaan we wel samen sporten
Met al die woenselwestwuppiekids!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oeh.
Baantjes zwemmen in het Ir. Ottenbad. Dat zie ik nou ook niet echt zitten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze was zatEn het feit dat ze echt nog liep te kwijlen op me maakte wel wat goed. En dat ze bekende me toen al leuk te vinden
Fat chance darling, I;'m gay! Maar ik ben gvd niet afgevallen! Ik heb lang haar nu ja, dan kan m'n gezicht misschien smaller lijken
quote:
Ja, maar dat ben ik altijd al geweest. ben juist de laatste jaren dikker geworden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bent wel mager, toch? Ik bedoel, ik ben redelijk slank, maar jij bent nog erger.
Minder mager is niet hetzelfde als dikker.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik altijd al geweest. ben juist de laatste jaren dikker geworden.
Welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Minder mager is niet hetzelfde als dikker.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik ben dikKER geworden, niet DIK. Dat is wat anders!
Iemand van 150kg kan ook dunner worden als ie 10kg afvalt. Is ie nog steeds niet dun. Wel dunNER
Noem je me nou een uiterste?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Great.Expectations het volgende:
Aankomen en afvallen zijn misschien betere woorden dan dikker en dunner worden, in dat soort uiterste gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
1.83mquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:44 schreef Xiance het volgende:
je bent iets dikker dan ik
maar most likely ook iets korter
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou een uiterste?!
Ik ben geen biafra hoor![]()
Huuuhuuhuuu....Ja, foto's nemen vanuit een vertekenende hoek kan ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Da's gewoon vissen naar meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, foto's nemen vanuit een vertekenende hoek kan ik ook.
Doe dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, foto's nemen vanuit een vertekenende hoek kan ik ook.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon vissen naar meer![]()
Je zoekt de DN maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Great.Expectations op 24-07-2010 00:34:20 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:17 schreef GenusButeo het volgende:
Deceit is waarschijnlijk afgeknapt op mijn woest aantrekkelijke foto die hij via PM heeft kunnen bezichtigen.
97? En je bent hoe lang?quote:
Niet pimpen. Maar iemand zei me dat ik zo afgevallen was. Kreng, ik ben juist aangekomen! Ik weeg voor het eerst boven de 60 en dan gaan ze zeggen "jeeeetje wat ben jij afgevallen!"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een beter voorbeeld van een vertekend perspectief.Heb je nog een paar voorbeeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Of wacht, dit is natuurlijk een betere reactie:quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon vissen naar meer![]()
Je zoekt de DN maar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zoeken? Die ken ik al.
Als ik zou vissen, dan zou ik vragen naar een wachtwoord.
Ben jij ooit zwaarder geweest dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet pimpen. Maar iemand zei me dat ik zo afgevallen was. Kreng, ik ben juist aangekomen! Ik weeg voor het eerst boven de 60 en dan gaan ze zeggen "jeeeetje wat ben jij afgevallen!"
Neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb jij een DN account dan?
Zodra ik de eerste operatie gehad heb, maak ik een account aanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb jij een DN account dan?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er 7 augustus dan waardoor het zo vreemd is dat ze dat vraagt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eigenlijk ben ik de ideale vent.
Je hoort niet bij de kliek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:14 schreef Dosadi het volgende:
waarom gaat iedereen ineens naar eindhoven...
why wasn't I invited?
Als het clubje nou voor open deuren was, dan misschien wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh vandaar dat ik geen uitnodiging kreeg.
Ja oke, als je daarvoor vrij gevraagd hebt al dan is het vreemd dat ze je vraagt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:10 schreef creno het volgende:
[..]
1: Het is dan canal pride.
2: Ik had al aangegeven dat ik op zich wel een keer in de vakantie op zaterdag kan werken, maar niet op 7 augustus. En dit had ze genoteerd in haar agenda.
3. Een dag hiervoor heb ik nog verteld dat we een hotel hebben geboekt dat weekend.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het clubje nou voor open deuren was, dan misschien wel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke, als je daarvoor vrij gevraagd hebt al dan is het vreemd dat ze je vraagt.
Maar je kunt er toch niet vanuit gaan dat zij je maar niet roostert omdat het de canal pride is?
Je eerste post insinueerde dat een beetjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef creno het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat heb ik ook nooit gezegd, dat werd door een ander gedaan. Al vond ik het wel grappig en klopte het een beetje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je eerste post insinueerde dat een beetje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
als jullie deze foto's zien vinden jullie toch ook dat ik moet winnen he?![]()
http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
ik sta onder de naam grootvorst
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De poorten zijn voor jou ook gesloten. Ideale mannen motten we nie!
Whatever gave you that idea?quote:
Je doet 2x mee, mag dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
als jullie deze foto's zien vinden jullie toch ook dat ik moet winnen he?![]()
http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
ik sta onder de naam grootvorst
En de rest heeft gewoon amper geluisterd. Koninklijke setting? De rosé in beeld?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de rest heeft gewoon amper geluisterd. Koninklijke setting? De rosé in beeld?
Staan gewoon gay.nl profielfoto's op
Nou meer een: Look at me being pretty! Ik luister niet naar de aanwijzingen, of de regels, nee ik pak gewoon mijn mooiste foto!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan ben je toch redelijk dom lijkt mij. Alsof ze dezelfde foto's uploaden naar iedere gay profielsite die er is, en denken dat dit gewoon weer een nieuwe is.
Met een zachte g?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef Vlarp het volgende:
Voorbij Tilburg alweer.
Er zit een jongen naast me die "an sich" zei net
De rosé fabrikant zal toch rosé in beeld willen hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meer een: Look at me being pretty! Ik luister niet naar de aanwijzingen, of de regels, nee ik pak gewoon mijn mooiste foto!
Maar goed, als outtv ben je dan ook dom dat je ze mee laat doen. Maar als je alles wat niet koninklijk is er af zou moten halen bleven er 3 foto's over of zo
Nou er staat wel bij: In koninklijke setting, bij voorkeur met de rosé in beeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De rosé fabrikant zal toch rosé in beeld willen hebben, denk ik.
Nu al? Ben je dan niet veel te vroeg?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef Vlarp het volgende:
Voorbij Tilburg alweer.
Er zit een jongen naast me die "an sich" zei net
Is-ie zelf ook schattig?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Hij heeft het nu over "schattige 16 jarige, kale jongetjes"!
Is het Steve die naast je zit te kwebbelen over schattige 16 jarigen.quote:
Maar Erik komt jullie toch om half 1 van het station halen?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is-ie zelf ook schattig?Foto? Neem hem mee? Stuur hem door naar Fok!
Meng je in het gesprek!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is het Steve die naast je zit te kwebbelen over schattige 16 jarigen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Erik komt jullie toch om half 1 van het station halen?
Je gaat NIET liggen vozen VOOR de orgie!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat NIET liggen vozen VOOR de orgie!
Hij wil natuurlijk naakt zwemmen in een meer, samen met allemaal athletisch gebouwde Zweden met blond haar en blauwe ogen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is wel schattig ja, maar hij zit alleen en te bellen. En hij gaat op vakantie naar Zweden
Roep de vorige TT maar vastquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk naakt zwemmen in een meer, samen met allemaal athletisch gebouwde Zweden met blond haar en blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:50 schreef Great.Expectations het volgende:
Nu hangt TMM een beetje scheef op zijn troon, als een ladderzatte koning die de helft van de fles al in zijn eentje heeft leeggezopen, en nu begint aan de andere helft. Ik weet niet of Rosé d'Anjou dat graag als beeld wil gebruiken.
Of dat je tegen de rug aan kijkt van allemaal blote mannelijke onderdanen die een leeg glas heffen naar de koning toe, die de glazen vult met rosé. Dat was misschien ook een leuke foto geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb geen druppel rosé gedronken, dat lust ik namenlijk niet, de andere helft van die fles zit in dat glas
ik had ook een vollefles kunnen nemen voor de foto, dat was idd beter geweest
het was erg heet die dag, en dan nog in dat pak...
Maar Ang3l raad eens wie er mee mag naar die hotels als ik dat win?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of dat je tegen de rug aan kijkt van allemaal blote mannelijke onderdanen die een leeg glas heffen naar de koning toe, die de glazen vult met rosé. Dat was misschien ook een leuke foto geweest.
Wouter?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb geen druppel rosé gedronken, dat lust ik namenlijk niet, de andere helft van die fles zit in dat glas
ik had ook een vollefles kunnen nemen voor de foto, dat was idd beter geweest
het was erg heet die dag, en dan nog in dat pak...
Maar Ang3l raad eens wie er mee mag naar die hotels als ik dat win?
Ja we kunnen t nu zien!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef Vlarp het volgende:
We zijn volgens mij echt heel dichtbij het huis G_E!
quote:
O. Leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee, met Teun natuurlijk, mijn prinsje
ze weten waar jou huis woontquote:
quote:
Ja heul dicht bij de mijne!quote:
Omdat je geld nodig hebt om te Leven. Hup bsolliciteren met Lily!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Dosadi het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel van streek nu. Geen baan, weer een afwijzing, en eigenlijk helemaal niks om naar uit te kijken. Ik weet niet wat ik moet gaan doen, wanneer ik het kan doen, en ik vraag me nu al af waarom ik het zou doen.
quote:
Is er toch juist een behoefte aan leraren?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Dosadi het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel van streek nu. Geen baan, weer een afwijzing, en eigenlijk helemaal niks om naar uit te kijken. Ik weet niet wat ik moet gaan doen, wanneer ik het kan doen, en ik vraag me nu al af waarom ik het zou doen.
Is dit se-ri-eus jouw soort humor?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Dosadi het volgende:
Waxxerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Er zijn wel meer Fok!ers die weten waar ik woon. Of hier binnen zijn geweest.
Waarschijnlijk dat mensen door minuut tot minuut te leven ook vaak in dit soort situaties komen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leef in het moment, van minuut tot minuut, dat helpt bij mij altijd
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat mensen door minuut tot minuut te leven ook vaak in dit soort situaties komen.
Daar wel eens aan gedacht?
Zit je ons nou te dissen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
dit vind ik grappig ja.
beter dan met je H matties door eindhoven struinen om vervolgens te melden dat je door eindhoven struint
ieder zn ding
Gewoon zo'n BBQ setje met spek, hamburger en worst er in.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Wat voor vlees heb je genomen, Ang3l? Worst?
Dat was ook niet bedoelt als humorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
dit vind ik grappig ja.
beter dan met je H matties door eindhoven struinen om vervolgens te melden dat je door eindhoven struint
ieder zn ding
Aan de andere kant heb je ook mensen die alleen maar plannen en sparen en nooit iets uitgeven en niet echt leven. Da's dan weer een ander uiterste.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
of van die 2012 gelovigen die gestopt zijn met sparen enz. omdat in 2012 de wereld vergaat
en dan in 2013 tot de ontdekking komen dat je niks meer hebt...
(en ja.. ze zijn er)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk dat mensen door minuut tot minuut te leven ook vaak in dit soort situaties komen.
Daar wel eens aan gedacht?
Ik zat het filmpje te dissenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Is er toch juist een behoefte aan leraren?
Het was meer een commentaar op TMM dan op jouw situatie.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:12 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ja overduidelijk dat ik van minuut tot minuut leef... daarom heb ik mijn opleiding afgerond, en heb ik een veilige buffer gecreeërd voor gevallen zoals deze.
Hij heeft het toch niet over jou?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:12 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ja overduidelijk dat ik van minuut tot minuut leef... daarom heb ik mijn opleiding afgerond, en heb ik een veilige buffer gecreeërd voor gevallen zoals deze.
Gelukkig. Want ik maak je af!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ook mensen die alleen maar plannen en sparen en nooit iets uitgeven en niet echt leven. Da's dan weer een ander uiterste.
Het was een grapje want ik ben een pacifist.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat het filmpje te dissenIk bedoel, niets mis met een goede parodie, maar dit was gewoon slecht en puberaal
Daar zie ik echt de humor niet in. Van die geenstijl studententroep is dat.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een grapje want ik ben een pacifist.
Oh, dat is echt geen fijne eigenschapquote:
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik had jullie dus in de stad tegen het lijf kunnen lopen toen ik kleertjes aan het kopen was?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dat is echt geen fijne eigenschap.
Wees creatief! Koop leerlingen om, zodat ze hun huidige docent naar een burn-out toe pesten, zodat jij zijn of haar plaats kan innemen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Niet in mijn vakgebied, en niet in de regio Noord Brabant, en afreizen naar Gelderland voor een baan is geen realistische optie, vooral niet als dat gaat om 0.6 FTE...
En dat melden jullie dan niet even? Tsssk. Ik was bijna, bijna, via de Kleine Berg toegelopen naar huis.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wees creatief! Koop leerlingen om, zodat ze hun huidige docent naar een burn-out toe pesten, zodat jij zijn of haar plaats kan innemen!
Je bent een nicht dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
uhh nee.. na het lezen van wikipedia ook niet echt wat ik bedoel![]()
ik zal iemand niet slaan of schoppen ofzo.. maar ik zou dan bijv. wel dwars gaan liggen, van die "naai streken"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik had jullie dus in de stad tegen het lijf kunnen lopen toen ik kleertjes aan het kopen was?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was meer een commentaar op TMM dan op jouw situatie.
getver wat een ramp!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroek, het is maar goed dat je dit jaar niet naar de loveparade bent
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Ja maar het probleem is dat we dan opeens de AOW-leeftijd en zo verschuivenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is er toch juist een behoefte aan leraren?
Het is ook steeds geaccepteerder dat mensen hun haar verven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat we dan opeens de AOW-leeftijd en zo verschuiven
Er wordt al een tijd geroepen dat er een vergrijzingsgolf aan staat te komen. Er zijn meerdere provincies waar een grote groep aan het vergrijzen is (volgens mij praktisch elke provincie behalve Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland). Maar op de een of andere manier gaat dat niet zo snel als ze zouden willen...
Al die oudjes moeten gewoon wegquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook steeds geaccepteerder dat mensen hun haar verven.
Gewoon met zo'n grote vrachtwagen met grijparmquote:
nee hij is dinsdag pas jarigquote:
Ik ook niet, maar als ik lees over een homopriester word ik week van binnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken er geen. En heb er ook geen zwak voor, denk ik.
Ik dacht dat je van testosteron voornamelijk hard werd, niet weekquote:
Een tandtas? Wat is dat voor iets smerigs?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent genept, je het nichtentestosteron gekregen. Je word vrouwelijker dan je ooit was. Voor je het weet heb je een tandtas onder je oksel
Ach nou ja. Een vrouwelijke man is nog steeds meer mezelf dan een vrouwquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent genept, je het nichtentestosteron gekregen. Je word vrouwelijker dan je ooit was. Voor je het weet heb je een handtas onder je oksel
Nee en Erik ook niet lees ik net.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij doet het helemaal niet meer?
Tot dat jij kwam?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
G_E! Waren we netjes? De buurt bbq is net pas afgelopen. Was gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |