It's a gift.quote:
Heb je de clip afgekeken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[HOMO] 2837 Hou op! Ik krijg een stijve!
Mooi:
I concur.quote:
Ja nu welquote:
quote:
Ja. Best. Maar ook wel mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis ook wel erg Joshua Radin achtig naast Garneau.
Ik ga Jónsi zien (de zanger van Sigur Ros)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Best. Maar ook wel mooi. Alleen soms wil ik ook wel eens wat meer oomph.
.
nee die eer heb ik aan zijn moeder gelaten. Zijn telefoon is leeg dus helaas geen actueel nieuwsquote:
je leest niet goed.. geeft niks da's hier een common problem.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de kans is dan wel groter he
Dus nu ga je hem veroordelen en bitchy sms-en over 248x sex.... maar je hebt hem zelf ook gehad terwijl je dat al wist? Toen vond je 't blijkbaar niet ergNu wel? Beetje krom
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vond "Hou op! Ik krijg een stijve!" eigenlijk wel een hele goede TT. Kunnen we die niet altijd blijven gebruiken, en alleen het nummer aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |