abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84865702
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef joppie_saus het volgende:
Of ik haar terug wil weet ik niet. Het gekke is dat ik twee maand geleden nog gesprek met een vriend had waarin ik aangaf dat ik twijfelde of ik wel door moest gaan met haar. Die twijfel verdween toen we in de weken erop een echt ontzettend leuke tijd hadden.

We sms'en nu ook met regelmaat. Toen het net uit was stuurde ze bijna niks en als ze wat stuurde dan was het heel kort en kil. Nu smst ze (bij vlagen) weer precies zo als toen we nog iets hadden en anders stukken minder koud en kil.
Ik ga morgen op vakantie, volgende week hebben we een afspraak staan. Dan gewoon gezellig doen en het in principe nergens over hebben / nergens over beginnen en dan kijken hoe het loopt.

Ik weet trouwens niet zeker of zij verder is qua verwerking dan ikzelf, weet wel dat ze tegen vriendinnen zegt dat ze me mist. Op de vraag wat ze zou doen als ik een ander had wilde ze geeneens antwoord geven, daar wilde ze niet aan denken :o
Klinkt wel goed op zich. Vragen als 'wat zou je doen als ik een ander had' kun je wel beter vermijden, tenzij zij ineens over het onderwerp begint.

Lekker uitrusten als je op vakantie bent en op die afspraak weer de jongen zijn die ze een jaar geleden ontmoette. Misschien wordt het nog wel iets moois, maar reken er niet teveel op want dan is de teleurstelling alleen nog maar groter. Anyway, veel succes :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:13:22 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_84866165
Thanks, komt wel goed. Ik geef mezelf ook geen hoop, maar ik wil het gewoon goed afsluiten omdat ik nu het gevoel heb dat ik dat niet gedaan heb.
#26 || Luciano da Silva
pi_84866762
Ik zou het nooit doen. Grijp deze kans om te leren hoe je gelukkig kan worden als "single". Als je dat eenmaal voor elkaar hebt moet je weer wat beginnen met haar (als zij dat wilt). Sowieso, hoe langer je wacht hoe beter. Je kan dan rationeler denken.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:32:58 #79
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_84867095
Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat je te lang wacht en zij weer een ander heeft, of niet dan?
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:52:55 #80
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84867962
Als je zo snel weer bij elkaar komt na een breuk/pauze kan het in de meeste gevallen alleen maar weer misgaan. Stel je in ieder geval niet te aanhankelijk op, maar laat haar zien dat je ook zonder haar verder kan. Als ze echt weer wat met je wil beginnen dan houd ze de boot af bij anderen. Zo niet... Dan weet je hoe het ervoor staat en is de keuze een stuk makkelijker. En heeft ze haar 'problemen' al verwerkt dan?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:59:28 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_84868262
Geen idee hoe het er bij haar voor staat. Zal volgende week allemaal wel komen. Wat je zegt klopt wel over andere jongens enzo en ik ben ook niet iemand die op dit soort momenten zich aanhankelijk gaat opstellen. Ik wacht het eerst wel af.

Ik ben alleen bang dat als het niks meer word ze straks met een een of andere sjap ligt te vozen en dat gun ik haar niet :@ Maar vooral zo'n leuk meisje hem niet :@ Hoewel ik wel weet dat ik me daar dan ook niet meer mee bezig moet houden
#26 || Luciano da Silva
pi_84869892
Hoe oud ben je precies?

Ik denk op de volgende manier over dit soort dingen:
Hoe langer je wacht hoe beter, want je kan dan rationeel denken. Bovendien krijgen jullie beide de kans om is goed na te denken. Vaak is het zo dat je elkaar na zoveel maanden toch nog mist. Moet er ook nog bij zeggen dat het soms juist goed is dat het nu uit is (als je jong bent). Zodoende krijgen jullie beide de kans om andere dingen te proberen. Mocht de relatie en de liefde echt wat waard zijn geweest toen, dan kan je het weer is proberen. Ik ben op het moment zelf 20 en ik zie het niet zo zitten om zo gehaast weer opnieuw te proberen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:29:11 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_84869993
Zie PM
#26 || Luciano da Silva
pi_84879075
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze echt weer wat met je wil beginnen dan houd ze de boot af bij anderen.
Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:30:15 #85
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84879135
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.
Ligt maar net aan de reden.
pi_84879221
De reden is altijd dat er iets fout gaat. Of die fout nou bij jezelf ligt of niet, je moet er een oplossing voor bedenken.
pi_84879599
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef Paikea het volgende:
Ik hier ook maar weer voor wat morele steun :{
Op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, een week met elkaar opgetrokken en de passie spatte er vanaf. Tijdens die vakantie was ik al eerlijk geweest over het feit hoe een serieuze relatie voor mij beangstigend overkwam. Hij reageerde erg begripvol en we spraken af om het wat rustiger aan te doen, om de vakantie leuk te houden en daarna verder te kijken.
Juist dit maakte dat ik weer naar hem toe trok.
1 dag nadat we thuis waren gekomen, kwam hij langs voor een date. Ik had ondertussen zoveel onderbuikgevoelens en er lag zoveel druk bij mij (voor mijn gevoel), omdat hij toe is aan een stabiele relatie met huisje/boompje/beestje, waardoor ik weer het uitgesproken dat een serieuze relatie mij op dit moment teveel beangstigd. Ik heb erg veel gevoel voor hem, maar word benauwd van het idee alleen al. Nadat ik dit had uitgesproken hebben we nog even gepraat en geknuffeld en ging hij weg.
En daar begon de ellende voor mij :{
Ik wist geen raad met mezelf, erg onrustig, wilde hem weer zien. Ik heb dat gevoel de hele nacht gehad, waarop ik hem de volgende dag gemaild heb waarin ik hem (ondanks ik hoop dat we elkaar nog gaan zien, maar dat dat meer bij hem ligt) heb bedankt voor de vakantie en het gevoel wat hij mij heeft gegeven.
Hij stuurde een hele lieve mail terug en stelde daarin voor om tot zaterdag geen contact te hebben met elkaar, zodat hij dingen een plaatsje kan geven.
En, je raad het al, daardoor wil ik hem dus weer meer!

Ik snap dat het overkomt als 1 of ander puberverhaal (en zo voelt het ook wel :') ), maar ik ben niet snel hoteldebotel van iemand. En wij hadden gelijk zo'n klik, niet normaal!

Ik heb het er gisteren met een goede vriend over gehad, die vond het wel begrijpelijk dat ik zo reageerde, vanuit niets opeens met iemand die hoge verwachtingen heeft. Elkaar even leren kennen zat er niet bij zeg maar. Die stelde voor om te gaan daten, de verwachtingen liggen dan minder hoog, maar je leert elkaar wel goed kennen. Vond ik op zich een heel goed idee, alleen wil ik het hem niet aandoen dat (en die kans bestaat natuurlijk) ik dan na een paar dates alsnog die onderbuikgevoelens krijg en er alsnog vanaf zie.
Oftewel, al met al, ik heb verdriet om een relatie die er waarschijnlijk gewoon niet in zit.

Men, wat heerlijk om dit even op te schrijven zo :)
jij lijkt me doodvermoeiend ja..

ik zou inderdaad geen contact met die gast nemen en jezelf beschermen..
of gewoon normaal doen en zien waar het schip strand..

wat is er nou zo eng aan huisje boompje beestje? zover hoeft het helemaal niet te komen, jullie zijn pas net begonnen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:38:39 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84881304
Vrouwen... :{

Kreeg net een sms van, jawel, mijn ex. Nou, dat was de laatste persoon waar ik iets van verwachtte, gezien het feit dat ik overal ben geblokkeerd, 2 maanden geen enkele respons heb gehad van haar kant en ik heb vernomen dat mevrouw zich ondertussen alweer een maandje of wat door een nieuw neukertje laat doppen.

'Dit klinkt misschien stom, maar ik mis je...'

Wilde het eerst negeren, maar heb toch maar terug ge-sms't:

'Ik jou niet. Doei.'

Heerlijk om er geen enkel gevoel meer bij te hebben. Ga maar bij je vriend uithuilen, doos. Je bent Voltooid Verleden Tijd! Opzouten :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door goofy_goober op 05-08-2010 01:44:03 ]
pi_84885338
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij lijkt me doodvermoeiend ja..

ik zou inderdaad geen contact met die gast nemen en jezelf beschermen..
of gewoon normaal doen en zien waar het schip strand..

wat is er nou zo eng aan huisje boompje beestje? zover hoeft het helemaal niet te komen, jullie zijn pas net begonnen...
Ik ben ook doodvermoeiend :D
Maar ik ben er wel uit voor mezelf waar die kriebels vandaan kwamen. Echt tijd om elkaar te leren kennen was er niet, we waren na 1 keer zoenen meteen een stel en dat benauwde me. Sowieso ben je natuurlijk 24/7 bij elkaar en had ik het gevoel enorm geclaimd te worden.

Er is eigenlijk geen probleem, behalve dat het veeeeeeelste snel ging en hij na 2 dagen al bezig was over de toekomst. Geen normale manier om een relatie te beginnen en ik kreeg meteen een benauwd gevoel. Hij was al na 3 dagen bezig met huisje-boompje-beestje...Erg zwart-wit dus. Ik kreeg het gevoel dat er geen middenweg was, dan ja of nee. Dat werd dus nee, maar tegelijkertijd heb ik me gerealiseerd dat het niet zwart-wit is.
Nu heb ik al 3 dagen verdriet en dat heb je ook niet voor niets.
Dus ik wil eigenlijk gaan daten met hem om elkaar rustig aan beter te leren kennen, om de druk van mijn schouders te halen en om mezelf verliefd op hem te laten worden. Want we vinden elkaar erg leuk, we hebben een klik, we hebben de passie en dat lijkt me het belangrijkst.
pi_84885715
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Paikea het volgende:

[..]

Ik ben ook doodvermoeiend :D
Maar ik ben er wel uit voor mezelf waar die kriebels vandaan kwamen. Echt tijd om elkaar te leren kennen was er niet, we waren na 1 keer zoenen meteen een stel en dat benauwde me. Sowieso ben je natuurlijk 24/7 bij elkaar en had ik het gevoel enorm geclaimd te worden.

Er is eigenlijk geen probleem, behalve dat het veeeeeeelste snel ging en hij na 2 dagen al bezig was over de toekomst. Geen normale manier om een relatie te beginnen en ik kreeg meteen een benauwd gevoel. Hij was al na 3 dagen bezig met huisje-boompje-beestje...Erg zwart-wit dus. Ik kreeg het gevoel dat er geen middenweg was, dan ja of nee. Dat werd dus nee, maar tegelijkertijd heb ik me gerealiseerd dat het niet zwart-wit is.
Nu heb ik al 3 dagen verdriet en dat heb je ook niet voor niets.
Dus ik wil eigenlijk gaan daten met hem om elkaar rustig aan beter te leren kennen, om de druk van mijn schouders te halen en om mezelf verliefd op hem te laten worden. Want we vinden elkaar erg leuk, we hebben een klik, we hebben de passie en dat lijkt me het belangrijkst.
gewoon stel zijn met die gast, alleen geen ja zeggen op zijn verlovings-/huwelijksaanzoek...

ik bedoel tijd zat, je bent er toch zelf bij?

als je het echt niet meer bevalt dan kap je er defintief mee..

succes

vrouwen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 01:45:50 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84922830
Vandaag even een terugval gehad omdat ik via via hoorde dat mijn ex met een goeie vriend van me zou hebben. Even zijn Hyves gecheckt en ja hoor... Wat erger is, is dat het al speelde toen wij nog iets hadden. Ik ben woest dat ze dat voor me heeft verzwegen. Wat een kuthoer. En die vriend is nu ook een ex-vriend. Kutdag.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 01:49:44 #92
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_84922913
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:45 schreef goofy_goober het volgende:
Vandaag even een terugval gehad omdat ik via via hoorde dat mijn ex met een goeie vriend van me zou hebben. Even zijn Hyves gecheckt en ja hoor... Wat erger is, is dat het al speelde toen wij nog iets hadden. Ik ben woest dat ze dat voor me heeft verzwegen. Wat een kuthoer. En die vriend is nu ook een ex-vriend. Kutdag.
Lekkere binnenkomer, kutstreek van je ex en je maat :{

Dat kan er nog wel bij..

Straks komt je ex-maat nog bijpraten nadat ze hem hetzelfde heeft geflikt als wat ze jou heeft geflikt :{w
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:05:16 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84923204
LOL, die komt er niet meer in, en die HOER ook niet. Optiefen. Dacht ik er net een beetje overheen te zijn, krijg je dit soort shitnieuws. :(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:08:03 #94
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84923261
Ik heb de ducttape na twee weken maar doorgesneden en heb haar laten gaan, het was wel wat moeilijk voor me om die beslissing te nemen maar ze leek me angstig genoeg om het niet door te vertellen aan de politie.
Inter faeces et urinam nascimur,
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:13:05 #95
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84923375
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ik heb de ducttape na twee weken maar doorgesneden en heb haar laten gaan, het was wel wat moeilijk voor me om die beslissing te nemen maar ze leek me angstig genoeg om het niet door te vertellen aan de politie.
*proest* Nog tips? :D
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:17:52 #96
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84923489
Je moet het een beetje zn tijd geven, dan is het toch wel op zn effectiefst

vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:44:12 #97
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84923982
Morgen maar eens langs de Gamma dan. En effe de auto voltanken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:45:44 #98
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84924000
En even een oude stoel in de kelder zetten, meer heb je niet nodig.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:56:40 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84924162
Ik heb geen kelder, wel een ruime klerenkast. Voldoet dat ook? :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:59:21 #100
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84924203
Als je de wanden voorziet van wat stukken uitstekend glas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')