Ook geen relaxede situatie zo te horen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder wil wel betalen maar dat kan gewoon niet. En mijn vader weigert maar die krijgt straks de deurwaarder aan zijn deur.
Jawel, de vraag naar mijn 'soort' wordt steeds groter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Of heb je geen goed vooruitzicht qua baan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook geen relaxede situatie zo te horen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, de vraag naar mijn 'soort' wordt steeds groter.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
FOK! heeft mijn leven zó veel beter gemaakt. Zonder FOK! lag ik nu in een steegje te trippen van de LSD.
Zonder FOK! zouden mijn kleren ook gestolen zijn.quote:
misschien kreeg je dan nog keihete neuqsecs van een andere trippende hippie!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zonder FOK! zouden mijn kleren ook gestolen zijn.
Dan lag ik naakt in een steegje te trippen van de LSD.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
misschien kreeg je dan nog keihete neuqsecs van een andere trippende hippie!
Situatie bij ons thuis is ook verneukt maar je neemt 't toch altijd mee..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, niet echt.Maar ik ben onderhand niets anders gewend, dat 'scheelt'.
Ja maar. Da's niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naar econometristen is ook veel vraag. Eén van de best betaalde banen ter wereld ook.
Zonder FOK! had ik daar misschien nog best van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
misschien kreeg je dan nog keihete neuqsecs van een andere trippende hippie!
Er is ook maar één probleem. Geld. Mijn vader kan er niet mee omgaan, mijn moeder wel = scheiden = nog meer gezeik etc. etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Situatie bij ons thuis is ook verneukt maar je neemt 't toch altijd mee..
Want?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:09 schreef Desunoto het volgende:
Jullie zijn raar.
Internetkusjes voor jou.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht, ik antwoord even voor naatje
Lekker gek.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lekker gek.
Maar nee, niet jij DeLuna. Ik dacht eerder aan Stoeprandje en Hyman die zich een trippende hippie voorstelt die sekst met een op LSD trippende Stoeprand. Ik vind dat raar.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lekker gek.
Maar nee, niet jij DeLuna. Ik dacht eerder aan Stoeprandje en Hyman die zich een trippende hippie voorstelt die sekst met een op LSD trippende Stoeprand. Ik vind dat raar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef VASND het volgende:
Heeft je vriendje geen riant salaris waar je op kunt teren trouwens
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel voor 300, zeker omdat mijn vraagprijs 230 was, en dan koop ik de iphone 4.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |