Een nieuwe opleiding en je stufi pas in september kunnen aanvragen. Dus ik moet nu ales zelf betalen en waarschijnlijk red ik het niet, dus een vriend van mij heeft hulp aangeboden als ik het nodig heb.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vrienden te maken dan?
Duur, kan je beter een zwerver nemen als beste mattie, die kosten niet zoveelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze heeft mensen betaald om haar vrienden te zijn.
En je image dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Duur, kan je beter een zwerver nemen als beste mattie, die kosten niet zoveel
Goeie vriend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een nieuwe opleiding en je stufi pas in september kunnen aanvragen. Dus ik moet nu ales zelf betalen en waarschijnlijk red ik het niet, dus een vriend van mij heeft hulp aangeboden als ik het nodig heb.
[..]
Altijd even pijnlijke momenten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
Ik was dus zo vanmiddag aan het werk, liep de pa van een vriend van me langs.
Hee heimen, alles kits?
Ja hoor en met jou ook dan?
*te binnen schiet dat zijn pa (dus opa van vriend ) vandaag wordt begraven.
Nouja, vandaag wordt pa begraven
Ohjadat is ook zo, dat zei athit
, gecondoleerd dan maar.
Waaronder je vrienden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Image, pff alles heb ik tegenwoordig digitaal
Ja, maar ik hoop dat ik het niet nodig heb. Ik hou er niet zo van.quote:
Ik ben als een zwerfhond. Eén aai en ik ben je vriend.quote:
Ik weet niet hoeveel waarde ik moet hechten aan internetvrienden. .quote:
Veeel! jwtz je kan in het echt meetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel waarde ik moet hechten aan internetvrienden. .
Nee natuurlijk niet. Maar het is altijd fijn om iemand anders dan je ouders te hebben om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop dat ik het niet nodig heb. Ik hou er niet zo van.
FOK! heeft mijn leven zó veel beter gemaakt. Zonder FOK! lag ik nu in een steegje te trippen van de LSD.quote:
Ik kan toch niks aanvragen grapjas. September pas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Tegenwoordig leent iedere student, moet jij ook eens doen, luna
Zou er geen geld aan lenen iigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel waarde ik moet hechten aan internetvrienden. .
Jazeker. Wij zouden nog ijs gaan eten DeLuna. Samen met DW.quote:
Mijn moeder wil wel betalen maar dat kan gewoon niet. En mijn vader weigert maar die krijgt straks de deurwaarder aan zijn deur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het is altijd fijn om iemand anders dan je ouders te hebben om op terug te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |