Heb je weer iemand gepest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veulerst is al tijden terug, alleen post ze niet.
Mmmmm..... kipquote:
Ook die hete kip uit de frituur! Dies lekker pietje!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
ook lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
Ook met rijst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Deja-vu TT
Maar weekend, alleen nog effe anderhalf uur treinen voor ik thuis ben
Ow en ik draag een zwarte boxershort Disana
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff Pimpen met stoel en bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jij![]()
Nee... is mooi
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere niet
Nu nog gordijnen voor het schuifpui en dan is de nestdrang wel over. Wachten we maar op het volgend voorjaarquote:
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te latenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
Heb je die pootjes van die tafel nou al afgezaagd of niet?
is toch goed zo?
Ja dan moet je dat effe doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te laten
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat effe doenje mot wel lekker zitten seg maar
Da's een plant gek, komt alleen wat vaag over door de lichtvalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
wat is dit voor een ding? 'e'en of ander kunstvoorwerp ofzo?
[ link | afbeelding ]
Bij mij is het volquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.
ow.... ja ben ik niet gewend kamerplantjes enzo dus dat herken ik niet in 1 keerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's een plant gek, komt alleen wat vaag over door de lichtval
Die hier is ook van plastic hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja ben ik niet gewend kamerplantjes enzo dus dat herken ik niet in 1 keer
quote:
Sorry Piet, waar moeten ze anders heen met al dat plastic. Doe gewoon een goeie daad door een plekje in te ruimenquote:
zet gewoon een foto neer in het V&A topic met GRATIS AF TE HALEN...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.
Neuh, ik heb zojuist al aan twee buufjes (anderenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
zet gewoon een foto neer in het V&A topic met GRATIS AF HALEN...
ben je ze zo kwijt en nog iemand blij ook
ken ook ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zojuist al aan twee buufjes (anderen) gevraagd, Die zouden even nadenken (staat voor: donderstraal op met die meuk denk ik? ). Mocht ik niets meer horen dan gaat het morgen naar de stort.
Wachten die intercity's niet meer op elkaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
Waarom mis ik *altijd* m'n aansluiting in Zwolle?
Isa, als je een lekker wijf bent én tetten hebt, dan wordt je geacht mee te postenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
Dank je wel Isa, ik weet dat je meeleest
Oh jij hebt het gezellig teun.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff Pimpen met stoel en bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh! Want ze tellen het aantal treinen dat te laat rijdt en daar worden ze op afgerekend. Het is voor de NS voordeliger 100 mensen in de warmte/kou te laten staan dan een paar minuten wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wachten die intercity's niet meer op elkaar
hahahah nou dikke tetten heeft ze welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Isa, als je een lekker wijf bent én tetten hebt, dan wordt je geacht mee te posten
Ah ja, logisch welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Want ze tellen het aantal treinen dat te laat rijdt en daar worden ze op afgerekend. Het is voor de NS voordeliger 100 mensen in de warmte/kou te laten staan dan een paar minuten wachten.
Hoi Isaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah nou dikke tetten heeft ze welnee maar ze lurkt al jaren op FOK maar meeposten zelde.
Woensdag een feessiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
hahahhaa maar heel lief, door Schrutz werd ik verlieft op de foto`s van jacob Olie en zie hier een prachtig boek van hem met allemaal mooie foto`s van mijn mooi Amsterdam 1860-1905
volgende week is er geen woensdag echt mijn kalender slaat volgende week helemaal overquote:
Ja, de conducteur keek me al raar aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je dan al 15 minuten te kwijlen en geen Isa te zien
En nu?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgende week is er geen woensdag echt mijn kalender slaat volgende week helemaal over
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij benquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:en weeeeeeeeer wordt ik 39
het leven blijft mooi
Dat was bij mij volgens ook zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij ben
Jij pubert toch nog?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier niet! Ik vond mijn 34ste het kutste jaar!
Ja, maar ik keek even in me glazen bol!quote:
Zeg, je gaat de 40 toch wel halen hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
Ik moet nog zien dat ik 39 word....maar mn kutste jaar was toen ik 31 was
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg, je gaat de 40 toch wel halen hè.
Nou ja, oud worden heb je niet voor het zeggen, niet iedereen heeft het geluk om oud en 48 te worden zoals ik. Maar 40 moet je toch wel kunnen halenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd daarnet ook al bijna gemept, maar die opmerking was weer onderdeel van mijn galgenhumor
. ik was van plan om gewoon oud te worden hoor....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, oud worden heb je niet voor het zeggen, niet iedereen heeft het geluk om oud en 48 te worden zoals ik. Maar 40 moet je toch wel kunnen halen
Samen oud worden! Misschien halen we alle twee de 50 wel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd daarnet ook al bijna gemept, maar die opmerking was weer onderdeel van mijn galgenhumor
. ik was van plan om gewoon oud te worden hoor....
In een knus huisje ergens in the middle of nowherequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samen oud worden! Misschien halen we alle twee de 50 wel!
ben het al jaren en voel me erquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij ben
op mijn eigen eiland in mijn vakantie woning onder een palmboom en witte stranden enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een knus huisje ergens in the middle of nowhere
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een knus huisje ergens in the middle of nowhere
Woonwagens zijn leuk. Ik heb een jaar of drie in een stacaravan gewoond, 11 x 3 meter. Ik zou er niet om malen als ik er weer in moest wonen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!
Ik zou ook best in een stacarvan willen wonen! Mits gedoogd permanent bewoond mogelijk is!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Woonwagens zijn leuk. Ik heb een jaar of drie in een stacaravan gewoond, 11 x 3 meter. Ik zou er niet om malen als ik er weer in moest wonen.
Krijg je Bassie erbij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Standaard pipowoningDe standaard pipowoning (46 m2) is geschikt voor maximaal vijf personen.
De gezellig ingerichte woning heeft een open keuken, een bar, een zitkamer annex serre, twee slaapkamers en een badkamer met douche, toilet en wastafel. Een kleurentelevisie, koelkast, Senseo koffieapparaat, combi-magnetron en elektrische kookplaat maken uw verblijf compleet. Iedere woning heeft een ruime tuin en terras met tuinmeubilair.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Standaard pipowoningDe standaard pipowoning (46 m2) is geschikt voor maximaal vijf personen.
De gezellig ingerichte woning heeft een open keuken, een bar, een zitkamer annex serre, twee slaapkamers en een badkamer met douche, toilet en wastafel. Een kleurentelevisie, koelkast, Senseo koffieapparaat, combi-magnetron en elektrische kookplaat maken uw verblijf compleet. Iedere woning heeft een ruime tuin en terras met tuinmeubilair.
[ afbeelding ]
als jij Bassie erbij wilt hebben regel ik dat ff voor je, met of zonder rooie dopneus.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
wacht heb nog wat in de aanbieding, maar daar kan je je kont niet keren maar dat mag de pret niet drukken toch????
[ afbeelding ]
Van de WMO mogen we alleen een traploze woning!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
wacht heb nog wat in de aanbieding, maar daar kan je je kont niet keren maar dat mag de pret niet drukken toch????
[ afbeelding ]
Je schrijft je gewoon ergens anders in en je gokt het. Je valt je er geen bult aan. Een oud barrel heb je voor 15.000 euro, je verkoopt hem ook wel weer voor die prijs. Destijds betaalde ik aan stageld iets van 1.400 euro per jaar, dat valt ook alles mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook best in een stacarvan willen wonen! Mits gedoogd permanent bewoond mogelijk is!
HOEVEEL?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je schrijft je gewoon ergens anders in en je gokt het. Je valt je er geen bult aan. Een oud barrel heb je voor 15.000 euro, je verkoopt hem ook wel weer voor die prijs. Destijds betaalde ik aan stageld iets van 1.400 euro per jaar, dat valt ook alles mee.
Das nog duur! Dan moet ik een hypotheek afsluiten om een stacaravan te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van de WMO mogen we alleen een traploze woning!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
*mist deze
[ [url=http://www.ius.org/nieuws/images/bassie_adriaan.jpg]afbeelding[/url] ]
Jullie noemen dat zandpad een straat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die stond hier laatst in de straat zonder die twee acrobaten ervoor!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die stond hier laatst in de straat zonder die twee acrobaten ervoor!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*mist deze
[ [url=http://www.ius.org/nieuws/images/bassie_adriaan.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja HiDi, dat is de caravan onder de caravansik wil een bassie caravan
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die wil je toch ook niet voor je deur hebben![]()
(of zelfs in de straat)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die wil je toch ook niet voor je deur hebben![]()
(of zelfs in de straat)
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
Zo, weer thuis in m'n driekamerflatje zonder wielen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Wie loopt er met fok te kutten?
Plaatjes zijn opeens klikbaar, zelfs topicicons
Ik heb nog wel ergere boxershortsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al gedoucht en frisse kleertjes aan gedaan.
[ [url=http://store.1st-found.com/img/sas-5181/img461556316.jpg]afbeelding[/url] ]
Neuh, ik dev niet op FOK!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Remlof zit weer aan de knopjes te pielen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik er al pics van heb zijn ze meer voor KPD vrees ik
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik er al pics van heb zijn ze meer voor KPD vrees ik
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar komt ze
huh ik had goed gequot hoor![]()
oke gezelligquote:
ohhhhhhhhh mariequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef HiDiHo het volgende:Mijn god....die Andre Hazes is echt fout
Hij heeft zelfs een blikje bier van een fout merk, Grolsch![]()
Kijk mij eens intellc intille slim weze!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo effe het tien uur journaal en Nova kijken
Nee hoor, ik hou gewoon niet van campingzenders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk mij eens intellc intille slim weze!
Er is geen ruk over de formatie te vertellen. Lubbers heeft op z'n CDA's een 'informele ronde' voorgesteld, zodat 't CDA (mocht 't mis gaan) geen blaam treft en Lubbers zelf kan 't boetekleed dan ook niet aantrekken. Het wordt daarop wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo effe het tien uur journaal en Nova kijken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou gewoon niet van campingzenders.
Toevallig vorig weekend The Matrix op Veronica gezien. Er zaten godverdomme 4 (vier!) commercial breaks in.
Dat doen we dus ook nooit meer.
Het was die gozer van de Televaag die dat zei hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beatrix wil geen PVVkabinet omdat staatshoofden dan wegblijven bij de kroning van prins pils. Het is net de Prive, dat Nova.
Ja, dubieus dat zo'n pipo daar aan tafel zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
Het was die gozer van de Televaag die dat zei hè?
En die ander was van De Pers, die hoort ook al niet bij de Linkse Kerk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dubieus dat zo'n pipo daar aan tafel zit.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beatrix wil geen PVVkabinet omdat staatshoofden dan wegblijven bij de kroning van prins pils. Het is net de Prive, dat Nova.
Ze heeft wel een punt. In een beschaafd land moet je geen rechtsextremisten aan de macht hebben. Al hebben ze 17% van de stemmen, dat betekent nog altijd dat de meerderheid niets van ze moet hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het internet staat al dagen bol van deze geruchten.
Misschien moet Bea toch wat minder haar mening opdringen, het zijn tenslotte de kiezers die bepalen, en niet
mevr. v. A, dan kan je net zo goed niet gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het internet staat al dagen bol van deze geruchten.
Misschien moet Bea toch wat minder haar mening opdringen, het zijn tenslotte de kiezers die bepalen, en niet
mevr. v. A, dan kan je net zo goed niet gaan stemmen.
Er komen echt geen nieuwe verkiezingen voordat het volgende kabinet gevallen is hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
maar mijn bescheiden mening, zal er opnieuw nu verkiezingen komen dan heeft Wilders nog veel meer stemmen, en waarom, waar je op gestemd hebt, die maken er nu alweer een zooitje vvan, paars plus of zullen we maar groen kiezen nee rood vind ik een mooiere kleur enz enz vind er is weer van alles beloofd.
Liever dat dan de wie-kan-het-hardste-schreeuwen politiek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:50 schreef hondjes het volgende:
Dan gaan we dus gewoon verder met achterkamertjes politiek.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever dat dan de wie-kan-het-hardste-schreeuwen politiek.
Dat zal best, maar ik wil toch echt geen apartheidsbeleid ingevoerd zien worden in mijn Nederland.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
zag gister wel het nieuws, rutte nog iemand en wilders, en rutte maar steeds lachen en arm om wilders heen slaan.
je hoort het steeds, in de wandelgangen is wilders een hele toffe peer, gezellig en je kan er mee lachen en een goede discussie mee voeren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik wil toch echt geen apartheidsbeleid ingevoerd zien worden in mijn Nederland.
Troestenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
en ik zeg vast slaap lekker allemaal en tot morgen
Hoe groter de rechtsextremistische éénmansbeweging van Wilders wordt hoe groter die kans is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gebeurt ook niet, niet bang er van worden hoor, wordt ik ook niet zal allemaal wel los lopen.
En truste heksiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
en ik zeg vast slaap lekker allemaal en tot morgen
Bea had er anders geen enkele moeite mee gewoon in Oostenrijk op vakantie te gaan toen Haider daar gekozen was.... terwijl er toch wel Nederlanders waren die Oostenrijk toen even oversloegen, gewoon uit principe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:28 schreef Leandra het volgende:
Trouwens, als Teun 2 prima stoelen over heeft, waarvan het zonde is om ze weg te gooien en DK (en Laysa) binnenkort voor ¤ 600,= een heel huis moeten inrichten.....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:05 schreef Leandra het volgende:
Maar inmiddels is hij weer naar huis waar het nu dus oorlog is??
Nou ja, ik weet niet of ze ze zouden willen hebben, maar in het kader van het meedenken en dergelijke, dacht ik er wel even aanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, als de buurman ze niet wil (hoor ik morgen) dan mogen ze die dingen natuurlijk hebben. Maar dan wel gaarne volgende week ophalen.
Die zie je het hele weekend niet, en zo wel dan zie je hem dingen doen die zijn vriendin graag gedaan wil hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Hij mompelde wel zoiets van "Hoe ga ik dit weer rechttrekken"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zie je het hele weekend niet, en zo wel dan zie je hem dingen doen die zijn vriendin graag gedaan wil hebben
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als een buurman komt schaken, dan gooi je eerst een halve fles wijn erin (bij hem dan hè) en dan win je geheid (3-1 was de eindstand)![]()
Maar z'n vriendin was boos naar hem op zoek (is hier nog nooit geweest), vermoedde dat hij hier zat en ze riep hem. Sssst, riep hij half lam. Maar zij ook niet dom, belt z'n mobiel nummer en dat gaat natuurlijk knalhard en duidelijk hoorbaar over. Hij wist niet hoe snel hij dat ding uit moest zetten![]()
![]()
Mannen onder elkaar, gewoon gezellig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één posting dan, omdat ik deze "Dagelijkse Gedachte" wel fraai vind![]()
"In diepste zin zijn geschillen een debat tussen twee gevangenen"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je vast zit in je eigen denkpatroon, dan ben je een gevangene van jezelluf
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:34 schreef Laysa het volgende:
Das lief Teun, maar tussen ons 2 en en met wat ik nog in Amersfoort heb staan kunnen we toch best goed de boel inrichten...Wel heel lief![]()
Ah okay, ik vond het al zo vreemd dat er ogenschijnlijk zoveel nodig was op zo'n beperkt budget, maar eigenlijk is dat dus het budget voor de extra's enzoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:34 schreef Laysa het volgende:
Das lief Teun, maar tussen ons 2 en en met wat ik nog in Amersfoort heb staan kunnen we toch best goed de boel inrichten...Wel heel lief![]()
En lea jij ook
Ja, die AH huiswijn slobbert wel lekker weg, maar je blijft m ook een tijdje voelenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kut, wat is het toch vroeg en mijn hoofd bonst een beetje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:31 schreef FANN het volgende:
helpen jullie eens even mee. die loser geeft geen antwoord![]()
waarom denken vrouwen
2 plaatjes in elkaar laten overvloeien...
Ja ja ja.... heb al antwoord gegeven in het "Waarom denken vrouwen" topic...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
Cool, ga je voor de iGuard Red of de iGuard Gold??
Oh, dat zou wel helemaal gaaf zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik voor een custom made gaan. Met een flap en daarop een soort gegraveerde leertekening, gebaseerd op het werk van Niagara:
[ afbeelding ]
Een blauw oog, blonde lok en rode lippen, bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, kan jij ook niets vinden in de nieuwe AH?
Ik ook niet, kreeg wel een taartje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest, hoorde wel van m'n vriendin dat het er ijskoud is. Ze liet een fles wijn voelen die ze daar net gekocht had: alsof die zo uit de koelkast kwam.
Maar wél attent dat ze aan je verjaardag dachten! Leuke dag gehad?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
Das toch helemaal perfect Gert?? Als je dan een keer in de buurt in een park zit te wijnen, dan hoef je niet alles mee te slepen wat maar warm ligt te worden, dan kun je gewoon eens in de 2 flessen even naar de AH slenteren.
Je hebt vast wel een telefoon met cameraquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn tuin is niet fotowaardig meer. Het zwembad heb ik misschien iets te lang laten staan en dat vond het gras niet echt leuk.
Daarnaast ligt mijn fototoestel op mijn werk bedenk ik net.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn tuin is niet fotowaardig meer. Het zwembad heb ik misschien iets te lang laten staan en dat vond het gras niet echt leuk.
Daarnaast ligt mijn fototoestel op mijn werk bedenk ik net.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een telefoon met camera
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
Pietje...... ik ben in shock![]()
Zal ik m quoten omdat het kan, of je gewoon nog even een kwartier geven er iets aan te doen?
Ja, het moet idd "veranderd" zijn, want het gaat over iets wat al gebeurd is.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet 't veranderd zijn? Ik ben altijd in de war met dingen die doorlopen tot in de toekomst.
Oh ja, het is nog vroeg jaquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg![]()
'Gevolg aanval Fallujah erger dan Hiroshima'
zomg![]()
zomg![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heftig. We bring peace ... and disease.
zomg![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bin Laden heeft gewoon gelijk hè, de VS is een schurkenstaat, het zijn de grootste herrieschoppers ter wereld met Israël in hun kielzog.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Bin Laden is toch gewoon een verzinsel van het Kwaad aan de overkant en hun duivelse adjudanten aan de middellandse zee?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze maken mij niet wijs dat ze hem in al die jaren niet getraceerd hebben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #5
Vindt ie leuk
Goedemorgen!
Zou het dan eindelijk weer eens strandweer worden?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja.... heb al antwoord gegeven in het "Waarom denken vrouwen" topic...
Het is gewoon een zielige actie, voor even was het leuk geweest, maar "even" is nu al zo'n 24 uur voorbij.
Enfin, van iemand die normaal een Wilders avatar heeft verwacht ik eigenlijk ook weinig fatsoenlijks.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch mee gezien worden!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Zoiets inderdaad, maar dan wel anders. Ik heb nu niks om mijn iPhone. Heb wel een Belkin cover van leer, maar die vind ik voortaan stom. Mr Salvation Nation maakt vele coolererererere en hij heeft ingestemd met de naturadeal
.
Volgens mij heb je dezelfde telefoon als mijn moeder. Die luistert alleen naar muziek op de radio thuis.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:23 schreef Jian het volgende:
Tis allemaal de schuld van Cohengewoon alles
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
heet dat ding dat ik heb een iPhone of is dat weer iets anders?![]()
en wat is een Belkin cover![]()
ja gut ik heb mij daar nooit in verdiept en ik vind het nogal lastig dat ik dat nu wel moet doen,
maar ik wil wel effe muziek kunnen luisteren zonder storing da's nogal belangrijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:23 schreef FANN het volgende:
heet dat ding dat ik heb een iPhone of is dat weer iets anders?![]()
en wat is een Belkin cover![]()
ja gut ik heb mij daar nooit in verdiept en ik vind het nogal lastig dat ik dat nu wel moet doen,
maar ik wil wel effe muziek kunnen luisteren zonder storing da's nogal belangrijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zo te zien een Samsung Jet oid. Een iPhone is het Macmerk, zeg maar: het kleine broertje van de nieuwe iPad.
En Belkin is een merk met onder meer hoezen voor diverse gadgets. Ik heb er bijvoorbeeld ook een laptopsleeve van. Gifgroen.
Probeer het eens zonder die cover, heb je dan minder storing?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub is een knuffelpuppy vergeleken bij Cohen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is weer iets anders, dus wees blij het is een ook nog en prachtige dag
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet de auto zuigen, al weken lang, maar ik heb er zo'n enorme hekel aan![]()
Dit in het kader van non nieuws.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:23 schreef Jian het volgende:
Tis allemaal de schuld van Cohengewoon alles
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind inmiddels dat wat krasjes karakter geven.
Nope, als jij 't doet niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Zal het heel raar zijn als ik in mijn bikini de voordeur uitloop om samen met de kinderen hier op het plein te waterballetten in de diverse waterglijbanen en andere felgekleurde waterpretdingen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Zal het heel raar zijn als ik in mijn bikini de voordeur uitloop om samen met de kinderen hier op het plein te waterballetten in de diverse waterglijbanen en andere felgekleurde waterpretdingen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, rijdt ie niet lekker als ie vies is ?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij rukt het niet, maar meerijders meestal wel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, dan maken die m toch lekker schoon, zwaar overrated, schone auto's
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
Vanuit mijn slaapkamerraam:
[ afbeelding ]
In totaal staan er vier van die water en luchtkastelen.
quote:
Wat woon jij leuk!!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
The Joshua Tree, best U2-album ooit
Zelf heb ik het met deze![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hallo, ze woont niet in die kastelen hoor, 't is haar uitzicht
in de grote stad maar toch ook in een dorpquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beschermd stadsgezicht. In de jaren dertig gebouwd voor nieuwe medewerkers van Philips die vanuit het noorden deze kant op kwamen. Grote achtertuin voor de moestuin, veel slaapkamers voor de kinderen die ook mee kwamen werken en een dorps sfeertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beschermd stadsgezicht. In de jaren dertig gebouwd voor nieuwe medewerkers van Philips die vanuit het noorden deze kant op kwamen. Grote achtertuin voor de moestuin, veel slaapkamers voor de kinderen die ook mee kwamen werken en een dorps sfeertje.
euhm ik ben niet blond hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, ze woont niet in die kastelen hoor, 't is haar uitzicht
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Leuk wonen. Zijn het ook allemaal van die kleine huisjes? Zo'n wijk hebben ze hier ook.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen!
Omg, die kastelen voor je huis zien er uit alsof ze een hoop herrie produceren Cc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt klein, hoor. Ik heb vier slaapkamers (binnenkort hopelijk drie en een riante badkamer) een voor- en een heel diepe achtertuin. Er moesten toentertijd grote gezinnen wonen, immers. En nu ik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen!
Omg, die kastelen voor je huis zien er uit alsof ze een hoop herrie produceren Cc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke is dat de waterkraan voor mijn huis staat. Die deden ze vanochtend om half acht al aan. met een hoop: "heddegij da geheurd gehad?" en "Godgloeiende nakende gloeiende, spuit da hele watter over mu hinne!"
Ik hoop dat je buurtbewoners zijn ondertiteldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke is dat de waterkraan voor mijn huis staat. Die deden ze vanochtend om half acht al aan. met een hoop: "heddegij da geheurd gehad?" en "Godgloeiende nakende gloeiende, spuit da hele watter over mu hinne!"
Grootste lawaai is de muziekinstallatie met een repertoire op zijn Shalalalali's. Maar ik zit achter in mijn werkkamer en heb er weinig last van met deuren en ramen voor dicht.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zekers![]()
Na The Joshua Tree begon de oa door de commercie gevoede aftakeling
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe komt nu een 'Drents dorp' in het Brabantse Eindhoven terecht? Dat komt omdat in de jaren '20 van de 20ste eeuw de lampenfabriek van Philips hard groeit en voor zijn radio industrie meer mensen nodig heeft dan Eindhoven en omgeving op dat moment kunnen leveren. Daarom trekt Philips zo'n 600 gezinnen uit Drenthe aan. In Drenthe zelf is er grote werkloosheid en armoede onder de veenarbeiders. De turfafgraverij loopt daar ten einde. Om al die mensen onderdak te geven laat de fabriek tussen 1925 en 1930 op de toenmalige Strijpse heide een nieuwe woonwijk met 820 huizen bouwen. Dat de nieuwe arbeiders bijna allen protestant zijn (of zelfs onkerkelijk), is voor de zelf ook protestantse Anton Philips geen probleem. Wel echter voor de conservatieve katholieke geestelijkheid, voor wie de fabriek een 'doorn in het vleesch' is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het beyond muziek; meer KUNST met hoofdletters.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
In de jaren twintig gebouwd:
[..]
[ afbeelding ]
Een aantal jaar terug (vlak voor ik hier kwam wonen) hebben ze alles in de oude stijl teruggebracht, dus het lijkt ook echt als twee druppels water op deze oude foto. Behalve de tuinhekken ...
quote:
quote:Incomplete CDA-fractie overlegt over PVV
Bron? Daar wordt op Radio 1 niets over gezegd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan twee dingen betekenen (dat incompleet), in ieder geval is de uitkomst voor het CDA duidelijk en is het een overleg voor de vorm?
1. Ze gaan natuurlijk praten met Wilders
2. Ze gaan absoluut niet praten met Wilders
Ik gok op 1
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:08 schreef Jian het volgende:
Sweet memories, ik zie mijn vader nog "air-guitarend" door de Kamer springen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan twee dingen betekenen (dat incompleet), in ieder geval is de uitkomst voor het CDA duidelijk en is het een overleg voor de vorm?
1. Ze gaan natuurlijk praten met Wilders
2. Ze gaan absoluut niet praten met Wilders
Ik gok op 1
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron? Daar wordt op Radio 1 niets over gezegd.
Alleen dat De Jager er in z'n "vrijetijdskleding" bij zit
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie jij een andere mogelijkheid voor een coalitie ? ik niet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leeft ie nog? De mijne had dat plezier meer bij psalmen en gezangen, nog steeds trouwens
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vet over links?
Zal wel een compromis worden, het CDA wil vast z'n vingers niet compleet branden aan de PVV en het wordt CDA-VVD met gedoogsteun van de PVV?
Dat moeten we echt niet willen, een minderheidskabinet in een land als Nederlandquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vet over links?
Zal wel een compromis worden, het CDA wil vast z'n vingers niet compleet branden aan de PVV en het wordt CDA-VVD met gedoogsteun van de PVV?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn vader stierf vrij jong, mijn stiefvader is een goeie vent, ......maare, hij speelt orgel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moeten we echt niet willen, een minderheidskabinet in een land als Nederland
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |