Heb je weer iemand gepest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veulerst is al tijden terug, alleen post ze niet.
Mmmmm..... kipquote:
Ook die hete kip uit de frituur! Dies lekker pietje!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
ook lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
Ook met rijst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Deja-vu TT
Maar weekend, alleen nog effe anderhalf uur treinen voor ik thuis ben
Ow en ik draag een zwarte boxershort Disana
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff Pimpen met stoel en bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jij![]()
Nee... is mooi
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere niet
Nu nog gordijnen voor het schuifpui en dan is de nestdrang wel over. Wachten we maar op het volgend voorjaarquote:
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te latenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
Heb je die pootjes van die tafel nou al afgezaagd of niet?
is toch goed zo?
Ja dan moet je dat effe doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te laten
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat effe doenje mot wel lekker zitten seg maar
Da's een plant gek, komt alleen wat vaag over door de lichtvalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
wat is dit voor een ding? 'e'en of ander kunstvoorwerp ofzo?
[ link | afbeelding ]
Bij mij is het volquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.
ow.... ja ben ik niet gewend kamerplantjes enzo dus dat herken ik niet in 1 keerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's een plant gek, komt alleen wat vaag over door de lichtval
Die hier is ook van plastic hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja ben ik niet gewend kamerplantjes enzo dus dat herken ik niet in 1 keer
quote:
Sorry Piet, waar moeten ze anders heen met al dat plastic. Doe gewoon een goeie daad door een plekje in te ruimenquote:
zet gewoon een foto neer in het V&A topic met GRATIS AF TE HALEN...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.
Neuh, ik heb zojuist al aan twee buufjes (anderenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
zet gewoon een foto neer in het V&A topic met GRATIS AF HALEN...
ben je ze zo kwijt en nog iemand blij ook
ken ook ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zojuist al aan twee buufjes (anderen) gevraagd, Die zouden even nadenken (staat voor: donderstraal op met die meuk denk ik? ). Mocht ik niets meer horen dan gaat het morgen naar de stort.
Wachten die intercity's niet meer op elkaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
Waarom mis ik *altijd* m'n aansluiting in Zwolle?
Isa, als je een lekker wijf bent én tetten hebt, dan wordt je geacht mee te postenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
Dank je wel Isa, ik weet dat je meeleest
Oh jij hebt het gezellig teun.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff Pimpen met stoel en bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh! Want ze tellen het aantal treinen dat te laat rijdt en daar worden ze op afgerekend. Het is voor de NS voordeliger 100 mensen in de warmte/kou te laten staan dan een paar minuten wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wachten die intercity's niet meer op elkaar
hahahah nou dikke tetten heeft ze welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Isa, als je een lekker wijf bent én tetten hebt, dan wordt je geacht mee te posten
Ah ja, logisch welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Want ze tellen het aantal treinen dat te laat rijdt en daar worden ze op afgerekend. Het is voor de NS voordeliger 100 mensen in de warmte/kou te laten staan dan een paar minuten wachten.
Hoi Isaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah nou dikke tetten heeft ze welnee maar ze lurkt al jaren op FOK maar meeposten zelde.
Woensdag een feessiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
hahahhaa maar heel lief, door Schrutz werd ik verlieft op de foto`s van jacob Olie en zie hier een prachtig boek van hem met allemaal mooie foto`s van mijn mooi Amsterdam 1860-1905
volgende week is er geen woensdag echt mijn kalender slaat volgende week helemaal overquote:
Ja, de conducteur keek me al raar aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je dan al 15 minuten te kwijlen en geen Isa te zien
En nu?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgende week is er geen woensdag echt mijn kalender slaat volgende week helemaal over
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij benquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:en weeeeeeeeer wordt ik 39
het leven blijft mooi
Dat was bij mij volgens ook zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij ben
Jij pubert toch nog?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier niet! Ik vond mijn 34ste het kutste jaar!
Ja, maar ik keek even in me glazen bol!quote:
Zeg, je gaat de 40 toch wel halen hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
Ik moet nog zien dat ik 39 word....maar mn kutste jaar was toen ik 31 was
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg, je gaat de 40 toch wel halen hè.
Nou ja, oud worden heb je niet voor het zeggen, niet iedereen heeft het geluk om oud en 48 te worden zoals ik. Maar 40 moet je toch wel kunnen halenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd daarnet ook al bijna gemept, maar die opmerking was weer onderdeel van mijn galgenhumor
. ik was van plan om gewoon oud te worden hoor....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, oud worden heb je niet voor het zeggen, niet iedereen heeft het geluk om oud en 48 te worden zoals ik. Maar 40 moet je toch wel kunnen halen
Samen oud worden! Misschien halen we alle twee de 50 wel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd daarnet ook al bijna gemept, maar die opmerking was weer onderdeel van mijn galgenhumor
. ik was van plan om gewoon oud te worden hoor....
In een knus huisje ergens in the middle of nowherequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samen oud worden! Misschien halen we alle twee de 50 wel!
ben het al jaren en voel me erquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
39 was het kutste jaar van mijn leven, ben blij dat ik er voorbij ben
op mijn eigen eiland in mijn vakantie woning onder een palmboom en witte stranden enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een knus huisje ergens in the middle of nowhere
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een knus huisje ergens in the middle of nowhere
Woonwagens zijn leuk. Ik heb een jaar of drie in een stacaravan gewoond, 11 x 3 meter. Ik zou er niet om malen als ik er weer in moest wonen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een woonwagen met nep marmer en nep gouden kroonluchters!
Ik zou ook best in een stacarvan willen wonen! Mits gedoogd permanent bewoond mogelijk is!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Woonwagens zijn leuk. Ik heb een jaar of drie in een stacaravan gewoond, 11 x 3 meter. Ik zou er niet om malen als ik er weer in moest wonen.
Krijg je Bassie erbij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Standaard pipowoningDe standaard pipowoning (46 m2) is geschikt voor maximaal vijf personen.
De gezellig ingerichte woning heeft een open keuken, een bar, een zitkamer annex serre, twee slaapkamers en een badkamer met douche, toilet en wastafel. Een kleurentelevisie, koelkast, Senseo koffieapparaat, combi-magnetron en elektrische kookplaat maken uw verblijf compleet. Iedere woning heeft een ruime tuin en terras met tuinmeubilair.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Standaard pipowoningDe standaard pipowoning (46 m2) is geschikt voor maximaal vijf personen.
De gezellig ingerichte woning heeft een open keuken, een bar, een zitkamer annex serre, twee slaapkamers en een badkamer met douche, toilet en wastafel. Een kleurentelevisie, koelkast, Senseo koffieapparaat, combi-magnetron en elektrische kookplaat maken uw verblijf compleet. Iedere woning heeft een ruime tuin en terras met tuinmeubilair.
[ afbeelding ]
als jij Bassie erbij wilt hebben regel ik dat ff voor je, met of zonder rooie dopneus.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
wacht heb nog wat in de aanbieding, maar daar kan je je kont niet keren maar dat mag de pret niet drukken toch????
[ afbeelding ]
Van de WMO mogen we alleen een traploze woning!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
wacht heb nog wat in de aanbieding, maar daar kan je je kont niet keren maar dat mag de pret niet drukken toch????
[ afbeelding ]
Je schrijft je gewoon ergens anders in en je gokt het. Je valt je er geen bult aan. Een oud barrel heb je voor 15.000 euro, je verkoopt hem ook wel weer voor die prijs. Destijds betaalde ik aan stageld iets van 1.400 euro per jaar, dat valt ook alles mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook best in een stacarvan willen wonen! Mits gedoogd permanent bewoond mogelijk is!
HOEVEEL?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je schrijft je gewoon ergens anders in en je gokt het. Je valt je er geen bult aan. Een oud barrel heb je voor 15.000 euro, je verkoopt hem ook wel weer voor die prijs. Destijds betaalde ik aan stageld iets van 1.400 euro per jaar, dat valt ook alles mee.
Das nog duur! Dan moet ik een hypotheek afsluiten om een stacaravan te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van de WMO mogen we alleen een traploze woning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |