Hoge heruhquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef TNA het volgende:
FRANSE VOETBALLERS WORDEN HIERVOOR IN DE CEL GEGOOID EN MAANVIS KAN ONGESTOORD ZIJN GANG GAAN KLASSEJUSTITIE VAN DE BOVENSTE PLANK CORRUPTIE.
Exact. Jeg her datte sukka pikka!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef TNA het volgende:
FRANSE VOETBALLERS WORDEN HIERVOOR IN DE CEL GEGOOID EN MAANVIS KAN ONGESTOORD ZIJN GANG GAAN KLASSEJUSTITIE VAN DE BOVENSTE PLANK CORRUPTIE.
Alleen jammer van de vergroeiing van haar rechter been en voet.quote:
Ik ga mijn best doen maar kan niks belovenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:04 schreef Maanvis het volgende:
Jawel jongens, er is weer een week voorbij.
[ afbeelding ]
06-08-2010: Voe heeft wederom geen tieten.
PS: Kan iemand het updaten volgende week overnemen? Ik heb dan vakantie dus denk niet dat het gaat lukken.
Toch bedankt alvastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar kan niks beloven
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar kan niks beloven
Geen idee!quote:
Laura dekker is bijna 18quote:
efebo's!quote:
jij weet duidelijk niet de definitie van een pedosexueelquote:
Bespeur ik daar enige bollingen ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:30 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
27-08-2010: Voe is nog steeds niet gezegend met een mooi stel genotsheuvels. Wel met een leuk pakje dat haar heel goed staat.
Of lieg ik nou?
En de afknapperrrr van de week!
[ afbeelding ]
Groetjens aan meneer de komisaris, meneer de politiemanquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:26 schreef Rivalo het volgende:
Hallon ik ben van politie.
Dit topic mag niet.
Groentjes
En had je een natte droom?quote:Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef Vanky het volgende:
Je zou toch spontaan beginnen dromen met de gedachte 'Wat als ik hier als enige jongen tussen stond?'
Blijkbaar heeft Voe alleen maar knappe vriendinnen!![]()
[ afbeelding ]
Scandinaviequote:Op zondag 5 september 2010 13:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is Voe eigenlijk en in welk land woont ze? Zweden neem ik aan aangezien ze alleen knappe vriendinnen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 13:24:58 ]
Sexy kontjequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef Maanvis het volgende:
Bonusplaatje: De kont van Voe.
[ afbeelding ]
Ik ook! Misschien daar een wekelijkse subprogressierapportage van makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:26 schreef Chowi het volgende:
Ik vind haar kontje maar middelmatig, hoor.
kom hier dan w8 maar kryg je welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:38 schreef Michhas het volgende:
Wtf zit iedereen nou te geile op zo'm 15-jarige snol
Who the hell is dat wijf
Kom dan JONGUH, ik maak je KAPOT!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom hier dan w8 maar kryg je wel
Ik help Penisbaard, jij gaat dood kk a zemmelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom dan JONGUH, ik maak je KAPOT!
GRRRRRR
KOM DAN JONGUUUUH, ik eet jullie OP! Bam!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Ik help Penisbaard, jij gaat dood kk a zemmel
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Ik help Penisbaard, jij gaat dood kk a zemmel
Klaar met fappen?quote:
Wat een hek, gekje!quote:
Klein kontje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef Maanvis het volgende:
Hier zijn we weer
Vandaag geen bonusplaatjes, want die zijn niet zo interessant deze week.
[ afbeelding ]
12-11-2010: Nein mann, ich hab nog kein tetten
Ben je boos, pluk een roosquote:
?quote:
Jaloeziequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:37 schreef RickoKun het volgende:
KK Hekel aan haar gvd!!!!! "OH ZIE MIJ, IK HOEF ALLEEN MAAR OP EEN FOTO TE STAAN EN TE LACHEN EN IK KRIJG MIJN AANDACHT WEL"
Net zoals van die modellenDie altijd maar zeiken over hoe moeilijk hun baan wel niet is terwijl ze alleen een beetje dom hoeven te poseren
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef Maanvis het volgende:
Jawelll! Ook al had ik vorige week weinig tijd, deze week heb ik weer tijd voor een progressierapportage!
[ afbeelding ]
26-11-2010: In tegenstelling tot de vrouw rechts van Voe, heeft Voe nog steeds geen tieten.
quote:
De doden worden ook ieder jaar herdacht op 4 mei, ik zie niet in waarom ik nie tmijn eigen herdenking zou mogen doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef zovty het volgende:
Ga je nou iedere week je eigen kansloze en doodgeboren topic omhoogkicken?
oh je weet niet hoe de kruisjes in je myat werken? sorry, ik ging er niet vanuit dat mensen zo dom waren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef zovty het volgende:
Omdat het irritant is als jij iedere keer weer met je dode topic aan komt zetten.
Hoe dan ook, je zeikt om niks en ik neem je niet serieus, wat je zegt heeft geen invloed op wat ik doe, dus waarom reageer je hier nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef zovty het volgende:
Hij staat dan gewoon in de ONZ lijst dus dat lost niks op.
dat je op moet tyfen lulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef zovty het volgende:
Wat een rare post; je reageert op me, dus ik heb invloed op je.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Ze breekt wel lekker de week zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Goud nieuws! Voe is terug!
hier in d'r blote reet bij het water:
[ afbeelding ]
Meer: http://www.voeblogg.no/
Vanaf vrijdag weer updates. Maar ik zie het somber in, ze heeft nog steeds geen tieten ,zo lijkt het.
Nee, was wel aan de gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef ElmoFan het volgende:
Er is toch al eens een kaart gestuurd?
Maanvis, waar blijven je updates?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Goud nieuws! Voe is terug!
hier in d'r blote reet bij het water:
[ afbeelding ]
Meer: http://www.voeblogg.no/
Vanaf vrijdag weer updates. Maar ik zie het somber in, ze heeft nog steeds geen tieten ,zo lijkt het.
Op zich een geldige rede om geen updates te doen.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef weerstandje het volgende:
T blijft natuurlijk 13 in een dozijn
Hier heeft ze wel een kontquote:
Dat moet iemand dan eens uit gaan zoeken. Ik ben wel een vrijwilliger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het lijkt me onderhand wel duidelijk dat ze altijd plat blijft, gezien de rest van d'r lichaam dat toch al zo ongeveer volgroeid is. Misschien als ze zwanger wordt dat er iets van tieten ontstaan.
Nou ga dan. Gewoon doen alsof je van een of ander kutblad in Nederland bent en een fotoreportage met d'r wil doen. En dan verkrachten ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:51 schreef Huftertje het volgende:
[..]
Dat moet iemand dan eens uit gaan zoeken. Ik ben wel een vrijwilliger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |