quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste Voetbalmoeders en OR-voorzitters
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinische psychologie. Heb ook over de politiek gedacht, maar ben daar niet idealistisch genoeg voor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
altijd goed. Ik zou ooit ook nog moeten, maar heb voorlopig nog geen zin/tijd om dat te gaan doen.
Heel slim. Ik zou beginnen en toen raakte ik zwanger van Twan. Toen maar stop gezet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nu, voor je het weet ben je gesettled en heb je kinderen en komt het er niet meer van
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel slim. Ik zou beginnen en toen raakte ik zwanger van Twan. Toen maar stop gezet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nu, voor je het weet ben je gesettled en heb je kinderen en komt het er niet meer van
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt het in ieder geval tot meest geliefde moeder in de AKQ SC gebracht![]()
(die hier zeer regelmatig post)
We accepteren zelfs wel eens OUD commentaren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige moeder
die hier regelmatig post
Mijn juridisch geschoolde collega's moeten zelfs 30 uur per jaar aan cursussen e.d. volgen. Ik volg af en toe cursussen ivm nieuwe systemen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd wel werkgevers die je een schop onder je kont geven om aan de slag met opleidingen te gaan, dus tijd genoeg nog. Ik doe per jaar nog steeds zo'n 1 à 2 opleidingen/cursussen met verplicht examen.
Ga binnenkort weer aan de slag met Information Security Management en zo werk ik de IT modules af,,,
quote:
Dat ben ik inderdaad, maar Andy ging slapen... ik niet. Ik ben ook nog film aan het kijken...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier de Tukker was.
Heb ik 't verkeerd gelezen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd wel werkgevers die je een schop onder je kont geven om aan de slag met opleidingen te gaan, dus tijd genoeg nog. Ik doe per jaar nog steeds zo'n 1 à 2 opleidingen/cursussen met verplicht examen.
Ga binnenkort weer aan de slag met Information Security Management en zo werk ik de IT modules af,,,
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier de Tukker was.
Heb ik 't verkeerd gelezen?
Veel plezier... ik heb er ook nog een paar op de dvd-recorder staan. Wordt na de vakantie. Bij welke aflevering ben je??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog een paar afleveringen private practice kijken en dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ballen gehakt en tosti's liggen binnen handbereik?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ha die C4,ik kan de wacht zo aan je overdragen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ben de AKQ (SC) awards aan het toekennen, lastig...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen warm fruit, verder geen bijzonderheden
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat zojuist aan de telefoon en ik had het over Utrecht. De persoon aan de andere kant van de lijn zei: "Dat moet je tegen een meisje zeggen --> Hoe kom ik in Utrecht?"
Nog fouter dan fout
quote:
Jij wordt in ieder geval nog genomineerd...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ned Flanders? Ik ben toch geen buurman?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ned Flanders? Ik ben toch geen buurman?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij wordt in ieder geval nog genomineerd...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hersteld...
Vind het maar lastig met al die wazige categorieën en vele users (die ik deels niet ken)...
quote:
En Diaan zou ik willen nomineren als gezelligste moeke én bepster van de AKQ SC...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:23 schreef Soempie het volgende:
Wat allemaal trouwens niet betekent dat ik andere users niet aardig vind, grappig, knap of lief.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou jou bij de knappe dames nomineren en bij de toffe vrouwen, maargoed ik ga niet stemmen.![]()
Ik herken het gevoel!!quote:
En Romika en LB bij de lieve dames. En Etcie bij de toffe vrouwen. En TM bij de grappigste. En Jojo bij de aardigste. En Nem bij de meest waardevolle. MM bij de meeste muziekkennis. Enzovoorts.
Maar ik ken alleen mensen uit de SC, dus dan is het niet echt eerlijk he.
En ik krijg een beetje de kriebels ervan.
Dat moet je bij sommige mensen er inderdaad wel expliciet bij vermeldenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:23 schreef Soempie het volgende:
Wat allemaal trouwens niet betekent dat ik andere users niet aardig vind, grappig, knap of lief.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat moet je bij sommige mensen er inderdaad wel expliciet bij vermelden.
Oh? Daar sta je denk ik alleen inquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik vind jou de meest waardevolle aanwinst.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
WTF.![]()
Ik snapte er heel even helemaal niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |