Hij is het waard. En vergeleken met een telefoon tegenwoordig valt het nog wel mee.quote:
300 euro vind ik wel duur...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij is het waard. En vergeleken met een telefoon tegenwoordig valt het nog wel mee.
Ook gelijk even spammen: er kan nu besteld worden voor de 2de batch
Wat dacht je dat dit is? Deze is een stukje kleiner dan een minilaptop en kan even veel. (en heeft game knoppen op de koop toe) 8 uur batterij tijd met 100% CPU load (6 uur met 100% CPU load en wifi aan) kan een gemiddelde mini-laptop niet tegen op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef FopNegert het volgende:
ooit al eens aan een mini laptop gedacht?
Hoezo dat je ze niet kan kopen? Ik heb er 1 gekocht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef fransbreda het volgende:
Wel jammer dat je ze niet kan kopen.
Lijkt me handig....
Nou vanaf oktober pas weer leverbaar net gelezen en dan moet je natuurlijk nu al bestellen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo dat je ze niet kan kopen? Ik heb er 1 gekocht.
Voordeel:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:24 schreef Beach het volgende:
Wat is het voordeel bovenop mijn PSP?
Okay winkel zal er idd niet komen. Er zal ooit wel een tijd komen dat je ze niet hoeft te bestellen, waarschijnlijk ergens rond de kerst.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:24 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nou vanaf oktober pas weer leverbaar net gelezen en dan moet je natuurlijk nu al bestellen.
Ik wil gewoon naar een winkel toe gaan en met dat ding naar huis gaan.
Kan dat niet, stikken ze er maar in, net als de iPhone 4
Dan kom ik wel weer eens terug kijken tegen die tijd.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay winkel zal er idd niet komen. Er zal ooit wel een tijd komen dat je ze niet hoeft te bestellen, waarschijnlijk ergens rond de kerst.
quote:
Heeft het dan 3G?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voordeel:
Sneller, volledig OS & minimaal games menu (beide te gebruiken zonder te restarten oid), toetsenbord, Open Software (lees: dingen als chrome, firefox, open office, audacious etc etc draaien erop), USB, SD slots, touchscreen. +/- 10 uur batterij tijd
Nadeel:
(nog) geen commerciele spellen je zult het dus moeten doen met http://apps.open-pandora.org/cgi-bin/viewarea.pl?Games (en dat is na 1,5 maand) & http://dl.openhandhelds.org/cgi-bin/pandora.cgi?0,0,0,0,1
Nee maar wel de mogelijkheid om een dongle te gebruiken of the thetheren via USB of Bluetooth aan je telefoonquote:
neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee maar wel de mogelijkheid om een dongle te gebruiken of the thetheren via USB of Bluetooth aan je telefoon
Heeft een PSP 3G?
Alleen via voip hij heeft een ingebouwde microfoon, en ondersteunt headsets. Maar hij heeft geen plek voor een simkaart. En het is geen telefoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Kan je er mee bellen?
Okay dat dacht ik al maar wist ik niet zeker.quote:
Dan klopt je TT niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen via voip hij heeft een ingebouwde microfoon, en ondersteunt headsets. Maar hij heeft geen plek voor een simkaart. En het is geen telefoon.
Dan denk je dat telefoons toch even weg, de meeste tablets hebben ook geen telefoon functiesquote:
Ik, de rest is bijzaak.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan denk je dat telefoons toch even weg, de meeste tablets hebben ook geen telefoon functiesEn wie gebruikt er tegenwoordig nog een telefoon om mee te bellen
![]()
ja voor mij ook daarom heb ik geen smartphonequote:
Dan heb je de game knoppen nog niet gevoeld, zelden zo'n fijn in de hand liggend apparaat gehad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de afdeling 'Design' daar stomdronken moet zijn geweest om dit te ontwikkelen.
Of 70 jaar in coma hebben gelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Het gaat ook niet om Designquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de afdeling 'Design' daar stomdronken moet zijn geweest om dit te ontwikkelen.
Of 70 jaar in coma hebben gelegen.
Als producent wil je toch je product verkopen? Kijkend naar bijvoorbeeld Apple zien we dat de consument heel veel waarde hecht aan uiterlijk toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om DesignHet is volgens mij een beetje de IBM M onder de spelletjesapparaten... Tiefuslelijk maar hele goede kwaliteit.
Niet de consument die dit wil hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als producent wil je toch je product verkopen? Kijkend naar bijvoorbeeld Apple zien we dat de consument heel veel waarde hecht aan uiterlijk toch?
Ze hebben heel gericht gekeken naar hun publiek, sterker nog er was al een community en ze hebben alle features en ideën met hun publiek besproken. Ik heb nog nooit een opener 'bedrijf' gezien. De 4! mensen die dit ding gemaakt hebben zijn enthausiastelingen die weten waar ze vandaan komen (amiga etc) en wat hun publiek wil, kwaliteit. (ikzelf heb letterlijk iets voorgesteld voor in de update van de OS en binnen 5 dagen zat het in de nieuwste update, als ik kon coden had ik het erzelf in kunnen zetten)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als producent wil je toch je product verkopen? Kijkend naar bijvoorbeeld Apple zien we dat de consument heel veel waarde hecht aan uiterlijk toch?
Waar woonde jij ook alweer bosbeetle?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hebben heel gericht gekeken naar hun publiek, sterker nog er was al een community en ze hebben alle features en ideën met hun publiek besproken. Ik heb nog nooit een opener 'bedrijf' gezien. De 4! mensen die dit ding gemaakt hebben zijn enthausiastelingen die weten waar ze vandaan komen (amiga etc) en wat hun publiek wil, kwaliteit. (ikzelf heb letterlijk iets voorgesteld voor in de update van de OS en binnen 5 dagen zat het in de nieuwste update, als ik kon coden had ik het erzelf in kunnen zetten)
Trouwens vooralsnog kunnen ze de vraag niet bijhoudendus blijkbaar zijn er zat mensen die hier wel op zaten te wachten
Zwollequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer bosbeetle?
Oeh want ik wil hem stiekem nog wel een keer in het echt zien en mijn vriendin woont in de buurt van meppelquote:
Doe maar een PM je mag hem best proberenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oeh want ik wil hem stiekem nog wel een keer in het echt zien en mijn vriendin woont in de buurt van meppel![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Doe maar een PM je mag hem best proberen
Snap ik; als ze maar dat ding met zijn vieren maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hebben heel gericht gekeken naar hun publiek, sterker nog er was al een community en ze hebben alle features en ideën met hun publiek besproken. Ik heb nog nooit een opener 'bedrijf' gezien. De 4! mensen die dit ding gemaakt hebben zijn enthausiastelingen die weten waar ze vandaan komen (amiga etc) en wat hun publiek wil, kwaliteit. (ikzelf heb letterlijk iets voorgesteld voor in de update van de OS en binnen 5 dagen zat het in de nieuwste update, als ik kon coden had ik het erzelf in kunnen zetten)
Trouwens vooralsnog kunnen ze de vraag niet bijhoudendus blijkbaar zijn er zat mensen die hier wel op zaten te wachten
Er zijn er nu 4000 verkocht en ongeveer 1000 gemaakt de volgende 4000 kunnen besteld worden. Het maken gebeurt met 8 man in engeland bij 1 van de echte makers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Snap ik; als ze maar dat ding met zijn vieren maken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
geen tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |