Kamperen doe ik sowieso graag. Vooral in die grote parken lijkt me dat ook veel leuker dan een dagtripje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:01 schreef ETA het volgende:
[..]
in die natuurparken moet je eigenlijk gewoon gaan kamperen, maakt het net ietsjes specialer.
quote:
Hoe kun je het een feit noemen terwijl je er nog nooit bent geweest. MIjn ervaring is juist dat je heel weinig van die stereotiepe Amerikanen merkt tijdens een vakantie. En al helemaal niet als je naar Californië gaat, de meest Europese staat van Amerika en als uitvalsbasis voor de Rockies wellicht de meest interessante i.c.m. San Fransisco en Las Vegasquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dat geloof ik best hoorMaar het feit is dat er heeeel veel van die stereotype Amerikanen rondlopen.
Dat komt omdat jij nooit verder dan Brabant komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:57 schreef Giester het volgende:
- Veenland
- Graanland
- Waterland
- Hoogland
- Laagland
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
Hahahahaha, grapjas!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:35 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nooit verder dan Brabant komt
Ja dus! Dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:37 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahahahaha, grapjas!
Ik heb toch Google Earth![]()
Ja daar heb ik weleens de spreekwoordelijk ei uit de duif van horen vliegen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ja dus! Dat heb ik ook![]()
Er bestaat wel meer dan plaatsen opzoeken op google.. Wist je dat al?
Ik draag Massachusetts voor als meest Europese staat van Amerika. En dan niet alleen vanwege het politieke, maar ook architectuur en cultuur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je het een feit noemen terwijl je er nog nooit bent geweest. MIjn ervaring is juist dat je heel weinig van die stereotiepe Amerikanen merkt tijdens een vakantie. En al helemaal niet als je naar Californië gaat, de meest Europese staat van Amerika en als uitvalsbasis voor de Rockies wellicht de meest interessante i.c.m. San Fransisco en Las Vegas
Nogmaals, je hoeft niet ergens heen te gaan om zoiets te kunnen zeggen. Ik hoef toch ook niet naar Iran om te zeggen dat daar veel religieuze gekken rondlopen, hmm? Ik vind het een beetje vervelend dat ik blijkbaar geen mening mag hebben over Amerika. Feit is dat Amerika een land van extremen is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je het een feit noemen terwijl je er nog nooit bent geweest. MIjn ervaring is juist dat je heel weinig van die stereotiepe Amerikanen merkt tijdens een vakantie. En al helemaal niet als je naar Californië gaat, de meest Europese staat van Amerika en als uitvalsbasis voor de Rockies wellicht de meest interessante i.c.m. San Fransisco en Las Vegas
Volgens mij was Maine ook best 'Europees', toch? Ik wil er vooral heen vanwege die prachtige kust - en omdat Stephen King bijna al zijn verhalen laat afspelen in Maine. Dan moet het toch speciaal zijn!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik draag Massachusetts voor als meest Europese staat van Amerika. En dan niet alleen vanwege het politieke, maar ook architectuur en cultuur.
Ik dacht al dat je Stephen King fan was toen je over Maine begon! Dat is ook ongeveer het enige waar Nederlanders het van kennen. Ik zou enkele jaren geleden naar die staat gaan voor een half jaar voor een uitwisseling, maar die is helaas niet doorgegaan. Maar ik heb me via King en in de voorbereiding op die uitwisseling wel flink verdiept in de staat. Inderdaad heel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was Maine ook best 'Europees', toch? Ik wil er vooral heen vanwege die prachtige kust - en omdat Stephen King bijna al zijn verhalen laat afspelen in Maine. Dan moet het toch speciaal zijn!
Je mag best een mening hebben over Amerika als land zijnde, en het is ook prima als je daarom niet naar dat land op vakantie wilt. Echter, meedere mensen zeggen hier al dat jouw beeld niet echt helemaal correct is. Je kunt geen objectief beeld krijgen van een land door alleen de media te volgen. Dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nogmaals, je hoeft niet ergens heen te gaan om zoiets te kunnen zeggen. Ik hoef toch ook niet naar Iran om te zeggen dat daar veel religieuze gekken rondlopen, hmm? Ik vind het een beetje vervelend dat ik blijkbaar geen mening mag hebben over Amerika. Feit is dat Amerika een land van extremen is.
Op zich is er niks mis mee als we af en toe een interesant gebied even wat verder bespreken. We hebben al twee heel verschillende landen zo gehad, er zullen er vast nog meer bijkomen. Zo lang 1 gebied niet domineert zie ik er geen probleem in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef flipsen het volgende:
Dwalen we niet een beetje af van het onderwerp?
In Limburg lijkt de sfeer anders toch een stuk gemoedelijker dan in de Randstad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:34 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat ik me daar niet prettig zou voelen. Het is een beetje hetzelfde als dat ik nu naar Limburg zou gaan. Wie is een gestoorde Wildersstemmer, wie niet?
Jemig. Dat lijkt me best kut. Als je gewoon geen dromen meer hebt. Geen plaatsen meer die je graag wilt zien. Gewoon klaar bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb bijna alle interesante landen al gehad en heb nog een jaar of 50 te gaan op deze planeet
Geen dromen hebben als je veel gereisd hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jemig. Dat lijkt me best kut. Als je gewoon geen dromen meer hebt. Geen plaatsen meer die je graag wilt zien. Gewoon klaar bent.
Wat dan? Ga je dan zelfmoord plegen? Of word je dan een verbitterde oude zak die alleen nog maar kan klagen en zeuren over dat vroeger alles mooier en beter was?
Af en toe een beetjequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef flipsen het volgende:
Dwalen we niet een beetje af van het onderwerp?
Ja erg speciaal mooie pineaple trees hebben ze daarquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was Maine ook best 'Europees', toch? Ik wil er vooral heen vanwege die prachtige kust - en omdat Stephen King bijna al zijn verhalen laat afspelen in Maine. Dan moet het toch speciaal zijn!
huh?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja erg speciaal mooie pineaple trees hebben ze daar
Dat je er eens geweest bent wil natuurlijk niet zeggen dat je er klaar mee bent en alles hebt gezien. Als je denkt van wel: triest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb bijna alle interesante landen al gehad en heb nog een jaar of 50 te gaan op deze planeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |