OEHWquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kut , dood topic!
Bummer...
Ps tipje , Senes laat morgen dr paal een paar dagen onbeheerd thuis en je weet waar haar huis woont!
Korte broek? Ja!quote:
quote:
ik ben een botquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte vent?
Jij denkt nooit aan sex joh!
quote:
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trouwen?
Oh , ik moet ook plantjesfotos doen, hij heeft nu al 4 stengels
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker he met dit weer.
Nok, hoe gaat ie?
En met niet roken?
Ben je aan t werk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een plantje krijgt als het goed is maar 1 stengel, dus inspector gadget is stiekem vier plantjes die erg stevig knuffelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poeh hey... maaaarrrr... niet veel kans gehad ook. Ik ging naar mijn werk en keerde gelijk om toen ik daar eenmaal was. Niets stond op zijn plek. Ik kon in mijn kamer niets uitpakken, dus ik heb gezorgd dat de kluis en de inhoud van de kluis veilig waren en ben weer naar huis gegaan.
Kon ik mooi nog net mee naar het zh voor de bronchoscopie. Was maar goed ook. Rotonderzoek. Zijn bijna al die scopieeen
niemand weet wat er ondergronds gebeurtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staan die hier nou gewoon te neuken waar ik bij zit of zouden ze dan doen als ik er niet ben?????
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niemand weet wat er ondergronds gebeurt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |