quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
*in de ban is van supernatural - serie waar ze met een '67 Impala rondrijden
Van Kristin's twitter. Ik wil nog steeds haar baan.....;)quote:Ian Somerhalder just admitted on camera that yes, he does have a girlfriend: Me. I did not hate it.
What can I say? I'm a fanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]*in de ban is van supernatural - serie waar ze met een '67 Impala rondrijden
Kristin Dos Santos, verslaggeefster van E! Online en E! Television. Ze is een beetje de vrouwelijke tegenhanger van Michael Ausiello; veel interviews en contact met TV sterren. Dit is haar Twitter: @KristinDSantosquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dan is die Elena dom , wie gaat er nou voor Stephan.
Damon is veel leuker, een vampier met geen smaak
Nee , ik ben zelf nogal fanatiek dat ik Damon toch echt leuk vind qua vampier en karakter dan uit die show.quote:
De serie wordt beter... de eerste aflevering is een beetje.... tja....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister de 1e aflevering gezien.....![]()
Heb er nog wat binnen gehaald, denk dat ik er nog wel een paar wil zien....
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De serie wordt beter... de eerste aflevering is een beetje.... tja....
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik ben zelf nogal fanatiek dat ik Damon toch echt leuk vind qua vampier en karakter dan uit die show.
Even doorbijtenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Koningin het volgende:
Maar ik geef het even nog de voordeel van de twijfel.
SPOILER: Nog meer Seizoen 2 spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Who cares about NL?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef Chickaloka het volgende:
Ik kan echt niet wachten! Maar komt het in Nederland niet pas in November uit? (heb ik gehoord hoor, ik weet het niet zeker).
Helemaal mee eens! NET5 maakt er een zooitje van. Zag van de week toevallig dat Supernatural nu ineens weer op vrijdagavond wordt uitgezondenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Who cares about NL?Nutteloze uitzendtijd, reclames tussendoor....ze promoten het downloaden iedere keer weer
Het wordt steeds beter, met iedere aflevering, vooral de laatste 2 afleveringen zijn goed!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:09 schreef Koningin het volgende:
Ik ben al gekomen tot en met aflevering 10. Tis geen schokkend, geweldige serie, maar verslavend genoeg om de rest van seizoen 1 te willen zien.
Vind ik niet. Het is nog steeds wel een redelijke serie, maar heb wel betere gezien. Twijfel dan ook of ik seizoen 2 weer ga volgen, helemaal nu True Blood weer op stoom is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:59 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Het wordt steeds beter, met iedere aflevering, vooral de laatste 2 afleveringen zijn goed!
Ik zei ook niet dat er geen betere series zijn, die zijn er zeker! Maar ik kan me voorstellen dat als je de eerste afleveringen gezien hebt het allemaal wat 'mwah' is... ik vond echter dat het einde van het seizoen wel wat sterker neergezet werd. But hey, that's just me!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is nog steeds wel een redelijke serie, maar heb wel betere gezien. Twijfel dan ook of ik seizoen 2 weer ga volgen, helemaal nu True Blood weer op stoom is.
Ik vind het zeker niet de beste serie die er ooit gemaakt is, maar het is wel een van de series waar ik dit najaar het meest naar uitkijk - ik hou wel van het hoge tempo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is nog steeds wel een redelijke serie, maar heb wel betere gezien. Twijfel dan ook of ik seizoen 2 weer ga volgen, helemaal nu True Blood weer op stoom is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet de beste serie die er ooit gemaakt is, maar het is wel een van de series waar ik dit najaar het meest naar uitkijk - ik hou wel van het hoge tempo.
Bovendien begint The Vampire Diaries weer op 9 september en is de laatste aflevering van seizoen 3 van True Blood op 11 september; ze sluiten mooi op elkaar aan
Oh echt? Zo goed had ik me er nog niet in verdiept. Dan wordt het inderdaad maar VD!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet de beste serie die er ooit gemaakt is, maar het is wel een van de series waar ik dit najaar het meest naar uitkijk - ik hou wel van het hoge tempo.
Bovendien begint The Vampire Diaries weer op 9 september en is de laatste aflevering van seizoen 3 van True Blood op 11 september; ze sluiten mooi op elkaar aan
Aha! Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Koningin, dat komt nog. Kathrine liet ze haar bloed drinken zonder dat ze het wisten. Toen werden ze tijdens een vampierenjacht neergeschoten toen ze een vampier wilden bevrijden. Emily zorgde ervoor dat de broers bij haar kwamen, ze stierveb dus met het bloed van kathrine in zich. Stephan zoog z'n vader leeg en werd vampier en nam daarna een soort kadootje mee voor Damon, die eigenlijk niet wilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, die is eigenlijk ook best wel lekker om naar te kijken.quote:
Stiekem best welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ook, die is eigenlijk ook best wel lekker om naar te kijken.
quote:The hard work will pay off. This episode will be great - When you all see episode 204..you'll know what I mean!
4:11 AM Aug 17th via Twitter for BlackBerry®
Getting my butt kicked today on set...my energy is depleted. Wowza...
1:52 AM Aug 17th via Twitter for BlackBerry®
Ze promoten het nieuwe seizoen als 'The year of the Kat', dus Katherine is er denk ik wel het hele seizoen bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:38 schreef Koningin het volgende:
Van mij mag ze eigenlijk wel na 2 of 3 afleveringen weer gaan....dat gaat denk ik saai worden.
Of ze hebben natuurlijk iets geweldigs bedacht......!!
Ik ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh in dat geval ben ik ook benieuwd naar de oom van Tyler!
Jeremy Gilbert, de broer/neef van Elena.quote:
Oja, die vampier wil worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ze promoten het nieuwe seizoen als 'The year of the Kat', dus Katherine is er denk ik wel het hele seizoen bijBen benieuwd.
[..]
Ik ook![]()
[..]
Jeremy Gilbert, de broer/neef van Elena.
Volgens mij is hem dit, van de 1e aflevering seizoen 2. Beetje foute foto, maar goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh in dat geval ben ik ook benieuwd naar de oom van Tyler!
Yup, dat is 'm! Mason Lockwood gespeeld door Taylor Kinney (linkt naar IMDB).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij is hem dit, van de 1e aflevering seizoen 2. Beetje foute foto, maar goed.
Als 't goed is krijg ik de DVD één dezer dagen binnen; ga ik ook nog snel een keertje S01 kijken voordat S02 begintquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb s1 weer helemaal gezien.
Damon is eigenlijk best vies bezig. Eerst katrine, dan isobel en dan achter Elena aangaan. Hij heeft een zwak voor de Pierson-lijn.
quote:After a confusing conversation with Elena about the night’s events, Damon is the first to realize that Katherine (also played by Nina Dobrev) has returned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met deze synopsis van 2x02:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappen jullie ws wel wat ik denk![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
SPOILERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met deze synopsis van 2x02:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappen jullie ws wel wat ik denk
SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en die promofoto op dat bed
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:26 schreef dutch-treat het volgende:Oeh ja dat zou ook wel een goede zijn.SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
SPOILERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met deze synopsis van 2x02:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappen jullie ws wel wat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een dikke week wachten!![]()
Nieuw castlid:
Maiara Walsh, who played Gaby's and Carlos' bratty, over-sexed niece Ana on last season's Desperate Housewives, is headed to Mystic Falls to cause more even trouble. In Vampire Diaries Oct. 7 episode, the 22-year-old actress will appear as Sarah, a high schooler who likes to party. Woo-hoo! Crack open the coffins and pour me some blood!
Vampire Diaries executive producer Kevin Williamson tells me, ''Sarah is a girl who sets her eyes on Jeremy and encourages him to party it up at the Lockwood house." (And by Lockwood house, we're now talking Werewolf Central.)
Aflevering 2:![]()
![]()
Damn!!! Morgen!!! JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk![]()
![]()
![]()
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ik heb mooi alle spoilers vermeden en ik laat me morgen gewoon verrassen![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik ga denk ik eerst ff de season finale is kijken voordat ik de nieuwe kijk. Weet al niet meer wat er nou allemaal gebeurd is![]()
![]()
Ik heb hem ook binnen, moet even wachten totdat mijn zoontje gaat slapen......
Heeft al iemand de ondertiteling??![]()
Oh!!!! vanavond als beide dochters het me gunnen!!!![]()
Jill's random thoughts tijdens S02x01 (wel spoilerig):
Ian Somerhalder![]()
Hij maakt die rol van Damon echt.
Oeh ga ik toch gelijk krijgen met Caroline?![]()
Trouwens goed gedaan met Elena/ Katherine, verwachtte dat het me erg ging storen qua zelfde actrice enzo. Maar a. Nina doet het erg goed en b. qua opzet in de serie zit het goed in elkaar![]()
Damn die Mason doet het duidelijk beter op bewegend beeld dan op die foto's![]()
Ey Stefan grew a pair
And there's blood for everyone
ey The Fray
Oh oh ik voel waar dit heen gaat met Caroline....
Wederom Ian Somerhalder![]()
![]()
Paul Wesley kan wel een hamburgertje gebruiken![]()
Aaaawww Damon(Damn that boy can act!)
Nog even kudos voor de muziek deze aflevering! Even googlen wie dit nummer van OneRepublic zingt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude die had ik niet verwacht!!!
Pfff gelukkig...daar had ik ff niet aan gedacht.![]()
Ha! Zie je wel!
Game on!![]()
Waar kan ik een stream vandaan halen zonder al die advertentieshit?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Sjongejonge wat een aflevering. Van Jeremy: wtf! En toen had ie die ring, ook wel te verwachten maar toch. En Caroline, ik denk dat je gelijk hebt Jill. En ik vind het zielig voor Damon, voor beide vrouwen 'is it always gonna be Stefan'. Snif.![]()
Katherine speelt echt met Damon en hij trapt er ongelooflijk in... Maar hij speelt echt super![]()
And Jeremy...ik had de ring niet gezien....![]()
Ben benieuwd wat met Caroline gaat gebeuren...
Hoe lang nog tot de volgende aflevering?![]()
![]()
http://www.freeonlineepis(...)episode-1-the-returnquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef Ticootje het volgende:
Waar kan ik een stream vandaan halen zonder al die advertentieshit?
Ik moet altijd wel lachen om Damon, lekkere droge opmerkingen.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ik had m al..
OMG!!! Ik vind het echt sneu voor Damon! En met JeremyWOW.
Caroline... Ik denk dat ik weet wat er gebeurt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik vind dit wel een lekker nummer, werd gespeeld toen Jeremy en Tyler zaten te praten.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Geweldige aflevering was het weer.
En ik ben van het Damon kamp dus ik hoop dat er betere tijden komen!!!!
Ik had ook verwacht dat je niet goed kon zien wanneer het Elena of Katherine was, maar dat valt enorm mee. Je hebt meestal meteen wel door wie het is.
Ja spannend allemaal, want ook John is natuurlijk gone zonder dat wij weten hoe wie wat waar verder........
Ben erg benieuwd naar volgende week.
En die nieuwe man is best handsome
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Trailer voor 2x02:
Heerlijk die Damon: "It's okay, I can help you." "What are you gonna do?" "I'm gonna kill you"![]()
HallelujaHet is weer begonnen hoor!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Heerlijk begin van het seizoen!
En het lijkt erop dat alle -in het vorige seizoen opgebouwde- spanning tussen Damon & Elenanu alweer kapot gemaakt is, verdomme Kathryn!
En dat eindevolgende week meteen weer een nieuwe? I hope so!
they say a dirty mind is a joy forever...![]()
Ik wil meer Elena en Damon spanning.......
Maar ja pas ep 1 nu gezien dus we zien het wel hoe het gaat lopen.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
oh wat was het weer leuk
maar is jeremy nu ook een vampier nu tie weer tot leven is gekomen na nek-omdraai-actie van damon met het bloed van anna in hem...en bij caroline ook??what you see, is what you get!![]()
Uitzendschema voor zover nu bekend:
9 September 2010
16 September 2010
23 September 2010
30 September 2010
7 Oktober 2010
voor zover ik het kan zien wordt in december de serie een maand gestopt en gaat dan medio 2011 weer verder, totaal 22 afleveringen in seizoen 2I intend to be formidably armed![]()
Het bloed van Anna was al uit Jeremy's systeem. Dus als Jeremy die ring niet droeg, was hij gewoon dood gegaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef IV_Xample het volgende:
maar is jeremy nu ook een vampier nu tie weer tot leven is gekomen na nek-omdraai-actie van damon met het bloed van anna in hem...en bij caroline ook??
En Caroline zal wel een vampier worden, denk ik. Want ze had bloed van Damon gekregen en is binnen een dag dood gegaan. 't Lijkt me niet dat Katherine de boodschap 'Game on' aan de Salvatores wil geven met het lijk van Caroline. Ik neem aan dat Caroline weer tot leven komt...
Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week![]()
![]()
Dat zegt Stefan toch ook in het begin tegen m, dat het bloed bijna uit zn systeem is en nu dus echt kans heeft om dood te gaan als ie zelfmoord zou plegen. Hij had te weinig pillen genomen om dood te gaan, dus had het bloed van Anna m alleen beter gemaakt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Het bloed van Anna was al uit Jeremy's systeem. Dus als Jeremy die ring niet droeg, was hij gewoon dood gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moeten trouwens zo'n smiley met vampiertandjes hebben vind ik![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk ben ik flink mosterd
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef Jill-RMC het volgende:Ik vind dat het niet hoeft, want het is een speculatie gebaseerd op de eerste aflevering. Of moet alles van deze aflevering in spoilers geplaatst worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:41 schreef Curiosity het volgende:Die maaltijd is inmiddels inderdaad al lang verteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk ben ik flink mosterd
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die maaltijd is inmiddels inderdaad al lang verteerd
Oh, shit, ik voelde echt mee toen Damon van Eilana en Katherine te horen kreeg dat het altijd Stephen zal zijn. Damnnnn, ik voelde me zo kut toen dat gebeurde
Death solves all problems: no man, no problem.![]()
Ja me 2quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, shit, ik voelde echt mee toen Damon van Eilana en Katherine te horen kreeg dat het altijd Stephen zal zijn. Damnnnn, ik voelde me zo kut toen dat gebeurde
![]()
Waarom Royquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, shit, ik voelde echt mee toen Damon van Eilana en Katherine te horen kreeg dat het altijd Stephen zal zijn. Damnnnn, ik voelde me zo kut toen dat gebeurdeof ben jij voor team Damon
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Trailer voor 2x02:
Heerlijk die Damon: "It's okay, I can help you." "What are you gonna do?" "I'm gonna kill you"![]()
Can't wait.
![]()
Kathrine zei dat waarschijnlijk alleen om een wig te drijven tussen de broers. Vergeet niet dat het echt een kutwijf is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben gewoon een beetje gay. Tijdens zo'n aflevering is het alsof ik in een achtbaan van emoties zit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom Royof ben jij voor team Damon
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje gay. Tijdens zo'n aflevering is het alsof ik in een achtbaan van emoties zit.dat was ongeveer een van de weinige momenten dat ik het verdiend vond voor hem.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hele nette season-opener![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zo het is weer begonnen. Wat een toffe eerste aflevering een bijna dood van Jeremy en Katherine terug in Mystic Falls. Tyler die een weerwolf word en de dood van Caroline. Nu wachten tot aflevering 2.![]()
Wat ik dan wel een raar stukje vond is dat Tyler met Jeremy zit te praten en wat drank uitwisselen en dat die oom dan binnenkomt van "moet jij niet ergens anders heen", beetje rare scene, of het kwam doordat ze aan het drinken waren?, ik begreep het niet helemaal.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Oke, maar zeg het dan gewoon, ik wil niet dat jullie drinken, nu wordt het weer zo raar gebracht, spreek het dan uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, underage drinking is kinda a big deal in the us he.
Nee, het was meer van Oh shit een volwassenen, volwassenen doet net of ie boos is en stuurt Jeremy weg om de schijn op te houden, Tyler verwacht preek, maar omdat ie dan ook een slok neemt is het meer van ey kijk ik ben je vriend en ga je niet als klein kind behandelen.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oke, maar zeg het dan gewoon, ik wil niet dat jullie drinken, nu wordt het weer zo raar gebracht, spreek het dan uit.
Nouja dat maakte ik er op uit.![]()
Oh oke, nou slecht geacteerd dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, het was meer van Oh shit een volwassenen, volwassenen doet net of ie boos is en stuurt Jeremy weg om de schijn op te houden, Tyler verwacht preek, maar omdat ie dan ook een slok neemt is het meer van ey kijk ik ben je vriend en ga je niet als klein kind behandelen.
Nouja dat maakte ik er op uit.
Mwah, cultuurverschil.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oh oke, nou slecht geacteerd dan.
![]()
![]()
Leuke aflevering...
Bonnie wordt steeds sterker.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Zeker leuk. Bonnie vind ik nog steeds suf, maar dat terzijde. Ik was heel erg trots op Caroline, dat ze zichzelf zo goed inhield aan het eind.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Ticootje het volgende:
![]()
Leuke aflevering...
Bonnie wordt steeds sterker.![]()
![]()
Oh en ik moet zeggen, de oom van Tyler![]()
- Vamp!Caroline is top![]()
- Damon die de Council gaat leiden![]()
- Uncle Mason![]()
- BonnieIk hoop dat ze snel wat nieuwe dingen leert, want deze twee trucjes kennen we nu wel
![]()
- Alweer geen Alaric![]()
- Aw, Jeremy![]()
- Stefan & Elena![]()
Preview voor volgende week:
Ja eens... Stephan en Elena worden echt een beetje saai. Tijd dat er wat actie in die relatie komt. Dat Stephan toch een zwak heeft voor Kathrine ofzo...I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Leuke promo! Ik ben benieuwd. Deze aflevering was leuk, maar er gebeurde niet zo heel veel.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ach, ook niet erg, ik vond het verhaal van Caroline wel interessant. Het kan ook niet altijd feest zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Leuke promo! Ik ben benieuwd. Deze aflevering was leuk, maar er gebeurde niet zo heel veel.![]()
![]()
Het stoort me ook niet dat het niet knallen was... Iedere keer gaat er wel iemand dood enzo, dat wordt ook saai.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ook niet erg, ik vond het verhaal van Caroline wel interessant. Het kan ook niet altijd feest zijn natuurlijk.
Ik ben echt benieuwd naar de weerwolven verhaallijn. Hoorde ik goed dat een weerwolf een vampier kan doden door hem te bijten?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Oh en ik hoop dat weeerwolven net zo vaak t-shirtloos rondlopen als vampieren.
Zoiets ja, hoewel ik ook wel heel blij was met dit gedeelte uit DIT (vrij lang, met veel spoilers!) interview met Julie Plec & Kevin Williamson in de NY Post:quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Ja eens... Stephan en Elena worden echt een beetje saai. Tijd dat er wat actie in die relatie komt. Dat Stephan toch een zwak heeft voor Kathrine ofzo...
SPOILER: S03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Hoorde ik goed dat een weerwolf een vampier kan doden door hem te bijten?
Inderdaad!quote:Oh en ik hoop dat weerwolven net zo vaak t-shirtloos rondlopen als vampieren.
Precies dit dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:11 schreef dutch-treat het volgende:
- Vamp!Caroline is top![]()
- Damon die de Council gaat leiden![]()
- Uncle Mason![]()
- BonnieIk hoop dat ze snel wat nieuwe dingen leert, want deze twee trucjes kennen we nu wel
![]()
- Alweer geen Alaric![]()
- Aw, Jeremy![]()
- Stefan & Elena![]()
![]()
En yay voor de spoilers....![]()
![]()
Nee, ik vind ze juist wel schattig zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Ja eens... Stephan en Elena worden echt een beetje saai. Tijd dat er wat actie in die relatie komt. Dat Stephan toch een zwak heeft voor Kathrine ofzo...![]()
Caroline is wel een leuke vampier![]()
Bonnie is boring![]()
![]()
Ik vond aflevering 2 een beetje saai..... echt wel weer een line up voor meer actie.
En Stephen en Elena duurt te lang; Damon & Elena is veel leuker
Morgen![]()
Ik ben zo benieuwd hoe ze het weerwolven verhaal gaan brengen. En natuurlijk uncle mason
De weerwolf valt me zwaar tegen..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Juist niet, echt een wolf en niet zo mislukte half mens half wolf, dit komt op mij echter over, anders wordt het net zoals bijv, Underworld, te gemaakt.quote:“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ik had liever een mislukt half mens half wolf ding gezien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Juist niet, echt een wolf en niet zo mislukte half mens half wolf, dit komt op mij echter over, anders wordt het net zoals bijv, Underworld, te gemaakt.
Tsja, ik vind dat een weerwolf ook echt volledig als wolf moet zijn, maar dan met grotere tanden en enger, maar ieder z'n ding. Ben benieuwd wat Katherine van plan is met Caroline trouwens.
![]()
Ik vond idd ook wel volledige wolf....alleen een slagje groeter had van mij wel gemogen.
Hoe briljant is Caroline trouwens als vampier. Echt heerlijke opmerkingen tegen Stefan.
En weer een aaaahwww momentje voor Damon. Iedere keer als ie serieus is en zn echte gevoel naar buiten komt, dan pats wordt ie weer op zn plaats gezet.![]()
Ik miste gewoon het halfnaakte lichaam van mason.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Het was dan ook erg viesquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik miste gewoon het halfnaakte lichaam van mason.
![]()
![]()
Ik kan er niet warm of koud van worden van Mason.
Damon daarin tegen
Maakt niet uit, ik wil zn rug wel wassen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Curiosity het volgende:
Ik kan er niet warm of koud van worden van Mason.
Damon daarin tegen
Hoe kan dat je nu niets doen?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Vind zijn gezicht niet mooi. Nice body dat wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan dat je nu niets doen?
Damon kan zo lekker ontdeugend kijken.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Hij heeft mooie ogen ook!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ben het ff vergeten, maar weet Matt dat Stephen en Damon vampieren zijn? En Bonnie moet eens een fatsoenlijke verhaallijn krijgen...![]()
Nee Matt weet niets en die met alarc is ook niet. Dat zijn denk de enige 2 van het hele dorp.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Maar ik blijf de ogen en vooral wenkbrauwen van ian gewoonweg... eng vinden. Zo Ken. Van Barbie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Vind zijn gezicht niet mooi. Nice body dat wel.
Damon kan zo lekker ontdeugend kijken.
L'Amour menaçant:
De familie Lockwood daarentegen
L'Amour menaçant:
- Caroline en Stefan op konijnenjacht![]()
- Bonnie![]()
- Alarics haar![]()
- Road trip!![]()
- Damon![]()
- Hot man in chains![]()
- Wolf (zo blij dat ze daar een echte wolf voor gebruiken)
- Matt![]()
![]()
- Jenna & Alaric![]()
- Katherine!(hoe kwam ze daar binnen ?)
Promo en Sneak Peek voor volgende week:
Met de kettingen om dacht ik meteen: Vast maken aan mn bed en sleutel weggooien!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Wij hebben echt te vaak dezelfde gedachtengang
Dat haar zag er echt niet uit! Maar als we Matt Davis' tweets moeten geloven is dat volgende week verholpen:
"I asked Kevin if we could call next weeks episode Mystic Hair, but he said no..."![]()
"Next weeks episode is called... Alaric Gets a Hair Cut, Finally!"quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Met de kettingen om dacht ik meteen: Vast maken aan mn bed en sleutel weggooien!
![]()
Over zelfde gedachten gesproken.
Zijn kaaklijn is mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik blijf de ogen en vooral wenkbrauwen van ian gewoonweg... eng vinden. Zo Ken. Van Barbie.
Ik vind die ogen juist mooi, maar smaken verschillen en nu hoeven we er ook niet om te vechten tochvoor ons beiden wat wils.
Betere aflevering dan vorige week. Wel jammer dat Elena nu inderdaad van die trucjes van Katherine gebruikt zoals het 'misbruiken' van Damon om een doel te bereiken. Het staat dr niet zo goed, misschien is het self-protection en vindt ze hem toch wel leuk.
Jenna en Alaric; leuk!!!
Ben weer erg benieuwd naar voglende week!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Omdat het kan:
Ok, Mason was niet verkeerd deze aflevering, alhoewel ik zijn wolf wat kleintjes vond, viel me tegen.
Zag er niet zo heel akelig uit.
Heeft niemand the body van Stefan opgemerkt deze aflevering???![]()
Zag er goed uit.![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef dutch-treat het volgende:
- Katherine!(hoe kwam ze daar binnen ?)
Ik denk dat Caroline's moeder niet thuis was ofzo... (waar is die gebleven de laatste tijd? ook toen ze in het ziekenhuis lag, en naderhand thuis niet overdag naar buiten ging?)
Want nu Caroline een vampier is, hoeft Katherine niet meer binnengevraagd te worden, tenzij er een mens in huis is op dat moment -die in dat huis woont- en als er een mens aanwezig zou zijn (de moeder dus) en ze was ooit al binnengevraagd (volgens mij niet) dan had ze ook zo binnen kunnen komen...they say a dirty mind is a joy forever...![]()
In de eerste aflevering had ze een paar scenes en was ze ook in beeld en vorige week belde Caroline haar 's avonds om opgehaald te worden uit het ziekenhuis. Ze zat vorig jaar ook niet in elke aflevering.quote:Op maandag 27 september 2010 01:26 schreef Ladyxima het volgende:
Ik denk dat Caroline's moeder niet thuis was ofzo... (waar is die gebleven de laatste tijd? ook toen ze in het ziekenhuis lag, en naderhand thuis niet overdag naar buiten ging?)
Dat is niet helemaal waar, er moet officieel geen enkel mens meer in een huis wonen; het maakt geen verschil of die persoon op dat moment niet thuis of buiten is. Als dat namelijk wel zo was konden vampieren overal binnenlopen als de bewoners toevallig even niet aanwezig zijn.quote:Want nu Caroline een vampier is, hoeft Katherine niet meer binnengevraagd te worden, tenzij er een mens in huis is op dat moment -die in dat huis woont- en als er een mens aanwezig zou zijn (de moeder dus) en ze was ooit al binnengevraagd (volgens mij niet) dan had ze ook zo binnen kunnen komen...
![]()
Aangezien Katherine blijkbaar 's morgens bij Caroline in d'r kamer stond denk ik eigenlijk dat Liz haar gewoon heeft binnengevraagd in de veronderstelling dat het Elena was. Misschien dat we deze week doorgaan waar de vorige aflevering eindigde en horen we het nog.
Vanmiddag ff opzoek naar een werkende stream. Ik download niets.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:39 schreef Ticootje het volgende:
Vanmiddag ff opzoek naar een werkende stream. Ik download niets.
Waarom??quote:
Ik vond het wel weer een goede aflevering!
Het verleden laat steeds meer van zichzelf zien.![]()
Het is heel anders dan true blood. Ik kijk beide series en ik vind ze beide leuk. Vampire diaries begint als iets dat sterk op twilight lijkt (jongen op school blijkt vampier, wtfbbq) maar wordt dan zoveel meer. Heel interessant achtergrondverhaal waar je meer van wil weten. Minder naakt dan bij true blood wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is het een soort slap True Blood afstreksel? Of moet ik deze serie gaan kijken?![]()
True blood is soft porn, helaas vampier diaries niet. Ik kan er al 2 opnoemen die ik vaker bloot wil zien.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
ben ook pas deze week begonnen en ben nu bij aflevering 17... het is heel goed en zelfs spannend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is het een soort slap True Blood afstreksel? Of moet ik deze serie gaan kijken?
Totaal geen True Blood!
Meer Twilight in Buffy stijl![]()
![]()
Buffy
Angel
![]()
Weer een goede epi. Blijkt Katherine toch nog een beetje menselijkheid te hebben...soort vanDamon kan ook echt een eikel zijn ook, gelukkig weet ie het van zichzelf. Snap nou niet waarom ie nou per se achter Wolfy aan moest gaan, ze hadden leuk vriendjes kunnen worden. Vond die opmerkingen tussen beide trouwens erg grappig. Oeh trouwens wel ff een flinke opmerking richting Twillight met d'r weerwolfen zie je alleen in bad movies
![]()
![]()
![]()
- Ik krijg steeds meer waardering voor / medelijden met Stefan dit seizoen.
- Katherine heeft alles wat er in 1864 gebeurde zelf geregeld ... waarom?
- Wat is er met die maansteen?
- Mason: "I've heard a lot of great things about you." - Damon: "Really? That's weird because I'm a dick."![]()
- Katherine bedreigt Elena, Stefan heeft de kans om haar te doden en doet dit niet ... hhmmm
- Geen Bonnie én Alaric heeft weer 'normaal' haar![]()
- Waar is Jeremy?
- Damon![]()
- Dat toneelstukje dat Stefan en Elena opvoerden voor Caroline (en Damon) geloofde ik ook even.
- Oh, oh, Mason's pissed!en zilver werkt dus niet tegen weerwolven
Zeker kijken! Het enige wat TVD en True Blood allebei hebben zijn de vampieren, weerwolven en heksen, maar verder zijn ze (qua verhaallijnen, e.d.) totaal niet te vergelijken. Ook de vergelijking met Twilight gaat naar mijn mening niet op; in één aflevering van TVD zit meer verhaal, aktie en (seksuele) spanning dan in al die Twilight films tot nu toequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is het een soort slap True Blood afstreksel? Of moet ik deze serie gaan kijken?
Omdat hij Mason nog niet vertrouwt (ik ook niet trouwens). En bovendien is het voor het verhaal veel leuker als er strijd is tussen die tweequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Snap nou niet waarom ie nou per se achter Wolfy aan moest gaan, ze hadden leuk vriendjes kunnen worden![]()
Promo en Sneak Peek voor volgende week:
Omdat er een jacht op vampieren op touw stond, dat hoorde zei weer van die man, ben zijn naam even kwijt ..... Lockwood, die een weerwolf is ( in 1864), wat ook geheim moest blijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:08 schreef dutch-treat het volgende:
- Katherine heeft alles wat er in 1864 gebeurde zelf geregeld ... waarom?
[..]
Zij zou hem niet verraden en hij haar niet in ruil voor haar vrijheid en de maansteen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Curiosity op 02-10-2010 10:02:54 ]“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Zou ze echt terug zijn voor Stephan??I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Zou ze echt terug zijn voor Stephan??
Je zag die laatste scene waarin ze tegen Stephan praatte terwijl hij "dood"op het gras lag, ooit komen we weer samen.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
En voor wat die maansteen betreft ik denk dat dat het enige wapen is tegen de weerwolf, aangezien zilver ook niet meer schijnt te werken.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Waarschijnlijk kwam ze terug voor iets anders (wat wij nog niet weten) en heeft ze, nadat ze Stefan weer gezien had, besloten dat ze hem nog steeds wil. Ze zei trouwens weer dat haat en liefde heel dicht bij elkaar liggen; ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Zou ze echt terug zijn voor Stephan??
Denk niet dat dat het is. Want dan had ze toch met d'r hele "familie" weg kunnen gaan voordat de jacht begon...want ze wist dat het eraan kwam. Ze wilde per se alle vampies waar ze mee was in 1864 dood hebben om te ontkomen aan haar verleden.....big question is dan welk verleden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:32 schreef Curiosity het volgende:
Omdat er een jacht op vampieren op touw stond, dat hoorde zei weer van die man, ben zijn naam even kwijt ..... Lockwood, die een weerwolf is ( in 1864), wat ook geheim moest blijven.
Zij zou hem niet verraden en hij haar niet in ruil voor haar vrijheid en de maansteen.
Andere vraag, waarom wacht ze 150 jaar als ze zo in luuuuvv is met Stephan.I hope there's oil involvedquote:Omdat hij Mason nog niet vertrouwt (ik ook niet trouwens). En bovendien is het voor het verhaal veel leuker als er strijd is tussen die tweeMaarja blijft jammer, had me al helemaal verheugt op gezamenlijke shirtless hardloopsessies
Ik denk juist dat die maansteen de vloek op kan heffen. Als dat ook echt zo is....waarom hield ouder broertje Lockwood die steen dan verborgen voor jong broertje Lockwood?quote:En voor wat die maansteen betreft ik denk dat dat het enige wapen is tegen de weerwolf, aangezien zilver ook niet meer schijnt te werken.![]()
ik denk het niet want die kerel aan wie Katherine die steen gaf, pakte hem aan met handschoenen.. Die steen zou misschien een wapen tegen weerwolven kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het is. Want dan had ze toch met d'r hele "familie" weg kunnen gaan voordat de jacht begon...want ze wist dat het eraan kwam. Ze wilde per se alle vampies waar ze mee was in 1864 dood hebben om te ontkomen aan haar verleden.....big question is dan welk verleden?
Andere vraag, waarom wacht ze 150 jaar als ze zo in luuuuvv is met Stephan.
[..]
I hope there's oil involvedMaarja blijft jammer, had me al helemaal verheugt op gezamenlijke shirtless hardloopsessies
[..]
Ik denk juist dat die maansteen de vloek op kan heffen. Als dat ook echt zo is....waarom hield ouder broertje Lockwood die steen dan verborgen voor jong broertje Lockwood?baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
Ja, ik had ook het idee dat er meer achter zat dan alleen een poging om te ontsnappen aan de council. Ze is ook in 1864 naar Mystic Falls gekomen met een doel en we weten nog steeds niet wat dat was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Denk niet dat dat het is. Want dan had ze toch met d'r hele "familie" weg kunnen gaan voordat de jacht begon...want ze wist dat het eraan kwam. Ze wilde per se alle vampies waar ze mee was in 1864 dood hebben om te ontkomen aan haar verleden.....big question is dan welk verleden?
quote:I hope there's oil involved![]()
Ik vond die bitchgrapjes tussen wolfman en Damon leuk
I always thought of you as a lone wolf
I'll bet you were more of a ladies killer
L'Amour menaçant:
Stephan had ook handschoenen aan, dat hoorde bij die tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
ik denk het niet want die kerel aan wie Katherine die steen gaf, pakte hem aan met handschoenen.. Die steen zou misschien een wapen tegen weerwolven kunnen zijn
Ik denk dat de moonstone de vloek opheft als de wolf hem bij zich draagt.
Verder, zowel een weerwolf als een vampier moet heeft mensenbloed nodig voor de turn. (he ik dat goed begrepen?) Je wordt alleen een weerwolf als je het gen hebt. We weten dat Tyler het gen heeft, ik denk dat zijn vader ook wist van de vloek. (Hij wilde tyler toen laten vechten... en meer rare dingen) Bij Tyler hebben we al eens rare ogen gezien... Net als van Mason, toen hij geen wolf was. Zou het gen ook ervoor zorgen dat ze bij nacht sterker zijn?
En mn laatste vraag -> Vampieren zijn onstervelijk... Zou dat ook voor weerwolven gelden?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Helemaal met je eens. Om een weerwolf te worden moet je volgens mij aanleg hebben en iemand hebben vermoord. Of ze dan ook bloed moeten drinken werd me niet duidelijk, leek wel alsof iemand vermoorden al goed genoeg was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stephan had ook handschoenen aan, dat hoorde bij die tijd.
Ik denk dat de moonstone de vloek opheft als de wolf hem bij zich draagt.
Verder, zowel een weerwolf als een vampier moet heeft mensenbloed nodig voor de turn. (he ik dat goed begrepen?) Je wordt alleen een weerwolf als je het gen hebt. We weten dat Tyler het gen heeft, ik denk dat zijn vader ook wist van de vloek. (Hij wilde tyler toen laten vechten... en meer rare dingen) Bij Tyler hebben we al eens rare ogen gezien... Net als van Mason, toen hij geen wolf was. Zou het gen ook ervoor zorgen dat ze bij nacht sterker zijn?
En mn laatste vraag -> Vampieren zijn onstervelijk... Zou dat ook voor weerwolven gelden?
Of ze onsterfelijk zijn: dat idee heb ik niet. Geen idee waarom. We hebben er in de serie nog niet echt bewijs voor gezien, geen eeuwenoude weerwolven. Misschien zijn ze wel gewoon heel lastig te doden en helen ze snel ofzo.![]()
Oh en verder denk ik dat Tyler ervoor gaat zorgen dat ie een weerwolf wordt nu hij weet hoe hij dat kan worden. Omdat het een kneus is.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ja, volgens mij hoef je alleen maar iemand te vermoorden. Bij George was het duidelijk, die was soldaat geweest dus dan kan je er vanuit gaan dat ie mensen heeft omgelegd. Vraag me toch af hoe dat bij Mason is gegaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Om een weerwolf te worden moet je volgens mij aanleg hebben en iemand hebben vermoord. Of ze dan ook bloed moeten drinken werd me niet duidelijk, leek wel alsof iemand vermoorden al goed genoeg was.
![]()
Dat denk ik ook ja. Gewoon 'oeps' zn moeder vermoorden ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh en verder denk ik dat Tyler ervoor gaat zorgen dat ie een weerwolf wordt nu hij weet hoe hij dat kan worden. Omdat het een kneus is.![]()
![]()
In 1845 zouden er ook een hoop mensen slachtoffers zijn gemaakt door de weerwolf (ven) van toen, dus zou een weerwolf ook jagen op mensen?
Mason zal net als Tyler waarschijnlijk een kort lontje gehad hebben, en misschien tever zijn doorgeslagen in een gevecht.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
De vloek is als iemand van de Lockwood familie iemand vermoord, hij of zij een weerwolf wordt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ik weet 't niet; Damon gebruikte toch best een flink mes om Mason neer te steken en die laatste leek er eigenlijk totaal geen last van te hebben. Ik denk eigenlijk dat nadat ze iemand gedood hebben en dus bij volle maan een weerwolf worden inderdaad ook min of meer 'onsterfelijk' zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Of ze onsterfelijk zijn: dat idee heb ik niet. Geen idee waarom. We hebben er in de serie nog niet echt bewijs voor gezien, geen eeuwenoude weerwolven. Misschien zijn ze wel gewoon heel lastig te doden en helen ze snel ofzo.
Tyler gaat zeker, al dan niet met opzet, iemand doden *schuift hoopvol Bonnie naar voren*.Live your life each day, Meet the tides my friend
However for the gene to be activated the carrier must take a life, only killing someone will activate the curse of the werewolf and from then on would become a wolf on a full moon.
Van wiki, dus alleen vermoorden is genoeg.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Mason Lockwood is Richard Lockwood's younger brother and Tyler's uncle. Mason is described as Tyler's cool uncle. Mason is sexy, athletic and possesses an easygoing charm. There are rumors he and Katherine have a past.
ook van wiki... hmmz.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
hmz, past kan natuurlijk gewoon vorig jaar zijn, maar ook jaaaaaren terug en dan zijn weerwolven misschien toch onsterfelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Mason Lockwood is Richard Lockwood's younger brother and Tyler's uncle. Mason is described as Tyler's cool uncle. Mason is sexy, athletic and possesses an easygoing charm. There are rumors he and Katherine have a past.
ook van wiki... hmmz.![]()
Ik heb dat nog nooit eerder ergens gelezen of gehoord, maar het zou wel een heel interessant twist zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:
There are rumors he and Katherine have a past.
. We weten niets van Masons verleden, dus het kan best zo zijn dat hij Katherine kent en dat hij gelijk met haar in Mystic Falls is verschenen om haar te helpen met ...
Als ze onsterfelijk zijn dan had de Lockwood familie toch best groot geweest op dit momentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hmz, past kan natuurlijk gewoon vorig jaar zijn, maar ook jaaaaaren terug en dan zijn weerwolven misschien toch onsterfelijk.
![]()
![]()
Daarom, kan alle kanten op. Wie weet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hmz, past kan natuurlijk gewoon vorig jaar zijn, maar ook jaaaaaren terug en dan zijn weerwolven misschien toch onsterfelijk.
In dat geval is oom Mason misschien wel helemaal geen echte oom, is dat een smoes om het familiegeheim te bewaren. En is hij alleen terug omdat hij weet dat de moonstone in dat huis ligt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Familie salvatore is ook niet megagroot, ze moeten eerst een wolf worden, alleen het gen dragen is niet genoeg om onstervelijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als ze onsterfelijk zijn dan had de Lockwood familie toch best groot geweest op dit moment
Vampiers lijken dan ook meestal geen kinderen te krijgen. Wel 'kinderen' door nieuwe vampiers te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Familie salvatore is ook niet megagroot, ze moeten eerst een wolf worden, alleen het gen dragen is niet genoeg om onstervelijk te zijn.![]()
Misschien als ze eenmaal weerwolf zijn dat hetzelfde geldt..?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vampiers lijken dan ook meestal geen kinderen te krijgen. Wel 'kinderen' door nieuwe vampiers te maken natuurlijk.
Kweeniej. Aah, altijd lastig bij al die series. Ik kijk en lees ongeveer alles wat met het bovennatuurlijke te maken heeft, maar het is altijd weer anders. Bij Buffy doen dode vampieren poef, bij True Bloodquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien als ze eenmaal weerwolf zijn dat hetzelfde geldt..?, bij Twilight lijken ze wel van glas/diamant en bij Vampire Diaries gaan ze dood en zit je met het lijk.
Heel leuk dat ze allemaal hun eigen theorie bedenken bij al die series, maar ik raak de draad kwijt zo.
![]()
En wat gebeurt er als je als mens een bijt van een weerwolf overleefd?
Vragen mensen, vragen!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hmz. Ze zeiden alleen dat het dodelijk was voor een vampier. Dus er gebeurt niks denk ik. Misschien loop je een infectie op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
En wat gebeurt er als je als mens een bijt van een weerwolf overleefd?
Vragen mensen, vragen!![]()
![]()
Of je krijgt ook het weerwolf-gen, wat dan pas weer geactiveerd wordt op het moment dat je zelf iemand doodt. Ben benieuwd wanneer Mason zijn tanden in iemand gaat zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz. Ze zeiden alleen dat het dodelijk was voor een vampier. Dus er gebeurt niks denk ik. Misschien loop je een infectie op.
Nog een theorie: Kathrine is terug nu de burgemeester dood is en is ook opzoek naar de maansteen. Zij en Mason hebben een gezamenlijke agenda... Maar eenmaal in mystic falls wordt ze afgeleid door Stephan. Zij kon van tevoren niet weten dat Stephan ook terug was gegaan naar Mystic Falls. Hun wederzien is meer toeval dan geplant, omdat als het wel geplant was, waarom dan nu... Na 150 jaar.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hij mag mij best bijten hoor... Als ie maar zachtjes doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Of je krijgt ook het weerwolf-gen, wat dan pas weer geactiveerd wordt op het moment dat je zelf iemand doodt. Ben benieuwd wanneer Mason zijn tanden in iemand gaat zetten
Ze wist toch -gezien dat hele Isobel verhaal- wel dat Stefan in Mystic Falls was. Ik denk alleen niet dat hij dé reden was dat ze terug is, maar dat ze toen ze 'm eenmaal ontmoet had wel merkte dat ze nog gevoelens voor 'm had.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Nog een theorie: Kathrine is terug nu de burgemeester dood is en is ook opzoek naar de maansteen. Zij en Mason hebben een gezamenlijke agenda... Maar eenmaal in mystic falls wordt ze afgeleid door Stephan. Zij kon van tevoren niet weten dat Stephan ook terug was gegaan naar Mystic Falls. Hun wederzien is meer toeval dan geplant, omdat als het wel geplant was, waarom dan nu... Na 150 jaar.
Oh ja ze wist wel dat hij er was. Maar ik blijf er ook bij, hij is niet de reden van haar terugkeer.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ben erg benieuwd. Vond het een redelijke aflevering. Hoop op weer wat spannenders.
Damon & Elena vuurwerk bijvoorbeeld
Die afleveringen met die tijdssprongen 1864/2010 zijn altijd wel tof![]()
.
Dat vind ik dus juist nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:39 schreef PirE het volgende:
Die afleveringen met die tijdssprongen 1864/2010 zijn altijd wel tof![]()
.
Geef me maar gewoon 1 relevante flashback. De hele tijd dat geswitch vond ik vrij onnodig.L'Amour menaçant:
Vond de flashbacks eigenlijk allemaal wel relevant. Tis beter dan wat ze nu met Fringe doen, ene aflevering in deze dimensie, volgende aflevering weer in andere en zo verder.![]()
Zo weer bij met het kijken van deze goede serie. Ben benieuwd naar het verhaal van die maansteen en natuurlijk de relatie met Katherine. Ook wil ik wel eens weten wat het verband is tussen Elena en Katherine.![]()
Heel vroeg gekekenBen toch vrij vandaag en werd wakker om half vijf, kon niet meer slapen en heb de aflevering dus maar gedownload ... OMFG!
![]()
* LOL! Ze hebben in Mystic Falls echt elke week wel een feest, oid![]()
* Stefan & DamonZo blij dat ze zo voor elkaar opkomen
* Jeremy!![]()
* Caroline.Kicks.Ass.![]()
* Damon & Liz "You're my friend."![]()
* Stefan doet waarschijnlijk precies wat Katherine gepland heeft: "fake" fighting met Elena, bloed drinken - he's slipping!*is #TeamDamon*
![]()
* Dus inderdaad Katherine en Mason![]()
* Alweer geen Bonnie![]()
* Damon![]()
Ik denk nu (pure speculatie) dat Katherine Masons gen heeft geactiveerd door zijn vriend te 'compellen' omdat ze d'r eigen afgerichte wolf wildeDie maansteen is waarschijnlijk niet om de transformatie naar een weerwolf tegen te houden, maar om deze op elk moment te laten gebeuren - zelfs als er geen volle maan is.
Promo voor over twee weken (volgende aflevering is pas op 21-10):
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 08-10-2010 07:02:50 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Wat een kutbaan heeft die Ninaze mag gewoon met alle hotties zoenen en het bed delen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef DJKoster het volgende:
Te lang niet meer gekeken.. Wel trouw gedownload.
Is het nog leuk/goed genoeg om te kijken?
Uiteraard![]()
![]()
De biatch!
Had wel een vermoeden dat die gast gecompelled was, omdat ie echt zo bleef drammen en Mason echt zoiets had van WTF? Maar dat Katherine er toch achter zat![]()
En idd wat een vervelende baan heeft die Nina. Wel echt major kudos voor d'r acteerwerk, had echt het idee dat ik naar een totaal ander persoon zat te kijken in die auto.![]()
Ah Damon was weer lieve schattige Damon![]()
Ow en ook weer Vampire Caroline![]()
Ze maakt dat hele eerste seizoen helemaal goed
Maar goed weer een zooi vragen beantwoord (hoe werd Mason wolfie etc.) en we hebben weer nieuwe, zoals weet Mason dat Katherine vampie is. Ik heb toch wel vaag het vermoeden van niet, alhoewel ie wel tolerant was tegen Damon voor het mesincident....dus mss ook weer wel.
Wat loopt die Stefan trouwens iedere keer zielig te doen met dat bloed zeg. Tis niet alsof Damon en Caroline iedere keer off the deep end gaan als ze wat mensenbloed drinken. En tis zakjes bloed, who cares.![]()
Voor hem is dierenbloed weed en mensenbloed coke... hij trekt het niet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat loopt die Stefan trouwens iedere keer zielig te doen met dat bloed zeg. Tis niet alsof Damon en Caroline iedere keer off the deep end gaan als ze wat mensenbloed drinken. En tis zakjes bloed, who cares.
Be brave. Be kind.![]()
gister begonnen met het nieuwe seizeon van vampire diares
bij aflevering 1 en 2 dacht ik ok t gaat wel
vanavond 3 en 4 gezien
en wow ben weer helemaal into the vampire diares
waren 2 geweldige episodes 3 en 4!!!![]()
Maar wat moet katrine toch met die weerwolven? Mason wist zelf niet eens van het gen, zij wel.
Oh en ze is duidelijk niet terug voor Damon en stephan.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Zij wist van 't gen omdat Mason een Lockwood is. Ik heb net als Tylerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Maar wat moet katrine toch met die weerwolven? Mason wist zelf niet eens van het gen, zij wel.
Oh en ze is duidelijk niet terug voor Damon en stephan.
eens het internet afgestruind naar info over maanstenen. En ik denk dat ik een idee heb. Ik zal het voor de zekerheid tussen spoilertags zetten, maar het zou een plausibele verklaring kunnen zijn.
SPOILER: Info over maanstenen / speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben het helemaal met jou eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:51 schreef dutch-treat het volgende:
Heel vroeg gekekenBen toch vrij vandaag en werd wakker om half vijf, kon niet meer slapen en heb de aflevering dus maar gedownload ... OMFG!
![]()
* LOL! Ze hebben in Mystic Falls echt elke week wel een feest, oid![]()
* Stefan & DamonZo blij dat ze zo voor elkaar opkomen
* Jeremy!![]()
* Caroline.Kicks.Ass.![]()
* Damon & Liz "You're my friend."![]()
* Stefan doet waarschijnlijk precies wat Katherine gepland heeft: "fake" fighting met Elena, bloed drinken - he's slipping!*is #TeamDamon*
![]()
* Dus inderdaad Katherine en Mason![]()
* Alweer geen Bonnie![]()
* Damon![]()
Promo voor over twee weken (volgende aflevering is pas op 21-10):
Coole aflevering!
De volgende over 2 weken pas?? Dat trek ik niet....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:36 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Zij wist van 't gen omdat Mason een Lockwood is. Ik heb net als Tylereens het internet afgestruind naar info over maanstenen. En ik denk dat ik een idee heb. Ik zal het voor de zekerheid tussen spoilertags zetten, maar het zou een plausibele verklaring kunnen zijn.
Dat zou een hele hele goede zijn! Wauw!SPOILER: Info over maanstenen / speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is Kathrine eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat ook f te denken, Pearl en Katrine waren beste vriendinnen. Lekkere vriendin was Katrine dan... Die heeft ook Pearl verraden.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Zo, dat met Katherine/Mason had ik echt niet zien aankomen! Vette ep! Ben zo benieuwd naar de volgende.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik sluit me hierbij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef dutch-treat het volgende:
Promo voor de volgende twee afleveringen, 'Plan B' en 'Masquerade':![]()
![]()
Er gaan heel wat nieuwe spoilers rond en ik meen ergens gelezen te hebben dat Katherine al aan het eind van de 15eeeuw in Bulgarije is veranderd; ze zou dus ruim 500 jaar oud zijnquote:
Ja, 't is echt een heel sociaal gebeuren daar. Ik vind het ook zo komisch dat ze alleen nog maar over naar school gaan en huiswerk praten, maar dat je ze eigenlijk nooit meer in de school ziet (b ehalve als ook daar een feest isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet niet meer wie het aanstipte, maar echt WTF met al die feesten en partijen daaro?
).
Nog anderhalve week![]()
Wow, kan ook niet wachten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef dutch-treat het volgende:
Promo voor de volgende twee afleveringen, 'Plan B' en 'Masquerade':
Die feesten vind ik altijd wel leuk...niet echt realistisch, maar ja.![]()
Balen! Geen aflevering morgen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
WooHoo! Lauren Cohan (ze speelde o.a. Bela Talbot in Supernatural) heeft een rol bemachtigd in The Vampire Diaries.Ik vond haar geweldig als Bela (als één van de weinigen
) en ik kan niet wachten om haar in TVD te zien
![]()
Info over haar rol:SPOILER: casting infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:30 schreef dutch-treat het volgende:
WooHoo! Lauren Cohan (ze speelde o.a. Bela Talbot in Supernatural) heeft een rol bemachtigd in The Vampire Diaries.Ik vond haar geweldig als Bela (als één van de weinigen
) en ik kan niet wachten om haar in TVD te zien
![]()
Info over haar rol:Ohhh ja ik vond haar ook zo leuk! Ik vond het stom dat ze al zo snel uit de serie geschreven werd.. Denk ook wel dat ze erg geschikt is voor die rolSPOILER: casting infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
^ Ik denk ook dat Lauren het geweldig gaat doen in die rol; ze heeft precies de juist bitchy attitude![]()
En gewoon omdat het kan:
![]()
Ian heeft meegewerkt aan een modereportage voor het november nummer van de Cosmopolitan. Rest van de foto's staan HIERLive your life each day, Meet the tides my friend
danku dankuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:38 schreef dutch-treat het volgende:
En gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
![]()
Ian heeft meegewerkt aan een modereportage voor het november nummer van de Cosmopolitan. Rest van de foto's staan HIER
they say a dirty mind is a joy forever...![]()
hoppa op mn achtergrond.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Sneak Peek:
eta
Deze episode stills zijn uit S02E08:
Two hot brothers in a vintage car, where have we seen that before?![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door dutch-treat op 16-10-2010 12:47:16 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Ik weet t ik weet t ik weet t!!!!!
Supernatural
L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet t ik weet t ik weet t!!!!!
Supernatural
![]()
![]()
En om 't nog grappiger te maken (spoiler voor de komende aflevering van Supernatural ):SPOILER: SPN S06E05Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:38 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
![]()
![]()
En om 't nog grappiger te maken (spoiler voor de komende aflevering van Supernatural ):What??!!SPOILER: SPN S06E05Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, ik heb een zwak voor twee lekkere broers in vintage cars. Hebben hebben hebben hebben.
![]()
Heb gisteren pas aflevering 5 gekeken maar kan niet wachten op aflevering 6.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef dutch-treat het volgende:
Promo voor de volgende twee afleveringen, 'Plan B' en 'Masquerade':
Dat er iedere keer een feest is dat begint wel irritant te worden maar ook in het echte leven is er iedere week overal in het land feest na feest.
Katherine en Mason dat is een toffe wending en had ik niet verwacht ook mooi dat moeder van Caroline nu weet dat ze vampier is zal zeker weer iets gebeuren met de vampieren doordat de geheime raad in actie schiet en de volgende keer wel met voor hun een goede afloop.![]()
Katherine en Mason is zeker een toffe wending, dat mens is ook echt overal en heeft zo ongeveer iedereen gemanipuleerd/in haar macht. Caroline was wel echt tof met haar actie. Ik denk niet dat de geheime raad in actie gaat komen...ze houden Caroline's moeder vast totdat ze geen Verveine meer in haar lichaam heeft, zodat ze haar kunnen hypnotiseren of wat de vamps dan ook doen en ze het lekker allemaal vergeet. Alhoewel 2 dode/verdwenen leden natuurlijk wel reden geeft tot argwaan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:01 schreef kenwel het volgende:
[..]
Heb gisteren pas aflevering 5 gekeken maar kan niet wachten op aflevering 6.
Dat er iedere keer een feest is dat begint wel irritant te worden maar ook in het echte leven is er iedere week overal in het land feest na feest.
Katherine en Mason dat is een toffe wending en had ik niet verwacht ook mooi dat moeder van Caroline nu weet dat ze vampier is zal zeker weer iets gebeuren met de vampieren doordat de geheime raad in actie schiet en de volgende keer wel met voor hun een goede afloop.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Er gaan er zoveel dood daar, 1 meer of minder valt niet eens meer op.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Haha ja dat is ook weer waar. Ze zullen wel verdwijnen, of ze moeten een goed excuus hebben waarom die kerels doorzeeft zijn met houten kogels...eerste optie lijkt me iets makkelijkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef Ticootje het volgende:
Er gaan er zoveel dood daar, 1 meer of minder valt niet eens meer op.
![]()
![]()
Ik vind Nina eigenlijk leuker als Katharine dan als Elena hihi. Elena is zo whiny af en toe en Katharine lekker evil!
Dat was alweer een fantastiche aflevering!
* Bonnie, houd dit vol, zo mag ik je weer - je moet je vrienden steunen.
* MasonZo jammer dat 'ie er niet meer is, maar Damon had gelijk, zijn lot was allang bezegeld.
* Damon die Mason martelde was intens "Katherine will only rip your heart out ... let me do it for her."![]()
* Caroline & LizLiz had gelijk Caroline is echt ineens volwassen geworden; er was moed voor nodig om haar moeder te compellen.
* Jeremy is zo schattig, maar hij is wel een grote hulp gebleken.
* Jenna!Holy shit! Ik wist dat er iets met haar ging gebeuren, maar die harakiri actie had ik niet zien aankomen.
* Stefan gemarineerd in vervain![]()
* Geen fan van Elena & Stefan, maar dat einde was hartverscheurend en dan ook nog Damon met tranen in z'n ogen omdat Elena verdriet had![]()
![]()
Promo voor volgende week (veel spoilers):
Damon Salvatore in pak met masker
quote:Geen dubbele (van twee uur achter elkaar), maar een aflevering in twee delen; gisteren was de opbouw naar het gemaskerd bal en volgende week is het bal zelf. Maar Julie Plec heeft ook al gezegd dat dat een beetje onzinnige omschrijving was omdat de hele serie een constant doorlopend verhaal met cliffhanger op cliffhanger is.Live your life each day, Meet the tides my friend
Oeh die KatherineBen wel echt benieuwd wat ze nu met die moonstone / werewolve moet...
Zielig van Stefan en Elena...
Damon is gewoon cool![]()
![]()
quote:Ik ook niet, krijg er jeuk van.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, wat een aflevering! Kan ik niet tegen he, mannen die huilen, Stephen
![]()
![]()
quote:Nee... Ik ook niet...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, wat een aflevering! Kan ik niet tegen he, mannen die huilen, Stephen![]()
Pff, dit is wel echt de tofste serie die ik kijk op dit moment. Wat een aflevering zeg. En dan kijk ik ook nog Dexter, Grey's Anatomy, Supernatural, Castle... En ook in Dexter zitten wel mindblowing dingen, maar meestal pas aan het eind van de aflevering. Dit was gewoon de hele aflevering door. Mason dood, Stefan in die put, Matt die nu achter Taylor aangaat... OMFG! ashfgkauqgofvbaugigewh![]()
Ja dat einde had ik niet verwacht. Dus Matt gaat ook dood.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Nja, is niet zeker natuurlijk. Als Elena en crew er op tijd achter komt kunnen ze het wel stoppen lijkt me. Even Matt aan de vervain krijgen ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef Beach het volgende:
Ja dat einde had ik niet verwacht. Dus Matt gaat ook dood.![]()
quote:Ik moest de hele tijd aan de ring denken. Brrr...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:49 schreef Pvoesss het volgende:
Damon was weer![]()
![]()
En die putik ben echt een mietje in dat soort dingen
![]()
quote:Oh ja, zo zielig...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, wat een aflevering! Kan ik niet tegen he, mannen die huilen, Stephen![]()
GodverDJU wat een aflevering!!!!!L'Amour menaçant:
AAAAAAAAAAAAAAH! Wat een serie! Hoe weten ze het elke keer zo spannend te maken?!! Nondejuuuu. I LOVE it. Damon
![]()
. Jenna-actie
omg! Katherine is zo evil, je ziet het telkens niet aankomen, briljant gewoon
.
Nu ga ik heel veel moeite doen om de sneakpeak/promometveelspoilers voor volgende ep niet te kijken.![]()
Stephan is echt heel lelijk als ie huilt. Bah.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik dacht dat deze aflevering al wat was, maar het wordt volgende week nog meer nog heftiger... ik kan niet wachten!!!!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Ik vind het best jammer dat Mason dood is..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Stephan is echt heel lelijk als ie huilt. Bah.
quote:Dat kan, maar waarom? Er zat inderdaad misschien wat minder aktie in als in vorige afleveringen, maar ik denk dat de opbouw naar volgende week nodig was en bovendien was er ook tijd ingeruimd voor het uitdiepen van wat karakters zoals Bonnie, Jeremy en Caroline.Op zondag 24 oktober 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie allemaal enthousiast? Ik vond het maar een matige aflevering
quote:Ik ookOp zondag 24 oktober 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het best jammer dat Mason dood is..
![]()
Ik zag trouwens dat dit topic bijna gaat sluiten. Ik had mijn OP bewaard en een ietwat aangepaste versie (foto's en tekst) staat HIER. Mocht iemand 'm willen gebruiken, ga je gang (edit - select all - edit - copy).
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 24-10-2010 15:47:00 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
Kathrine heeft dus perse een weerwolf nodig... Waarom???I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Misschien omdat weerwolven makkelijk vampiers kunnen doden?Op zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Kathrine heeft dus perse een weerwolf nodig... Waarom???![]()
quote:Maar dat zou wel heel riskant zijn want dan loopt ze zelf dus ook gevaar, en we weten sinds afgelopen week dat vampieren geen andere bovennatuurlijke wezens kunnen doden.Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien omdat weerwolven makkelijk vampiers kunnen doden?
Ik ben echt heel benieuwd wanneer we weten waar die steen voor dient.
A journey to the end
Forum Opties Forumhop: Hop naar: