Het bloed van Anna was al uit Jeremy's systeem. Dus als Jeremy die ring niet droeg, was hij gewoon dood gegaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef IV_Xample het volgende:
maar is jeremy nu ook een vampier nu tie weer tot leven is gekomen na nek-omdraai-actie van damon met het bloed van anna in hem...en bij caroline ook??
Dat zegt Stefan toch ook in het begin tegen m, dat het bloed bijna uit zn systeem is en nu dus echt kans heeft om dood te gaan als ie zelfmoord zou plegen. Hij had te weinig pillen genomen om dood te gaan, dus had het bloed van Anna m alleen beter gemaakt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Het bloed van Anna was al uit Jeremy's systeem. Dus als Jeremy die ring niet droeg, was hij gewoon dood gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moeten trouwens zo'n smiley met vampiertandjes hebben vind ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk ben ik flink mosterd
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef Jill-RMC het volgende:Ik vind dat het niet hoeft, want het is een speculatie gebaseerd op de eerste aflevering. Of moet alles van deze aflevering in spoilers geplaatst worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:41 schreef Curiosity het volgende:Die maaltijd is inmiddels inderdaad al lang verteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk ben ik flink mosterd
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die maaltijd is inmiddels inderdaad al lang verteerd
Ja me 2quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, shit, ik voelde echt mee toen Damon van Eilana en Katherine te horen kreeg dat het altijd Stephen zal zijn. Damnnnn, ik voelde me zo kut toen dat gebeurde
Waarom Royquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, shit, ik voelde echt mee toen Damon van Eilana en Katherine te horen kreeg dat het altijd Stephen zal zijn. Damnnnn, ik voelde me zo kut toen dat gebeurde
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Trailer voor 2x02:
Heerlijk die Damon: "It's okay, I can help you." "What are you gonna do?" "I'm gonna kill you"
Kathrine zei dat waarschijnlijk alleen om een wig te drijven tussen de broers. Vergeet niet dat het echt een kutwijf is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben gewoon een beetje gay. Tijdens zo'n aflevering is het alsof ik in een achtbaan van emoties zit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom Royof ben jij voor team Damon
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje gay. Tijdens zo'n aflevering is het alsof ik in een achtbaan van emoties zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |