abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84522829
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

De hele zware auto's liggen niet goed meer in de markt door de brandstofkosten en wegenbelasting. Op de normale auto's krijg je echt niet veel korting hoor.
Ook de markt voor kleine auto's kent een behoorlijke korting. Die prijzen zijn ook allemaal gedaald de afgelopen 2 jaar. In de periode daarvoor liep de prijzen ieder jaar op, nu loopt ze af. Deflatie WTF :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84522887
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ook de markt voor kleine auto's kent een behoorlijke korting. Die prijzen zijn ook allemaal gedaald de afgelopen 2 jaar. In de periode daarvoor liep de prijzen ieder jaar op, nu loopt ze af. Deflatie WTF :D
50%?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84523072
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

50%?
Nee... zoveel lucht zit er niet in de marge... maar voor de huizenmarkt is dat heel wel het geval. Wel bij de les blijven hè ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_84523096
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee... zoveel lucht zit er niet in de marge... maar voor de huizenmarkt is dat heel wel het geval. Wel bij de les blijven hè ;)
Tuurlijk, slaap lekker verder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 juli 2010 @ 22:15:15 #155
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_84524513
Ik denk dat een inschatting van 50% lucht geen slechte inschatting is.

Alleen denk ik niet dat de overheid het lucht om de markt zodanig te herstellen dat al die lucht eruit gaat, althans niet voor de gemiddelde woning (wellicht in het dure segment meer).

Ik denk eerder aan enkele tientallen procenten aan lucht die kan ontsnappen binnen onze politieke realiteit.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_84524834
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef droom_econoom8 het volgende:

Ik denk eerder aan enkele tientallen procenten aan lucht die kan ontsnappen binnen onze politieke realiteit.
Ach... na 2012 maakt het niet meer uit... dan zullen de overheden massaal stoppen met het weggeven van geld. Dan pas gaat het echt hard.... ze zouden er een goede film over kunnen maken
I'll sing you a lullaby.
pi_84525133
Zou gewoon nog even onder de brug blijven zitten
pi_84525319
De staat zou eens moeten beginnen met het verstrekken van hypotheken aan inwoners.

HRA afschaffen, overdrachtsbelasting afschaffen, HWF afschaffen en gewoon 3% of 4% rente. Mag iedereen lenen van de staat wat hij wil zolang het onderpand het waard is.

Kan iedereen een huis kopen en is iedereen zuinig op zijn huis (en leefomgeving!).

Opgelost. Op deze reeks kan een slotje. :o
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_84526031
En waar haalt de staat het geld vandaan? En wat gebeurt er als de waarde van het huis minder waard wordt of er een ontslaggolf komt?
pi_84526421
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:En waar haalt de staat het geld vandaan?
Uit de rente inkomsten :Y :P

quote:
En wat gebeurt er als de waarde van het huis minder waard wordt of er een ontslaggolf komt?
Dan geef je je inwoners wat lucht door ze uitstel van betaling te verlenen. Dat is veel goedkoper dan die mensen door een bank op straat te laten zetten en dan via allerlei urgentieverklaringen, schuldsaneringen, uitkeringen en hulpverleningen weer op de rails proberen te krijgen. ^O^
pi_84526666
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Uit de rente inkomsten :Y :P
[..]

Dan geef je je inwoners wat lucht door ze uitstel van betaling te verlenen. Dat is veel goedkoper dan die mensen door een bank op straat te laten zetten en dan via allerlei urgentieverklaringen, schuldsaneringen, uitkeringen en hulpverleningen weer op de rails proberen te krijgen. ^O^
Denk dat je sws ergens vermogen vandaan moet halen, en wat doe je als meer dan 3% van de hypotheken in default zijn?
pi_84526796
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat je sws ergens vermogen vandaan moet halen
Nou die bijna 100 miljard die in de banken is gestoken de afgelopen 2 jaar was een goede start geweest.

quote:
, en wat doe je als meer dan 3% van de hypotheken in default zijn?
Als staat zijnde? Gewoon niks. Waarom zou je.
pi_84526946
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk dat je sws ergens vermogen vandaan moet halen, en wat doe je als meer dan 3% van de hypotheken in default zijn?
1 op de 3 hypotheken mag defaulten bij 3%

Ik snap uberhaupt niet waarom banken geen overheidsbedrijven zijn? Waarom zou je dit aan de vrije markt overlaten?
I'll sing you a lullaby.
pi_84526971
Omdat je op een dafault af vaart?
  maandag 26 juli 2010 @ 23:14:01 #165
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84527377
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik snap uberhaupt niet waarom banken geen overheidsbedrijven zijn? Waarom zou je dit aan de vrije markt overlaten?
Dat is juist de grote discussie van de laatste dertig jaar, kennelijk omdat er banken nodig zijn om geld van de centrale bank te lenen tegen 1% en het weer aan dezelfde overheid uit te lenen tegen 4% :)

Dat maakt banken als GS zo rijk
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84527846
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Verburg_K het volgende:

Dat is juist de grote discussie van de laatste dertig jaar, kennelijk omdat er banken nodig zijn om geld van de centrale bank te lenen tegen 1% en het weer aan dezelfde overheid uit te lenen tegen 4% :)

Dat maakt banken als GS zo rijk
Inderdaad, rijke bankiers die parasiteren op de maatschappij. Tijd om ze eens een kopje kleiner te maken lijkt mij.
I'll sing you a lullaby.
pi_84527899
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat je op een dafault af vaart?
Wat is een dafault :?
I'll sing you a lullaby.
pi_84530306
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Omdat je alles behalve essientiele zaken aan de markt moet overlaten
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:36:36 #169
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_84530911
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat is een dafault :?
dafault ken ik ook niet nee..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:28:32 #170
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_84536519
Banken zonder winstoogmerk!!!
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_84536660
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:28 schreef iamcj het volgende:
^O^

Banken horen economische bedrijvigheid te stimuleren, maar de werkelijke winsten horen in andere economische sectoren gemaakt te worden imho. Zo voorkom je perversiteiten bij deze instellingen.
I'll sing you a lullaby.
pi_84536661
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:28 schreef iamcj het volgende:
Net als in NK of Cuba
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:36:30 #173
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84536664
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nou die bijna 100 miljard die in de banken is gestoken de afgelopen 2 jaar was een goede start geweest.
Voor dat geld had je een miljoen huizen kunnen bouwen. Lijkt me aanzienlijk nuttiger dan bestaande huizen financieren.
censuur :O
pi_84536692
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Voor dat geld had je een miljoen huizen kunnen bouwen. Lijkt me aanzienlijk nuttiger dan bestaande huizen financieren.
Daar heb je in Nederland ook alle ruimte voor :')
pi_84536708
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Net als in NK of Cuba
Geef je geest eens wat meer ruimte DAM of zet een raam open, zuurstof is van essentieel belang voor de mentale processen :)
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')