Hier staat het allemaal voor, dus dan mag het welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Roxasect het volgende:
alles met teveel erachter is slecht..
teveel sex = auwlul
teveel zon = huidaids
teveel bier = dronken
etc etc...
1 1/2 liter water is meer dan zat...
let wel.. bier = geen water
telefoon!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Roxasect het volgende:
alles met teveel erachter is slecht..
teveel sex = auwlul
teveel zon = huidaids
teveel bier = dronken
etc etc...
1 1/2 liter water is meer dan zat...
let wel.. bier = geen water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Te veel water is altijd slecht. 3 liter op een dag is niet te veel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
ieder jaar is het weer anders...
dan is teveel water slecht...dan is het weer goed...
zolang je je gezond voelt is er niks aan de hand toch?
je moet ook de inname van de voedsel in de gaten houden he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef prettyboyme het volgende:
ik drink nu 3 liter water per dag. afgewisseld met vruchtendrank. Met eten doe ik ook niet echt veel. ik eet alleen 2 broodjes met pindakaas in de middag en het avond eten. wat meestal alleen bestaat uit aardappelen, groente en een vegetarische burger. Het probleem is wel als ik ochtends wakker word voel ik me leeg en draaierig. maar dat gaat na een uurtje weer over. Zou dit komen omdat ik teveel water drink ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
telefoon!teweinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen vliegende insecten
Avondeten wat je beschrijft zal zo'n 800-900 calorieën zijn. 2 Boterhammen met beleg misschien 400-500 samen. Je krijgt dus veel te weinig voedingsstoffen binnen. Moet je echt wat aan doen to be honest, da's niet de manier om je lichaam te geven wat het nodig heeftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef prettyboyme het volgende:
ik drink nu 3 liter water per dag. afgewisseld met vruchtendrank. Met eten doe ik ook niet echt veel. ik eet alleen 2 broodjes met pindakaas in de middag en het avond eten. wat meestal alleen bestaat uit aardappelen, groente en een vegetarische burger. Het probleem is wel als ik ochtends wakker word voel ik me leeg en draaierig. maar dat gaat na een uurtje weer over. Zou dit komen omdat ik teveel water drink ?
Het water breekt het zout niet af, maar als je water uitplast gaan er ook zouten mee, dus die moet je aanvullen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef LePoo het volgende:
Te veel water breekt het zout in je lichaam af, wat ook weer niet goed is.
5-6 Liter water per dag is niet echt schadelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Naamah het volgende:
Alleen het drinken van hele grote hoeveelheden water in combinatie met te weinig zout/mineralen kan schadelijk zijn. Gaat dan pas om 5-6 liter per dag ofzo. 3 Liter kan prima, tenzij je hartproblemen hebt.
Nee, mits je gewoon tussendoor plast. En 3 liter water is niet teveel, maar wel wat overdreven. Met dit warme weer is 2 liter ook prima hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
5-6 Liter water per dag is niet echt schadelijk.Mits je het gespreid drinkt. 3 Liter water per dag is vrij normaal... helemaal tijdens deze warme dagen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Het water breekt het zout niet af, maar als je water uitplast gaan er ook zouten mee, dus die moet je aanvullen.
En het draaierige komt denk ik bij TS eerder door te weinig eten dan door teveel drinken. Gewoon ontbijten voortaan lijkt me een goed idee.
Bronquote:De grote boosdoener? Zout! Door veel water te drinken maar weinig zoutrijk voedsel te eten, kan het zoutgehalte in het bloed gevaarlijk laag worden. Cellen gaan steeds meer water opnemen om toch aan zout te komen en zwellen op, waardoor bloedvaten in de knel kunnen komen.
ik zou gewoon eens gaan ontbijten als je je 's ochtends leeg en draaierig voeltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef prettyboyme het volgende:
ik drink nu 3 liter water per dag. afgewisseld met vruchtendrank. Met eten doe ik ook niet echt veel. ik eet alleen 2 broodjes met pindakaas in de middag en het avond eten
Inderdaad het gaat om verhouding water/zout(en). Dus als je veel water moet drinken omdat je de hele dag door de zon moeten lopen (werk ofzoiets) los dan 'een beetje' zout op in water en verdun het dan...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moet ook de inname van de voedsel in de gaten houden he?
zorg ervoor dat je zouten e.d. binnenkrijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |