Tussenstand deeltje 2003:quote:
Dat was gister toch?quote:
Misschien heeft Phys nog geen tijd gehad om de lijst bij te werken.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Net wat zitten rondneuzen in het archief; waar zijn de nummers 1998 t.e.m. 2002 naartoe?
Ik heb net een account aangemaakt, kan ik die ook bijwerken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien heeft Phys nog geen tijd gehad om de lijst bij te werken.....
dat hoeft hij ook niet te doen, maar degene die een nieuw topic opentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien heeft Phys nog geen tijd gehad om de lijst bij te werken.....
Ik heb geen editrecht in Fokwiki.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat hoeft hij ook niet te doen, maar degene die een nieuw topic opent
je kunt je als het goed is gewoon aanmelden en dan vervolgens de boel bewerkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb geen editrecht in Fokwiki.
Oh misschien doe ik het dan wel eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
je kunt je als het goed is gewoon aanmelden en dan vervolgens de boel bewerken
Ik heb net alles toegevoegdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat hoeft hij ook niet te doen, maar degene die een nieuw topic opent
is wel zo handig voor degenen die de punten bijhouden hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh misschien doe ik het dan wel eens.
Ja meester......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
is wel zo handig voor degenen die de punten bijhouden he
Maak ik er :quote:
Makkiequote:
Welerglaatmaargeeftnix....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |