abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84402987
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nogmaals, nou en? .

Wat slaap jij er minder van?
Het is KLB.
Hier lachen we mensen uit die iets doms doen.

Verder de geschiedenis van TS:

Ga weg
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:28:56 #227
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_84402999
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeeehmmm, omdat ze ze toch wel verkopen? .

En ZO duur is het nou ook allemaal niet, het is gewoon prijzig spul. 500 euro is veel geld maar voor de meeste mensen nog wel te behappen natuurlijk.
Ja maar dat is dan ook net weer zo dom. Ze verkopen het toch wel omdat de apple-zealots toch wel glimlachend massaal hun geld neerleggen. Het kuddegedrag waar Apple zich van afzette en er nu groot mee wordt.

Zegt trouwens meer iets over de liefhebbers
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_84403222
wat is een ip ad?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:37:42 #229
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_84403381
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het is KLB.
Hier lachen we mensen uit die iets doms doen.

Verder de geschiedenis van TS:

[ afbeelding ]
Obsession Alert.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_84403433
iPhone + MacBook Pro = iPad
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84403855
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:

[..]

En dan is mijn vraag weer... waarom zou je dan een iPad boven een iPhone kiezen. Behalve dat het groter is en je meer kan zien?

Hier om

pi_84403937
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
Zegt trouwens meer iets over de liefhebbers
Dat ze nhun hand niet omdraaien voor een euro honderdje of meer?

Verschil moet er zijn.
pi_84403968
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Nu pas een iPad hebben .
Idd, ik heb 'm al vanaf de Amerikaanse release

Wel terechte klacht trouwens. Paupers die niet werken en daarom anderen af gaan zeiken
pi_84403977
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Hier om

[ afbeelding ]

Daar heb ik deze voor .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84404018
Mensen die denken dat mensen die onzin als de iPad niet waarderen arm zijn
Newsflash: Apple zijn budget-gadgets voor mensen die wel stoer willen doen maar er niets aan uit willen geven.
Ga weg
pi_84404102
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Newsflash: Apple zijn budget-gadgets voor mensen die wel stoer willen doen maar er niets aan uit willen geven.
Dat kun je ook zeggen.
pi_84404154
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Een MacBook Pro en Mac Pro zijn nou niet bepaald de goedkoopste gadgets. Jij hebt ze niet iig. Ik wel. kk sloeber
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:59:59 #238
259274 Aestivate
Fake awake
pi_84404209
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeeehmmm, omdat ze ze toch wel verkopen? .

En ZO duur is het nou ook allemaal niet, het is gewoon prijzig spul. 500 euro is veel geld maar voor de meeste mensen nog wel te behappen natuurlijk.
Natuurlijk, ware het niet dat niemand die ik ken die zo'n ding koopt het eerste product van Apple is. Die mensen hebben daarnaast meerdere iPhones (gehad), ipod, macbookpro's en wie weet allemaal nog meer voor Apple meuk. Prima, maar dan zit je al tegen de ¤ 5.000 aan terwijl je voor 1/3 van het geld klaar had kunnen zijn.

Ook goed, moet iedereen zelf weten. Mij iig niet gezien.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:00:35 #239
20758 Stringer
You have a nice day
pi_84404237
Wie heeft er ook last van dat de 3G verbinding wegvalt als je de iPad vasthoudt?
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_84404281
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Natuurlijk, ware het niet dat niemand die ik ken die zo'n ding koopt het eerste product van Apple is. Die mensen hebben daarnaast meerdere iPhones (gehad), ipod, macbookpro's en wie weet allemaal nog meer voor Apple meuk. Prima, maar dan zit je al tegen de ¤ 5.000 aan terwijl je voor 1/3 van het geld klaar had kunnen zijn.

Jij zit zeker bij iedereen die een duurdere auto heeft als een fiat panda te roepen: HAHAHA JIJ HEBT GELD VERNEUKT WANT EEN FIAT PANDA RIJD OOK
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_84404433
Wie van de iPad kopers heeft de versie met 3G gekocht? Vind het nogal jammer dat de abonnementen daarvan zo duur zijn.
En iPad zonder 3G ondersteuning is nogal faal. Zeker omdat de iPad geen USB ondersteuning heeft en je dus niet kan tetheren of je dongle er aan kan hangen.
Jammer van ze.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:08:08 #242
259274 Aestivate
Fake awake
pi_84404486
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Jij zit zeker bij iedereen die een duurdere auto heeft als een fiat panda te roepen: HAHAHA JIJ HEBT GELD VERNEUKT WANT EEN FIAT PANDA RIJD OOK
Jij snapt het punt niet. Ik val niemand aan. Hier wordt je alleen wijsgemaakt dat het een ge-wel-dig product is en de rest allemaal meuk. Zie ook de OP van dit topic. En als je met Windows werkt ben je wel zo dom want dat is echt bagger.

Het is alleen die obsessie. Niemand die vandaag bij de winkel gaat dringen die het boeit hoeveel het kost. Hell als ze 1.000 euro vragen betaald ook iedereen dat. En dat kan ik niet begrijpen als ik mijn telefoon (bijvoorbeeld) gewoon opzoek op functionaliteit, prijs en kwaliteit en niet een nacht voor de Nokia shop ga slapen om het nieuwste model voor 600 euro te kopen. Niemand heeft het nodig of weet wat ze ermee willen doen maar ze willen het gewoon hebben omdat het Apple is.

En die auto vergelijking hou maar mee op. Ik heb nog nooit een goeie auto vergelijking gezien in een Apple topic. Met andere tablets kun je misschien wel meer voor de helft van het geld (USB, removable device, flash) en daarnaast wil ik de ervaring die je met zo'n ding hebt niet vergelijken met een Ferrari.
pi_84404513
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Zeik niet zo. Heb een hekel aan de apple fanboys die iedereen een macbook aanraden (desktop replacement voor 700 euro? Koop een 13 inch macbook!).
Maar cliché, de kwaliteit is ook gelijk met de prijs. Lange accuduur, goed afgewerkte behuizing en lekker compact. Dat niet iedereen dit van zijn laptop eist is een tweede. Overpriced is het echter niet.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:10:43 #244
259274 Aestivate
Fake awake
pi_84404591
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef Adames het volgende:
Overpriced is het echter niet.
Voor mij wel want ik zo bij god niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken. Ik heb al pc's en een laptop.
pi_84404641
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Voor mij wel want ik zo bij god niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken. Ik heb al pc's en een laptop.
Overbodig hoogstens.
pi_84404671
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En het juiste punt meteen, het is voor iedereen aan hem/haarzelf of iets nuttig is of niet he? .
Ach, het hoeft toch ook niet eens nuttig te zijn... Het is een leuk gadget. Ik vind hem te duur voor dat gebruik, was ie de helft dan had ik hem ook wel gekocht.

Maar als je een openingspost maakt zoals in dit topic kun je er toch wel vanuit gaan dat mensen er tegenin gaan en gaan afkraken. De extreme pro apple fanboys reageren net zo sneu als de extreme apple bashers. Daar tussenin zitten er ook nog wel een paar die alles in perspectief zien...
pi_84404680
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:13:58 #248
293852 Lexis
That's what she said.
pi_84404704
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Als het voor jou overbodig is, prima, dan koop je 'm niet. We willen je nergens toe dwingen.
Maarr... Zeik het product dan ook niet af.
(niet specifiek op jou gericht, Aestivate, maar op alle zeikers in dit topic)

Terechte klacht dus.
pi_84404740
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:00 schreef Jac0bus het volgende:
Lekker aan het multitasken?

Onee

lekker flashcontent aan het bekijken?

Onee
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:16:03 #250
259274 Aestivate
Fake awake
pi_84404772
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:13 schreef Lexis het volgende:

[..]

Als het voor jou overbodig is, prima, dan koop je 'm niet. We willen je nergens toe dwingen.
Maarr... Zeik het product dan ook niet af.
(niet specifiek op jou gericht, Aestivate, maar op alle zeikers in dit topic)

Terechte klacht dus.
Dat is eigenlijk wel waar want het is geen slecht product op zich.
Opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')