Het is KLB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, nou en?.
Wat slaap jij er minder van?
Ja maar dat is dan ook net weer zo dom. Ze verkopen het toch wel omdat de apple-zealots toch wel glimlachend massaal hun geld neerleggen. Het kuddegedrag waar Apple zich van afzette en er nu groot mee wordt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmm, omdat ze ze toch wel verkopen?.
En ZO duur is het nou ook allemaal niet, het is gewoon prijzig spul. 500 euro is veel geld maar voor de meeste mensen nog wel te behappen natuurlijk.
Obsession Alert.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is KLB.
Hier lachen we mensen uit die iets doms doen.
Verder de geschiedenis van TS:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is mijn vraag weer... waarom zou je dan een iPad boven een iPhone kiezen. Behalve dat het groter is en je meer kan zien?
Dat ze nhun hand niet omdraaien voor een euro honderdje of meer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
Zegt trouwens meer iets over de liefhebbers
Idd, ik heb 'm al vanaf de Amerikaanse releasequote:
quote:
Dat kun je ook zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat mensen die onzin als de iPad niet waarderen arm zijn
Newsflash: Apple zijn budget-gadgets voor mensen die wel stoer willen doen maar er niets aan uit willen geven.
Een MacBook Pro en Mac Pro zijn nou niet bepaald de goedkoopste gadgets. Jij hebt ze niet iig. Ik wel. kk sloeberquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat mensen die onzin als de iPad niet waarderen arm zijn
Newsflash: Apple zijn budget-gadgets voor mensen die wel stoer willen doen maar er niets aan uit willen geven.
Natuurlijk, ware het niet dat niemand die ik ken die zo'n ding koopt het eerste product van Apple is. Die mensen hebben daarnaast meerdere iPhones (gehad), ipod, macbookpro's en wie weet allemaal nog meer voor Apple meuk. Prima, maar dan zit je al tegen de ¤ 5.000 aan terwijl je voor 1/3 van het geld klaar had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmm, omdat ze ze toch wel verkopen?.
En ZO duur is het nou ook allemaal niet, het is gewoon prijzig spul. 500 euro is veel geld maar voor de meeste mensen nog wel te behappen natuurlijk.
Jij zit zeker bij iedereen die een duurdere auto heeft als een fiat panda te roepen: HAHAHA JIJ HEBT GELD VERNEUKT WANT EEN FIAT PANDA RIJD OOKquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Natuurlijk, ware het niet dat niemand die ik ken die zo'n ding koopt het eerste product van Apple is. Die mensen hebben daarnaast meerdere iPhones (gehad), ipod, macbookpro's en wie weet allemaal nog meer voor Apple meuk. Prima, maar dan zit je al tegen de ¤ 5.000 aan terwijl je voor 1/3 van het geld klaar had kunnen zijn.
Ook goed, moet iedereen zelf weten. Mij iig niet gezien.
Jij snapt het punt niet. Ik val niemand aan. Hier wordt je alleen wijsgemaakt dat het een ge-wel-dig product is en de rest allemaal meuk. Zie ook de OP van dit topic. En als je met Windows werkt ben je wel zo dom want dat is echt bagger.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij zit zeker bij iedereen die een duurdere auto heeft als een fiat panda te roepen: HAHAHA JIJ HEBT GELD VERNEUKT WANT EEN FIAT PANDA RIJD OOK
Zeik niet zo. Heb een hekel aan de apple fanboys die iedereen een macbook aanraden (desktop replacement voor 700 euro? Koop een 13 inch macbook!).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Natuurlijk, ware het niet dat niemand die ik ken die zo'n ding koopt het eerste product van Apple is. Die mensen hebben daarnaast meerdere iPhones (gehad), ipod, macbookpro's en wie weet allemaal nog meer voor Apple meuk. Prima, maar dan zit je al tegen de ¤ 5.000 aan terwijl je voor 1/3 van het geld klaar had kunnen zijn.
Ook goed, moet iedereen zelf weten. Mij iig niet gezien.
Voor mij wel want ik zo bij god niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken. Ik heb al pc's en een laptop.quote:
Overbodig hoogstens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor mij wel want ik zo bij god niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken. Ik heb al pc's en een laptop.
Ach, het hoeft toch ook niet eens nuttig te zijn... Het is een leuk gadget. Ik vind hem te duur voor dat gebruik, was ie de helft dan had ik hem ook wel gekocht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het juiste punt meteen, het is voor iedereen aan hem/haarzelf of iets nuttig is of niet he?.
Als het voor jou overbodig is, prima, dan koop je 'm niet. We willen je nergens toe dwingen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Voor mij wel want ik zo bij god niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken. Ik heb al pc's en een laptop.
quote:
Dat is eigenlijk wel waar want het is geen slecht product op zich.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:13 schreef Lexis het volgende:
[..]
Als het voor jou overbodig is, prima, dan koop je 'm niet. We willen je nergens toe dwingen.
Maarr... Zeik het product dan ook niet af.
(niet specifiek op jou gericht, Aestivate, maar op alle zeikers in dit topic)
Terechte klacht dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |