He autist, dat is toch geen PERSOONLIJKE tip.quote:
Rustig jij!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He autist, dat is toch geen PERSOONLIJKE tip.![]()
Of werk jij bij zo'n bedrijf dat tegen iedereen zegt:
Bedrijf: Al onze informatie staat op onze website.
Klant: Nee, want daar heb ik net gekeken, domme doos, daarom bel ik jou.
Bedrijf: Oh ja, ik weet niks meer dan dit zinnetje. Alle informatie staat op de website. *klik*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet. Ik woon in Duitsland.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rustig jij!
Hij vraagt niet om een persoonlijke tip![]()
En nee ik werk niet bij zo'n bedrijfhahaha mafkees
![]()
Ik werk bij het bedrijf waar jij waarschijnlijk je drinkwater vandaan haalt, dus let op je woorden, ik laat je zo afsluiten als ik wil!
Oh.. Ik neem mijn woorden terugquote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik woon in Duitsland.![]()
Sluit maar af dan.
Het is trouwens een ZIJ.![]()
En rustig doen in een ADHD topic?![]()
oja jij was die van de kusjes toch? of was dat weer iemand anders?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh.. Ik neem mijn woorden terug
Sorry had geen zin om terug te kijken of het een hij of een zij was![]()
Nou, je hoeft niet zozeer rustig te doen, maar wel tegen mij ja! Ik vind het niet leukMichhas heeft ook gevoelens ja!
en de autisten zitten in het autismetopic, stuiterbal!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He autist, dat is toch geen PERSOONLIJKE tip.![]()
Of werk jij bij zo'n bedrijf dat tegen iedereen zegt:
Bedrijf: Al onze informatie staat op onze website.
Klant: Nee, want daar heb ik net gekeken, domme doos, daarom bel ik jou.
Bedrijf: Oh ja, ik weet niks meer dan dit zinnetje. Alle informatie staat op de website. *klik*
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja jij was die van de kusjes toch? of was dat weer iemand anders?
Hier ook blijkbaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en de autisten zitten in het autismetopic, stuiterbal!
Naar wie refereer jij dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ook blijkbaar.![]()
Stuiterbal, ik?
ja maar de vorige keer zei jij ook datje gevoel had en toen kreeg je van mij eenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahahahahaNee ik was niet van de kusjes, jij was dat zelf! Ik zei alleen dat ik ook gevoelens heb
Heb gewoon een lage pijngrens, i bruise easily...
NOT
Aan jou, autistje.quote:
Hahaha wat een vraagquote:Op donderdag 2 september 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar de vorige keer zei jij ook datje gevoel had en toen kreeg je van mij eenvolgens mij
maar dat NOT... heb je nou wel of geen gevoel?zo snap ik er toch niks meer van? information overload enzo
OK...prrrrr *kopjes geeft....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha wat een vraag
Tuurlijk heb ik gevoel, en nee ik ben niet overgevoelig (dat staat er). Zou vreemd zijn als ik geen gevoel zou hebben toch
Het is een grapje Murmeli, rustig maar
quote:
quote:
Waarom ben ik nou weer een autistjequote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan jou, autistje.![]()
Heb je nou al een goeie psych in A'dam opgezocht?
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nouwwwww..... het was maar een grappie!
Ja dan is toch elke klootviool 'goed'. Ik ben idd op zoek naar persoonlijke ervaringen :pquote:
Je hebt sowieso een verwijsbrief van je huisarts nodig voor een 1e lijnspsycholoog, misschien is het slim om daar te beginnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja dan is toch elke klootviool 'goed'. Ik ben idd op zoek naar persoonlijke ervaringen :p
Sowieso weet ik niet wat handiger is, instantie of gewoon psycholoog. En is 10 behandelingen genoeg?
Zou ik ook gewoon naar de schoolpsycholoog kunnen gaan (van een HBO-opleiding), of niet?
Ik stel het al zooooooolang uit, dus nu moeten jullie me helpen met de perfecte tip :p
Ik heb echt geen idee wat ik wil, heb daar totaal geen ervaring mee. Ik denk dat dat nummertjesgevoel nog best zal meevallen, maar ik heb dus geen ervaring.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een verwijsbrief van je huisarts nodig voor een 1e lijnspsycholoog, misschien is het slim om daar te beginnen?
Verder is het lastig om te zeggen, er zijn grote instanties die heel persoonlijk te werk gaan, aan de andere kant zijn er ook instanties waar je gewoon een nummertje bent, en alles uit het boekje voorgelezen wordt.
Wat zou je zelf willen? Wil je zsm klaar en geholpen zijn? Of wil je er grondig mee aan de slag, en het gevoel hebben dat de persoon tegenover je echt kent?
Woon zelf in Arnhem, dus met echte daadwerkelijke ervaringen kan ik je helaas niet echt helpen
Nou, huisartsen hebben meestal wel een sort of deals met psychologen, tenminste, psychologen/psychiaters of instanties die ze aanraden, en die zitten meestal wel bij hun praktijk in de buurt..quote:Op donderdag 2 september 2010 14:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik wil, heb daar totaal geen ervaring mee. Ik denk dat dat nummertjesgevoel nog best zal meevallen, maar ik heb dus geen ervaring.
Maarja ik ga wel eerst naar de huisarts dan, het is toch niet erg dat die niet in Amsterdam zit?
Voor de GGZ heb je ook een doorverwijzing nodig of niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, huisartsen hebben meestal wel een sort of deals met psychologen, tenminste, psychologen/psychiaters of instanties die ze aanraden, en die zitten meestal wel bij hun praktijk in de buurt..
Verder is het zo dat als je besluit naar een 1e lijnspsycholoog/psychiater te gaan, dit maar deels vergoed wordt door de verzekering.
Een GGZ aan de andere kant kost je als het goed is niks
Volgens mij niet, je kan je daar gewoon aanmelden. Echter gaat het wel een stuk sneller met een doorverwijzing, dan kom je op een andere wachtlijst te staan ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Voor de GGZ heb je ook een doorverwijzing nodig of niet?
Wat een gedoe eigenlijk, alsof een huisarts je eerst moet keuren ofzo voordat je naar de psycholoog mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |