Daar waren de mannen wat gemoedelijkerquote:
Hoe? Ik geef toch duidelijk aan dat ik het over een bepaalde groep mensen heb? Dat is al een stuk genuanceerder dan het "alle mannen" of "alle vrouwen" dat je hier zo vaak ziet.quote:
Jahaa, boef, jij hebt het over dat Limburgers goed volk zijn en die lui uit de Randstad is maar dom volk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe? Ik geef toch duidelijk aan dat ik het over een bepaalde groep mensen heb? Dat is al een stuk genuanceerder dan het "alle mannen" of "alle vrouwen" dat je hier zo vaak ziet.
Jouw vriendin valt op patjepejers?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eens voor een groot deelVreemd genoeg verbaasde ik me erover hoe dta buiten de randstad ging toen ik een brabantse vriend kreeg.
Ik heb zelf nooit hele slechte ervaringen er mee gehad, maar mijn beste vriendin wel. Dan was zo'n gast zogenaamd verhuisd naar de Nederlandse antillen en dan spotte ik hem de week er na mete en zwangere vriendin. Of een jongen die vertelde piloot te zijn en dat 2 maanden volhield terwijl hij gewoon werkeloos was. En een gast die in een porsche reed die gehuurd bleek te zijn
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar waren de mannen wat gemoedelijkerEn de vrouwen wat truttiger helaas
Je zegt het zelf in je eigen post al...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef raebyddet het volgende:
Ik vind het onzin dat de vrouw het gelooft omdat ze het graag wil geloven, is de vrouw dan haar verstand kwijt wanneer ze met elkaar het bed induiken? Is haar zicht vertroebeld door die mooie woorden? Ik geloof dat de vrouw dan bij haar volle verstand is en het zelf ook heel graag wilt en dus niet moet gaan zeiken wanneer ze erachter komt dat haar bedpartner tegen haar gelogen heeft. Als je zo snel met iemand het bed induikt moet je ook niet verwachten dat de man het op een "eerlijke" manier doet.
Nou, nee, ik heb een deel van mijn studententijd in Maastricht doorgebracht, en daar heb ik ook heel wat list & bedrog en vieze spelletjes mogen aanschouwen hoor. Je hebt ze overal wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef Stali het volgende:
Jahaa, boef, jij hebt het over dat Limburgers goed volk zijn en die lui uit de Randstad is maar dom volk.
Dat staat er tussen de regels door.
Naar mijn smaak wel ja, ik noem het gladjakkers.quote:
Ah okay. Dat ik het dacht kwam natuurlijk door dat andere topic in GC.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, nee, ik heb een deel van mijn studententijd in Maastricht doorgebracht, en daar heb ik ook heel wat list & bedrog en vieze spelletjes mogen aanschouwen hoor. Je hebt ze overal wel.
Hoop voor je vriendin dat ze eens op andere types gaat vallen. Je zal maar iedere keer van die debielen tegenkomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naar mijn smaak wel ja, ik noem het gladjakkers.
Dat soort figuren vind je overal, niet alleen in de Randstad. Maar is ze dan zo op status/geld belust of gewoon naief? Want die lieden zijn doorgaans zo doorzichtig als de pest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:06 schreef Ripley het volgende:
Naar mijn smaak wel ja, ik noem het gladjakkers.
Ook voor vrouwen? Dat vraag ik me nou wel eens af, of mannen en vrouwen deze types niet gewoon echt anders bekijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef Techno het volgende:
Dat soort figuren vind je overal, niet alleen in de Randstad. Maar is ze dan zo op status/geld belust of gewoon naief? Want die lieden zijn doorgaans zo doorzichtig als de pest.
Als ze zwanger raakt wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:45 schreef raebyddet het volgende:!
Ok, laat ik het anders zeggen, vrouwen zullen er langer mee zitten.
Wow... een omgekeerd Oedipus complex.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Kont het volgende:
Vrouw veroordeeld voor seks met zoon
Misschien is dit een leuke casus TS.
Natuurlijk een kut vergelijking, Wat een betere is... Is wanneer je denkt wakker te worden elke dag naast een vrouw, maar ondertussen elke dag wakker aan het worden bent naast Miss Kelly in eigen persoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
maar het feit dat hij zegt dat hij een professionele voetballer of muzikant is, is de reden dat je besluit dat je verder met hem wilt voor een serieuze relatie. Je gaat met hem naar bed, maar de dag daarna kom je erachter dat hij helemaal geen professionele voetballer of muzikant is.
Dat is natuurlijk ook nog eens verschillend per vrouw.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen? Dat vraag ik me nou wel eens af, of mannen en vrouwen deze types niet gewoon echt anders bekijken.
Ik neem aan dat je hem pikstraf gegeven hebt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik heb pas geleden gehad dat iemand die ik leuk vind en met wie ik al wel een beetje aan het aanklooien ben (maar nog geen sex) zei tegen onze vrienden dat we geneukt hadden terwijl dat helemaal niet zo was! Voor hem stoer, maar voor mij iets minder. Datzelfde wel vaker gehad, maar dan met jongens die zeiden dat we gezoend hadden, terwijl dit niet waar was.
Bedrog! Niet leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |